Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Page not found. Hva handlet artikkelen om? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Er det denne? http://www.independent.ie/sport/soccer/premier-league/the-good-the-bad-and-the-ugly-of-liverpools-kits-through-the-years-31129493.html Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Syns ikke den spygrønne drakta var noe ille. Men så har jeg jo litt sær smak også da, syns t.o.m. den grønne bortedrakta til Everton er swag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Er det denne? http://www.independent.ie/sport/soccer/premier-league/the-good-the-bad-and-the-ugly-of-liverpools-kits-through-the-years-31129493.html Jepp! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) http://www.liverpool.no/Nyheter/Sky-Fikk-avslag-p-sitt-andre-Teixeirabud.aspx jippi. Forstår godt at Shacktar avslår budet. Utifra dagens marked mener jeg at han verdt nærmere det Shakhtar forlanger enn det vi er villige til å betale. Kan vi ikke bare gi faen i å gå hallveis etter spillere. Har du ikke råd så får vi se på andre løsninger istedet. Hadde Chelsea forhandla denne dealen hadde russeren lagt 35 på bordet. Liverpool forhandler seg vekk fra slike overganger, begynner å bli j**** lei. Det kastes 35 på Carrol og 32 på Benteke, men når det skal handles spillere med virkelig potensiale til bli en av verdens ypperste spisser innen få år så skal det spares som faen. Betale nå for faen! Endret 25. januar 2016 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Det kastes 35 på Carrol og 32 på Benteke, men når det skal handles spillere med virkelig potensiale til bli en av verdens ypperste spisser innen få år så skal det spares som faen. Betale nå for faen! En av verdens ypperste spiss om noen få år? Du tror ikke andre klubber hadde vært med i bildet da? Og for det andre, og egentlig kanskje det viktigste, Texeira er ikke spiss. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) @Espp Martial er ikke i nærheten av nivået til Teixeira.. Dere United supportere har en tendens til å neddøve spillere som kan være på vei til oss.Liker det dårlig. Han har nærmest fungert som spiss for Shakhtar. Hans opprinnelige posisjon er Cam, men kan bekle alle offensive roller i et lag. Endret 25. januar 2016 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Ikke i nærheten av nivået til Teixeira? Si meg, hvor mange kamper har du sett Teixeira spille egentlig? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Klipp Først og fremst så har jeg aldri noen sinne sammenliknet han med en spiller fra oss. For det andre så tror jeg du: 1) lever i en drømmeverden eller 2) bare ikke helt forstår hva jeg mener, Når du kan si noe så teit som at han snart er en av verdens beste spisser. For det første (igjen) så er ikke gutten en spiss. For det andre så kryr det av toppklubber som trenger seg en spiss i verdensklasse. Hvis han hadde vært en slik ung versjon av Suarez så tenker jeg meg at både Real Madrid (Benzema), PSG (Zlatan), Arsenal (Giroud) og mange andre klubber både i England, Italia, Spania og Tyskland som ville vært interessert i å hente han. Jeg syns han er en spennende spiller, men vet da godt selv at de få gangene jeg har sett han i CL er langt ifra nok til å kunne bedømme en spiller, om ikke for å snakke om at min erfaring med å bedømme talent er bortimot null. Du ser ut til å vite enormt mye om han, hvor har du allerede den kunnskapen fra? 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) SÅ han briljere mot Real Madrid. Sett han spille u kamper for brasil for noen år siden. Ikke minst sett han spille i mange europaliga kamper for Shakthar. Han er på mange måter ganske lik Aguero i spillestil. Fulgt med Shakhtar i mange år, drøss av talenter i den klubben. Neste eksporten tipper jeg blir kantspilleren Taison, som mange sammenligner med Willian. Han har ekstremt raske føtter, god ballkontroll, lavt tyngdepunkt og en tendens til å komme ut med ballen i de vanskeligste situasjoner. Så ja, har greit kål på alt som skjer i Shakhtar. Beklager til de United fans jeg sårte med kommentaren min. Endret 25. januar 2016 av SpongeFrog Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Klipp Først og fremst så har jeg aldri noen sinne sammenliknet han med en spiller fra oss. For det andre så tror jeg du: 1) lever i en drømmeverden eller 2) bare ikke helt forstår hva jeg mener, Når du kan si noe så teit som at han snart er en av verdens