Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Grusom innsats mot West Ham. Godt Klopp poengterer det, for utifra hva vi så, har vi all rett til å være sinte over spillernes prestasjoner. Klopp må ut på handletur så fort som mulig. Poengfangsten mot hhv Leicester og Sunderland må ikke blende oss for det faktum at mange av spillerne er alt for dårlig. Av spillerne som startet idag er det egentlig bare Sakho, Coutinho og Clyne som kan være gode nok. Resten er middelmådige.

Moreno har vært tålig bra denne sesongen. Midtbanen er værst, Emre Can slår ingen gode baller. Eneste han kan er å brøyte seg fremover til han taper ball.

Lucas bidrar med ingenting når han spiller, for treg, for ensformig. Allen er omtrent en kopi av Lucas.

Henderson er den eneste som bidrar med gode løp, smarte pasninger og generelt gode involveringer fra midtbanen. Når han ikke spiller blir alle bare stående å vente på ball. 

Alle våre midtbanespillere skal kun ha ball på fot, du vinner ingen kamper slik. Kanskje noen, men svært få.

Hovedproblemet våres er midtbanen etter min mening.

Beklager litt rotete tekst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Marko Grujic vil bli værende i Liverpool, og blir umiddelbart tilgjengelig for Jürgen Klopp. Han blir ikke lånt tilbake til Røde Stjerne Beograd. Liverpool betaler en litt høyere overgangssum enn tidligere nevnt.Mozzart Sport

Waat? :D

Lenke til kommentar

håper ikke du jubler over at lfc betaler en høyere pris :p  uansett så er det jo ikke noe konkret enda..

Fra Liverpool.no

Philippe Coutinhos overgangsverdi er satt til 73 millioner euro, eller rundt 54 millioner pund, i en ny oversikt fra CIES Football Observatory over de mest verdifulle spillerne fra de fem største ligaene

Den neste Liverpool-spilleren på lista er Emre Can på 35. plass, med en estimert verdi på 45,8 millioner euro, og Roberto Firmino på 46. plass med 40,8 millioner euro, eller rundt 30 millioner pund.Det er omtrent den samme summen han kom til Liverpool for.

Firmino til 30m any1? Nei tenkte det.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Vel, småe backer var kanskje et problem i denne kampen. West Ham klaffet så til de grader med taktikken på lørdag.

Lucas og resten midtbanen taper for mange dueller og Liverpool er for tafatte skubbe fram brøstkassa når det butter imot og det gjør det jo ofte når Liverpool skraper bunnivået av forventet innsats og innstilling til kamper mot lag man skal slå om man vil til CL. Pr i dag er Liverpool akkurat der de fortjener å være.

Å stille med Firmino og Coutinho (spesielt Coutinho i nåværende form) mot lag som man vet kommer til å røfse over dem er å gi motstanderen gavepakker på forhånd.

Tenk om Liverpool hadde hatt en spiller som Souness på midten...

Lenke til kommentar

Hvorfor er små backer et stort problem? Hadde vi snakket om små stoppere så kunne jeg vært enig.

Jeg vil som mange andre si at den defensive delen av midtbanen er det største problemet.

Tror også at Coutinho ville vært på benken mot West Ham om Klopp faktisk hadde hatt et reelt alternativ.

Men det har han jo ikke.

Lenke til kommentar

Hvorfor er små backer et stort problem? Hadde vi snakket om små stoppere så kunne jeg vært enig.

Jeg vil som mange andre si at den defensive delen av midtbanen er det største problemet.

Tror også at Coutinho ville vært på benken mot West Ham om Klopp faktisk hadde hatt et reelt alternativ.

Men det har han jo ikke.

Fordi det ofte er de som forsvarer bakerste stolpe ved innlegg fra motsatt side, og motstanderen går ofte bevisst inn for å sette sin høye spiller på de. Men ja, heller små og raske backer enn lange treige.

Lenke til kommentar

Men det har han jo ikke.

Fordi det ofte er de som forsvarer bakerste stolpe ved innlegg fra motsatt side, og motstanderen går ofte bevisst inn for å sette sin høye spiller på de. Men ja, heller små og raske backer enn lange treige.

Da skal man kanskje forsøke å hindre at innlegget kommer?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, fantastisk greier. Nå har vi ikke flere stoppere igjen....

Nesten så det er verdt å ta tilbake Ilori snart om dette fortsetter.

Mangler bare skade på Toure også så har vi absolutt ingen stoppere.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...