Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

£5,1m? Jaja, ikke så store fallhøyden da. Han er sikkert god nok til å være en rotasjonsspiller.

Må ærlig innrømme at jeg ikke vet noe som helst om spilleren. Er han god?

Men det hadde kanskje vært greit å bli kvitt f.eks Luis Alberto først eller?

Skal de liksom spille Can, Grujic og Henderson på midten neste sesong?

Hvorfor ikke spare pengene å bruke de på spillere som går rett inn på førstelaget og forsterker det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Nitrist at vi dropper Rúben Neves. Hadde lett betalt £30m for ham.

Uansett er alt bedre enn Lucas, Allen og Milner. Grujic kan sikkert gjøre en grei figur.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

£5,1m? Jaja, ikke så store fallhøyden da. Han er sikkert god nok til å være en rotasjonsspiller.

Hvorfor ikke spare pengene å bruke de på spillere som går rett inn på førstelaget og forsterker det?

Er vel 5,1M euro. I tillegg betaler vel Røde Stjerne en del for å låne han til sesongslutt. Vet lite om spilleren, men takker ikke nei til talenter. Kommer nok inn større navn skal du se. Endret av Leaf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Velkommen skal han uansett være.

Ilori tilbake fra lån og sikkert

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Er vel 5,1M euro. I tillegg betaler vel Røde Stjerne en del for å låne han til sesongslutt. Vet lite om spilleren, men takker ikke nei til talenter. Kommer nok inn større navn skal du se.

Står pund på Liverpool.no men.. Uansett, ikke store summen.

Joda, gjør sikkert det til sommeren. Men om en legger sammen alle de summene en har brukt på unge talenter som aldri har fått en sjanse eller som ikke har passet i Liverpool de siste sesongene, så er det ganske mye penger!

Det er derfor jeg maser i det uendelig på at Ilori i det minste skal få en ordentlig sjanse før han eventuelt selges.

Jeg mener, £7m og ikke få en eneste sjansen på førstelaget i det hele tatt, selv ikke etter et mer enn godkjent utlån til Granada.

Noe slikt er rett og slett flaut. En har jo 0 grunnlag for å si at spilleren feilet eller ikke.

Største feilen her var å låne han ut til Aston Villa. Hvis poenget var å se om han taklet engelsk fotball så hadde det vært bedre å lånt han ut til et Championship lag eller til nød League One.

Ja, det bør renskes opp blant spillermatrialet i Liverpool, men da bør i hvert fall spilleren ha fått vise om en passer eller ikke.

Med annet en har vist seg å være usportslig, komme for sent til trening, osv., men noe sånt kan jeg ikke si å ha lest om Ilori i hvert fall.

Lenke til kommentar

Ja, du har rett i at Ilori fortjener en sjanse. £7M for en spiller som enda ikke har debutert(?) er sykt. Jeg synes dog det er rart at han ikke greide å spille seg inn i A-troppen til Villa. Kanskje "stopper-krisen" i Liverpool blir redningen hans.

Liverpool har brukt latterlige summer på unge spillere, dårlige spillere og spillere som ikke passer inn. Håper og tror Klopp kan snu den trenden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde Aston Villa gjort det bedre, så kanskje han kunne fått spilletid. Men Villa bruker rutinerte stoppere og deres tabellsituasjon gjør vel at de ikke ønsker å gamble mer enn nødvendig.

At han ikke får spille for U21 syns jeg ikke er rart. Ville du hindret utviklingen til dine egne ungdomsspillere ved å la en innlånt spiller spille i stedet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...