Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er utrolig nok ganske fornøyd med 2-2 borte.

Hadde ikke i min villeste fantasi trodd at Klopp ville stille et lag så ribbet for førstelagsspillere som han gjorde.

Syns de gjorde en grei jobb til å ha trent sammen i 45 minutter.

Dog syns jeg Mignolet burde stått. Bogdan har gjort noen stygge feil, faktisk styggere enn Mignolet sine.

Nå fikk jeg ikke settt kampen, men ifølge spillerbørsen på Liverpool.no så ser det jo ut som at Ilori, Smith, Teixeira og Kent gjorde det relativt bra for Liverpool. Stemmer dette?

Samtidig så viser vel Benteke sitt sanne jeg? Burde ikke han som en rutinert bauta og målscorer gjort det mye bedre enn en gjeng med unggutter?

Og hvordan ville disse ungguttene prestert om det ikke var et rent ungdomslag, men var blandet inn blant de førstelagsspillerne?

F.eks Ilori sammen med Skrtel/Lovren/Sakho, Ojo/Kent/Teixeira sammen med Henderson, Coutinho/Firmino/Lallana.

Eller hva med Sinclair (om han signerer ny kontrakt) sammen med Sturridge/Ings/Origi?

Btw, flere enn meg som savner Brad Jones? Han var mye bedre enn Bogdan syns jeg. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Kent virker for meg til å være en spiller som har veldig bra teknikk/mye flair, men ikke så mye annet. Leste på Coventry-forumet at de fleste var likegyldige til at han ble hentet tilbake, da han hadde 0 end product. Er uansett et greit utgangspunkt å ha for å utvikle seg videre.

Ojo var for meg den eneste som virkelig skilte seg ut. Virka til å være ett nivå over alle de andre på banen. Smith viste mye bra, men hadde noen horrible involveringer også (det ene innlegget må være noe av det dårligste jeg har sett).

Endret av Schweigaard
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gruer meg til tirsdag, arsenal og United back to back var akkurat hva som drepte momentumet Liverpool hadde sist sesong. To soulcrushing tap og alt spiraler nedover. Begge på hjemmebane, men har ikke vært All verdens til prestasjon under Klopp,dog han er 3 for 3 mot topplag(City,Chelsea, Leicester)

Lenke til kommentar

Liverpool tar Arsenal ganske enkelt i midtuka. Husk at de pisset på Arsenal på Emirates og var uheldige som ikke vant. Burde jo ledet med 2-3 mål til pause i den kampen.

Klopp-fotball er akkurat slik fotball Wenger ikke klarer å spille mot. Blir fullstendig overkjøring

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...