beste spisser. For det første (igjen) så er ikke gutten en spiss. For det andre så kryr det av toppklubber som trenger seg en spiss i verdensklasse. Hvis han hadde vært en slik ung versjon av Suarez så tenker jeg meg at både Real Madrid (Benzema), PSG (Zlatan), Arsenal (Giroud) og mange andre klubber både i England, Italia, Spania og Tyskland som ville vært interessert i å hente han. Jeg syns han er en spennende spiller, men vet da godt selv at de få gangene jeg har sett han i CL er langt ifra nok til å kunne bedømme en spiller, om ikke for å snakke om at min erfaring med å bedømme talent er bortimot null. Du ser ut til å vite enormt mye om han, hvor har du allerede den kunnskapen fra? Grunnen til det er for at han ikke har vært lenge nok i rampelyst. Om noen år står storklubbene i kø. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 26 år gammel Spiller i Ukraina Ingen landskamper for Brasil 0,46 mål pr. kamp for Shaktar iflg Wikipedia Jeg har ikke sett han spille, så jeg baserer alt på statistikker fra det store internettet. 4 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Siste innlegg nå sånn at jeg ikke plager resten her unødvendig. Ronaldo hadde i hvert fall ikke vært i rampelyset når klubbene sto i kø for å hente han. Han var stort sett ukjent for alle fans rundt om i verden. Bare for å sette det i perspektiv! Hvorfor er ikke de andre store klubbene involvert? De vet alt som skjer i de største ligaene de også. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) Siste innlegg nå sånn at jeg ikke plager resten her unødvendig. Ronaldo hadde i hvert fall ikke vært i rampelyset når klubbene sto i kø for å hente han. Han var stort sett ukjent for alle fans rundt om i verden. Bare for å sette det i perspektiv! Hvorfor er ikke de andre store klubbene involvert? De vet alt som skjer i de største ligaene de også. Hvorfor var ikke klubbene på Lacazette i fjor? Noen ganger så er det bare sån. Shakhtar er en krevende klubb å forhandle med. Det kan være nok til at noen klubber ikke gidder. Endret 25. januar 2016 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) Trodde det var snakk om et stortalent, men så ser jeg at han er 26 år gammel som spiller i Ukraina. 'Kay then. Endret 25. januar 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Pluss dette. @Espp Martial er ikke i nærheten av nivået til Teixeira. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Siste innlegg nå sånn at jeg ikke plager resten her unødvendig. Ronaldo hadde i hvert fall ikke vært i rampelyset når klubbene sto i kø for å hente han. Han var stort sett ukjent for alle fans rundt om i verden. Bare for å sette det i perspektiv! Hvorfor er ikke de andre store klubbene involvert? De vet alt som skjer i de største ligaene de også. Hvorfor var ikke klubbene på Lacazette i fjor? Noen ganger så er det bare sån.Shakhtar er en krevende klubb å forhandle med. Det kan være nok til at noen klubber ikke gidder. Virker som du overvurderer Teixeira fullstendig. Hvilke spillere siste 10 årene har kommet fra mindre ligaer som har blitt verdenstjerner (som du mener Teixeira er på vei til å bli) men som ikke har blitt linket i øst og vest til klubber via media? Det kan ikke være mange om noen i det hele tatt. Jeg tror han kan være god, men for Liverpool's del blir han nok bare en til i gruppen med Lallana, Allen, Ibe, Firminho og Lucas. Nemlig en som blir å spille en del, men mye rotasjon pga svingende resultater. Har han startproblemer og ikke kommer i gang skikkelig før jul (brasse i PL og fra liten liga) så vil han være 27 år og ha fallt til 14-16M i value om et år. Virker dessuten langt fra å være midtspiss spør du meg, men heller en som kan spille i de tre rollene bak spissen eller indreløper om det trengs. "After the departure of Fernandinho Alex has been asked to drop deeper in the pitch and act as a replacement. He is quite happy to play deeper and when asked about it he said "Yes, indeed, after the departure of Fernandinho, we discussed this issue. I'm going to play in this position." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Klopp har aldri tapt en semifinale!! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Regnes 0-1 til full tid men seier på straffer som tap..? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Regnes 0-1 til full tid men seier på straffer som tap..? er seier over 2 kamper, som er det som teller. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå