Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå åpner vinduet øyeblikk! Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg veldig.

Hyggelig å lese ryktene med navn som Kroos og ter Stegen, og ikke bare slike annenrangs navn.

Spennende å se hva Klopp finner på i sitt første vindu som manager i Liverpool.

Vi ønsker vel alle at evt nye spillere er spillere som hever laget, så får vi se om det dukker opp noen nye fjes på Melwood etterhvert.

Lenke til kommentar

Kroos? Hvorfor i all verden linkes han til Liverpool? Ter Stegen er kanskje en mulighet om han blir lei av benketilværelsen i Barca. Han har imidlertid Barca som favorittklubb og ingen sjans på å ta landslagsplassen, så kan godt være han blir sittende der en stund.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lallana var brukbar, men er det samme når vi møter store sterke karer. Liverpool har ikke mannskapet å utfordre de med. Sett det de siste tre årene. Akkurat det samme, stanger ut mot svære forsvarere, sånn som skjer når Liverpool kun har handlet inn tekniske pipestilker under Brendan Rodgers.

Kan ikke dribble gjennom 11 menn! Må ha en annen taktikk og plan mot slike lag,hjelper heller svært dårlig at den ene spissen vi har tilgjengelig akkurat nå kun tar dårlige valg og løp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Der dro lagene over oss lengre ifra igjen

Cameron med utestengelse når vi møter de da. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Selge Origi? Origi er jo faktisk en av spillerne Klopp virkelig liker. Beveger seg mye, sterk fysisk og jobber hardt.

Han er jo også bare 20 år da.

Ville heller ikke solgt Ibe da han er en grei squadplayer som kan godta å sitte litt på benken.

Men ellers så er jeg vel egentlig stort sett enig. :p

Benteke er et dilemma deluxe. På en side har han scoret noen viktige mål, men på en annen side legger han ned aaaaalt for lite innsats sammenlignet med resten av laget og hva en forventer i forhold til hvordan Liverpool spiller under Klopp.

Men egentlig ønsker jeg ikke å bruke penger på en spiss. Vi har vært ekstremt uheldige med skader på Ings og Origi. To typer spiller som passer inn i måten en skal spille på. Bevegelige, fysisk sterke og hardtarbeidende.

Jeg håper fortsatt at vi kan få orden på Sturridge. 4 mål på de 6 kampene han har spilt er jo ikke så verst.

Da får vi heller satse på en defensive midtbanemotor som kan spille sammen med Henderson og/eller Can og en ving, gjerne Reus. :p

Lenke til kommentar

Grusom innsats mot West Ham. Godt Klopp poengterer det, for utifra hva vi så, har vi all rett til å være sinte over spillernes prestasjoner. Klopp må ut på handletur så fort som mulig. Poengfangsten mot hhv Leicester og Sunderland må ikke blende oss for det faktum at mange av spillerne er alt for dårlig. Av spillerne som startet idag er det egentlig bare Sakho, Coutinho og Clyne som kan være gode nok. Resten er middelmådige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...