Latias Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Og kamptråd til neste kamp. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Kampen i dag er nok et eksempel på at Benteke ikke har noen fremtid i Liverpool. For andre gang, så velger altså Klopp å starte uten en ren spiss mot en erkerival. Firmino takker og bukker for tilliten i hvert fall. Jeg gleder meg til sommeren. Forhåpentligvis så klarer Klopp å kvitte seg med de han ikke har noen interesse av å beholde og hente inn noen som passer godt inn i Liverpool. Endret 13. januar 2016 av Cappo Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Sinnsyk vilje i Liverpool laget idag. Gikk hardt ut fra start og fikk belønning for det. Ville ikke vært ufortjent om dere hadde tatt 3p idag. Benteke får vel ikke mye spilletid fremover? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg håper ikke Benteke blir brukt så mye fremover nei, laget fungerer mye bedre med f.eks. Firminho på topp. Gleder meg så sykt til å få tilbake min favoritt (se brukernavn ) - men var veldig digg å ha Hendo tilbake igår. Litt av en innsats igår, og en forrykende kamp av Arsenal og Liverpool igjen! Var en veldig forløsende scoring av Allen på slutten der.Er det bare meg eller virker det som Allen har blitt mye bedre etter han fikk det massive Pirlo-skjegget? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Allen har overrasket litt. Synes han virker bedre skjerpet og kvikkere. Kan være pga. konkurransen i laget nå. Firmino beviste i går at han virkelig kan gjøre sakene sine. Nå blir oppgaven hans å bare gjøre det regelmessig. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Ja, Firminho har vært veldig av og på, noen kamper har han gjort mye rart. Men har fortsatt trua på han Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Allen er vel på utgående kontrakt tror jeg og må vel jobbe litt om det skal bli noe på han. Personlig ville jeg ikke gitt han ny da han er en av de jeg ikke syns er god nok. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Syns han er helt grei backup å ha, og det blir litt dumt å gi en spiller bort gratis, når man heller kan selge ham (hadde gått inn på laget til mange PL-lag). Hendo var forøvrig enorm i går. Håper han holder seg skadefri fremover. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Angående Coutinho, så må vi få tilbake en Coutinho som er mer opptatt av laget enn å selv score fine mål på langskudd. Så vanvittig mange angrep som blir avsluttet av et mislykket langskudd. Det har selvfølgelig sammenheng med at han gikk fra å ha SAS foran seg, til Benteke/Balotelli/Sterling/annet rusk. 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Mulig jeg tar feil, men merker en ikke denne forskjellen når Coutinho og Firmino spiller sammen? At han skyter mer når Benteke spiller enn når Firmino er på topp? Fordi Firmino er mye flinkere til å bevege seg og kunne utnytte stikkpasninger fra Coutinho? Uansett så ser jeg frem til å ha Origi tilbake, samt Ings neste år. Det er to typer spisser som passer myyyyyye bedre inn i Liverpool enn Benteke. Begge og da spesielt Ings jobber steinhardt på topp. Kall meg rar, men jeg tror egentlig ikke at jeg er så gira på en ny spiss til Liverpool. Må i så fall være om det dukket opp en ny Suarez. Selg Benteke og forsterk laget videre bakover i rekkene. 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Allen er blitt mye bedre fremover enn han var tidligere. Mulig han har en friere rolle nå enn under Rogers. Jeg mener absolutt vi skal beholde han. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Vi er visstnok etter denne karen i overgangsmarkedet: https://www.youtube.com/watch?v=D94tH-PurGI Ikke meg imot! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Welsh Xavi Pirlo Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Vi er visstnok etter denne karen i overgangsmarkedet: https://www.youtube.com/watch?v=D94tH-PurGI Ikke meg imot! Kunne vi ikke henta han her?! https://www.youtube.com/watch?v=XEw-nmdfih8 Elsker den spilleren der! Så j**** syk han er. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Kan vi slippe United supportere her? Det finnes 0 sluttprodukt i dette laget, er faen meg en skam å se på! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Tja.. Var det noe annet enn forventet? Når De Gea tar det som kommer så er det jo bare naturlig at Rooney putter den eneste sjansen han får i hele kampen. Nei, fuck ligaen. Må satse alt på cupene. Vinne Europa League er eneste mulighet vi har til Champions League fotball neste sesong. Lite vits å slåss om en 4. plass som kanskje ikke kommer til å gi Champions League fotball allikevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Trenger en spiss, vil påstå at fjerdeplassen ser utrolig langt unna nå. Dødballer ødelegger sesongen vår. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Det må handles! For mange spillere her uten hode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå