Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Everton var gode i første omgang, det er jeg enig i. De spiller nærmere sitt beste enn det Liverpool gjør. Ja, vi hadde marginene med oss, men seiere var fortjent tatt andre omgang i betraktning.

 

Dommeren slet litt, ja.

 

Edit: Finnan-situasjonen kunne lett vært straffe til Everton, den siste situasjonen så jeg ikke skikkelig, så jeg kan ikke uttale meg.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Mye fikk dere Clattenburg for?

Etter dømmingen som i flere år har blitt utøvd på Old Trafford bør vel dere vite det? :p

Hjemmedømming på OT er en myte btw.

Haha, "ok".

 

Hvor mange straffer har United blitt snytt for de siste 2 sesongene på Old Trafford? 28? Men prøv å vende fokus på noe annet kjære venn. Clattenburg f.eks og straffen Everton skulle hatt på slutten f.eks....

Lenke til kommentar
Fortjent seier, helt klart. Håper Neville får karantene. Lurer på hvor han har lært usportsligheten sine hen.

 

BOB-BOB må jeg si.. Avgjort var mer fortjent, men jeg har ikke sett hele kampen. Kun 30 siste minutter, etter det jeg har sett var Liverpool meget heldig.

Lenke til kommentar
Fortjent seier, helt klart. Håper Neville får karantene. Lurer på hvor han har lært usportsligheten sine hen.

Han og Carragher tok vel kurs.

 

Clatten viser seg nok en gang som PLs klart dårligste dommer. Ingenting å si på at Liverpool vinner, er ikke ufortjent selv om uavgjort ikke hadde vært det verste.

Lenke til kommentar
Everton var gode i første omgang, det er jeg enig i. De spiller nærmere sitt beste enn det Liverpool gjør. Ja, vi hadde marginene med oss, men seiere var fortjent tatt andre omgang i betraktning.

 

Dommeren slet litt, ja.

 

Edit: Finnan-situasjonen kunne lett vært straffe til Everton, den siste situasjonen så jeg ikke skikkelig, så jeg kan ikke uttale meg.

 

Slet litt ja. To straffer skulle Everton sett, du har ikke sett siste situasjon, men det var et soleklart straffespark, alle kan være enige med meg på det.

Lenke til kommentar
Fortjent seier, helt klart. Håper Neville får karantene. Lurer på hvor han har lært usportsligheten sine hen.

Hva var det Neville gjorde som var usportslig? Regner med at det ikke er redningen du anser som usportslig.

 

Leit med dommergaver i dag og. Jula kommer tidlig for Pool, 4 poeng i dommergaver på to kamper på rad.

 

Repriser viser vel at dagens usportsligheter sto liverpool sine forsvarere for.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Hvor mange straffer har bortelag fått på OT de siste årene? Hvor mange har de blitt snytt for?

 

Sier jo at Liverpool fikk mange avgjørelser med seg, og det er digg. Skjer ikke hver helg.

 

Edit: Klart man er heldig, lagets prestasjoner i første omgang tatt i betraktning.

Endret av Banjaluka
Lenke til kommentar
Everton var gode i første omgang, det er jeg enig i. De spiller nærmere sitt beste enn det Liverpool gjør. Ja, vi hadde marginene med oss, men seiere var fortjent tatt andre omgang i betraktning.

 

Dommeren slet litt, ja.

 

Edit: Finnan-situasjonen kunne lett vært straffe til Everton, den siste situasjonen så jeg ikke skikkelig, så jeg kan ikke uttale meg.

 

Slet litt ja. To straffer skulle Everton sett, du har ikke sett siste situasjon, men det var et soleklart straffespark, alle kan være enige med meg på det.

 

Helt enig! Everton skulle ha hatt minst 2 straffer og Liverpool skulle ha hatt 1!!

 

Slik er det. I kampen mot chelsea ble vi snytt for 2 poenger da de fikk en latterlig straffe.. Så det går begge veier, det er litt av "sjarmen" med fotball også

Lenke til kommentar
Hvor mange straffer har bortelag fått på OT de siste årene? Hvor mange har de blitt snytt for?

 

Sier jo at Liverpool fikk mange avgjørelser med seg, og det er digg. Skjer ikke hver helg.

 

Hvorfor prate om United nå, jeg har sagt mitt. United har ikke alltid vært like heldige i sine dommeravgjørelser denne sesongen, har vært snytt for en 3-4 straffer minst, Hyrlen backer meg opp på dette.

 

Dommern har gitt Liverpool poeng to kamper på rad nå.

Lenke til kommentar
Tross seier ser jeg på dette som en svart dag. Rafa har inhalert noe ulovlig, og spillerene har brent x antall sjanser. Det måtte to (!) straffer til for å få en seier... Håpløst, og jeg må nok si at Kuyt brude ha fått rødt... Stupe inn i en takling på den måten...

 

Og hva feiler tehnikken til Momo? :hmm:

 

 

Enig! Det er bare helt utrolig merkelig. Selv om det viste seg at Leiva ble mannen ;) så kan man ikke tillate seg dette!

Og Sissoko... få han bort. han har vært den dårligste i år, viser igjen at teknikken ikke er tilstede nesten engang

 

BTW: Så dere den Røde tungen til RAFA? det er nok der svaret på byttet ligger ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...