Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Atte hæh!? Er Caulker noe god da? Jeg mener, QPR hadde vel ikke akkurat lånt han ut om de hadde hatt noe bruk for han selv i Championship?

Ingenting jeg leste skulle tilsi at Ilori var så dårlig at en innlånt spiller fra Championship skulle bli prioritert foran han?

Eller har han rett og slett spilt så lite tidligere i sesongen at han ikke er matchfit nok?

Lenke til kommentar

Kunne vi ikke lånt Agger for et par måneder da? :p

*mimre og savne* Makan til stopper han var. Lojaliteten han viste klubben og hvor mye han elsket Liverpool er det jo omtrent bare Gerrard som kan matche i Liverpools senere tid.

Slikt er sjelden kost fra spillere som ikke er lokale.

Hvordan kan du unngå å elske en spiller som er ønsket av Manchester City når Liverpool hadde en tøff periode og svarer med å tatovere YNWA på fingrene.

En spiller som ga Torres litt ekstra juling uten å være direkte stygg når han forlot Liverpool for Chelsea.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Kunne vi ikke lånt Agger for et par måneder da? :p

*mimre og savne* Makan til stopper han var. Lojaliteten han viste klubben og hvor mye han elsket Liverpool er det jo omtrent bare Gerrard som kan matche i Liverpools senere tid.

Slikt er sjelden kost fra spillere som ikke er lokale.

Hvordan kan du unngå å elske en spiller som er ønsket av Manchester City når Liverpool hadde en tøff periode og svarer med å tatovere YNWA på fingrene.

En spiller som ga Torres litt ekstra juling uten å være direkte stygg når han forlot Liverpool for Chelsea.

Helt enig. En av mine absolutte favoritter Liverpool. Den eneste klubben han ville gå til var Brøndby. Klasse!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...