Mr. President™ Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Det var kanskje ikke dette dere hadde i tankene da dere håpet at Klopp kunne konkurrere med Arsenal allerede i sin første sesong? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Får vi flere skader på stopperne, så kan vi bruke Benteke der... Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Haha, må hente tilbake Ilori nå ja. Lenke til kommentar
sector Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Når er Skrtel frisk igjen da? Ble vel ikke så veldig skadet han? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Når er Skrtel frisk igjen da? Ble vel ikke så veldig skadet han? Han er ute i ca. 6 uker fra 22. Desember. Så fortsatt rundt 4 uker igjen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Seriøst? Skade på Toure også? Hvis det er tilfellet så er dette bare tragikomisk. Det vil si at vi i verstefall har 0 stoppere mot Exeter på fredagen. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Da er det match! Jeg sier vi overrasker og vinner 2-0 Ok da, 1-0 Men syntes vi var overraskende bra. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Edit: Dobbeltpost Endret 5. januar 2016 av Cou10nho Lenke til kommentar
Shi Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Synd om vi må kjøpe ny stopper nå. Er egentlig ganske fornøyd med de vi har. Finnes andre plasser som trenger forsterkninger mer. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Det var kanskje ikke dette dere hadde i tankene da dere håpet at Klopp kunne konkurrere med Arsenal allerede i sin første sesong? Oi, det kan jeg ikke huske at noen her har skrevet, much less all of us. Link? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Tror han sikter til skadene (istedenfor ligagull). Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Ja, jeg kan fortsatt ikke huske at noen her inne har sagt "Håper Klopp kan konkurrere med Arsenal i første sesong" og det har ihvertfall ikke vært noen bred enighet om det, så da blir jo den vitsen ræva. Skal man prøve å provosere bør det gjerne være noe sannhet bak påstanden. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Er ikkje tvil om at mange nærast feira ligagull då Klopp tok over, men trur alle rasjonelle fans visste at det var ein jobb å gjere og ein nokså ubalansert tropp. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Ser ikke helt provokasjonen her, men heller et lite "damn, det ryr inn med skader hos dere". Sector skrev også at han kjente et lite håp, selv om det var lite, etter at dere nedsenket City og Southampton. Mulig jeg tolker det feil, men jeg tror ikke det var for å provosere altså. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Generaliseringen "dere" er det som irriterer meg. Jeg kan ikke huske at noen her inne har trodd vi skal vinne gull i første sesong med Klopp, ei heller kjenner jeg noen som trodde det. Folk var selvfølgelig optimistiske, men hvem blir ikke det når det endelig kommer inn en manager som faktisk spiller spillerne i deres foretrukne posisjoner og ikke setter keeperen som spiss? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Å konkurrere med arsenal er da ikke det samme som å ta gull???? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Nei, eg sikta no berre mest til hyping av Klopp. Ellers: Snakk om å hente tilbake Illori. Helsing Andy Hunter. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Å konkurrere med arsenal er da ikke det samme som å ta gull???? Siterer denne no, sånn at du kan bite i deg orda i mai? ^^ Dog...det kan vel fort bli city, men eg trur Arsenal blir med til døra i år. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Beklager, Jotun. Men jeg kan uansett ikke huske noen si vi skal konkurrere med Arsenal denne sesongen, på noen som helst måte. Endret 6. januar 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Ja, jeg kan fortsatt ikke huske at noen her inne har sagt "Håper Klopp kan konkurrere med Arsenal i første sesong" og det har ihvertfall ikke vært noen bred enighet om det, så da blir jo den vitsen ræva. Skal man prøve å provosere bør det gjerne være noe sannhet bak påstanden. Tror han bare prøvde å komme med en vits eller en burn. Det er jo alminnelig kjent at vitsene han er like ræva som alltid, så ikke noe å bry seg om. 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå