Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Fortjent seier, helt klart. Håper Neville får karantene. Lurer på hvor han har lært usportsligheten sine hen.

Hva var det Neville gjorde som var usportslig? Regner med at det ikke er redningen du anser som usportslig.

 

"Regner ikke med at det var redningen."? Selvfølgelig var det den. Han slenger seg etter den som en keeper. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å kommentere et så tåpelig utsagn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slike kamper er alltid spesielle, og hvem som vinner er ofte helt tilfeldig. Sånn sjansemessig var det ikke ufortjent at vi vant, men det er klart at vi har flaks i dag. Men å kalle oss et flakse-lag blir for dumt, vi har neimen ikke hatt mye flaks i det siste! Endelig fikk vi litt flaks også!

 

Ellers er jeg utrolig spent på å få forklaring på hvorfor Gerrard ble byttet med urutinerte Leiva! Hadde det vært noen skade, så kunne man godtatt det, men det var ingenting som tydet på det. Selv om det gikk bra denne gangen, så var dette helt uforståelig. Vil ikke ha Benitez mer.

Lenke til kommentar

Yes, det er et derby mellom LIVERPOOL og EVERTON. Så jeg skjønner faen ikke hvorfor Manu fansen skal komme i denne tråden og gjenta seg selv 20 ganger om at dette er helt forjævlig dømt. Greit at dere nevner det, og vi oppfatter det første gangen.

 

Jeg fikk dessverre ikke sett kampen idag og kan ikke uttale meg noe særlig.

Lenke til kommentar
Yes, det er et derby mellom LIVERPOOL og EVERTON. Så jeg skjønner faen ikke hvorfor Manu fansen skal komme i denne tråden og gjenta seg selv 20 ganger om at dette er helt forjævlig dømt. Greit at dere nevner det, og vi oppfatter det første gangen.

 

Jeg fikk dessverre ikke sett kampen idag og kan ikke uttale meg noe særlig.

 

Like mye rett til det som da mange av dere hånet oss i vår egen tråd etter tre spilte kamper av sesongen.

Lenke til kommentar
Yes, det er et derby mellom LIVERPOOL og EVERTON. Så jeg skjønner faen ikke hvorfor Manu fansen skal komme i denne tråden og gjenta seg selv 20 ganger om at dette er helt forjævlig dømt. Greit at dere nevner det, og vi oppfatter det første gangen.

 

Jeg fikk dessverre ikke sett kampen idag og kan ikke uttale meg noe særlig.

 

Like mye rett til det som da mange av dere hånet oss i vår egen tråd etter tre spilte kamper av sesongen.

Det gjorde dere langt bedre selv.

 

Men det er moro å se hvordan dere kommer løpende i full fart inn i denne tråden og det nærmest er både dommedag og 9/11 på samme dag fordi Liverpool (visstnok) hadde flaks med dommeren. Og så kommer dere med ABU-påstandene når en av våre nevner i en bisetning at Liverpool ikke er det eneste laget som har dommerflaks av og til. :!:

 

Har ikke sett kampen, bare litt innimellom på jobb, skal se den senere i kveld. Men merker at vi sliter for tiden, selv om det ble seier i dag så er det ikke positivt at det måtte to straffer til. Og stemmer det at vi hadde flaks i dag, så er det helt kanon. Da er det hvert fall litt rettferdighet i verden.

 

Edit: Det virker for øvrig som om Rafa liker å terge på seg supportere og kritikere og gjør det på pur faen. :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Dette var bare helt sinnsykt deilig altså. Hadde flaks i dag, men det var jaggu meg på tide for vår del også. Innhoppet til Lucas og Babel var meget positive synes jeg, men Lucas på bekostning av Gerrard var merkelig. Sissoko viser igjen hvor dårlig han er på pasning og teknikk. Selg han i januar mens vi fortsatt kan få noe for han. Gleder meg vilt til Agger, Xabi og Torres er tilbake altså. Merker i dag at Hyypia begynner og dra på åra. Selvmålet kan skje alle, men i dag tapte han de aller fleste duellene han kom opp.

 

Edit: Synes som sagt Lucas gjorde det bra i dag, viser en fin ro over spillet sitt, i tillegg til god teknikk og han tar i litt i taklingene. Synd han ikke fikk målet som den forbanna kødden Neville ødela. Fy faen for en drittspiller.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

I en kamp som dette må du spille med hjernen, og jeg følte vi spilte mer med hjertet. Du kan bli for lidenskapelig i en kamp som dette, og miste hodet. Vi behøvde å holde mer på ballen, og slå pasninger i laget. Vi hadde det alt for travelt med å slå den avgjørende pasningen. Jeg satte inn Lucas fordi han er veldig god til å holde på ballen og han er også en sikker pasningsspiller, var forklaringen manageren hadde på det byttet.

 

Sitat Rafa.. Hvorfor byttet....

 

Liten ting, HAR vi noe stort i vente med Lucas?? Tenker IKKE på kampen idag. Men helheten og alt det skrytet han får fra de nedover i systemet hos liverpool?

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett Liverpools straffesituasjoner, og jeg ser ingenting galt med dem? Begge to er relativt klare. Nevilles hands er jo tidenes klareste straffe og utvisning, og Gerrard ble revet klart og godt i trøya og det så ut til at fallet skjedde innenfor 16-meteren. Når holdingen starter har ingenting å si. Ingen dommerhjelp der. Det røde kortet til Neville er klart som glass, og det røde i den første situasjonen kan forsvares helt fint med at Gerrard blir fratatt en opplagt målsjanse og er dermed korrekt. Ingen dommerhjelp der. Har dog ikke sett de situasjonene noen snakker om hvor Everton skulle hatt straffe, skal se de senere i kveld.

Lenke til kommentar
Syns det var greit at Gerrard ble byttet ut i dag jeg, han spilte ikke no særlig. Og Lucas har sikkert gjort det meget bra på trening, og han fikk vist seg bra frem idag.

 

Har skikkelig tro på denne unge brasilianeren

Er jo greit at Gerrard ikke glitret, men Sissoko kan jeg på ingen måte tro spilte bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har klokketro på Lucas og jeg håper virkelig Sissoko ryker i januar for å gjøre førstelagsspill mer aktuelt for unggutten. Crouch og Sissoko må bort. Vi bør også kvitte oss med en back eller to.

 

United ligger forresten under.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...