Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Origi ute i minst tre uker, men Daniel sturridge er på god vei tilbake og kan spille mot West Ham.

Godt nyttKloppår alle sammen!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes egentlg prestasjonen igår var ganske solid jeg, i motsetning til mange andre fans. Deilig med 3p igjen, selvom det bare ble 1-0 i begge de to siste. ;)

Litt skuffet over Benteke, da han har bommet på to sjanser som 'skal' være mål på slutten av de to siste. Men samtidig så har han blitt matchvinner i de også da :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gjorde den samme blunderen han gjorde mot West Bromwich, feilvurderinger i feltet. Gikk heldigvis bra denne gangen. Liverpool kan få bedre og stabil keeper enn mignolet.

Lenke til kommentar

Artig poeng at Sturridge snart er tilbake, med tanke på at det ikke var mange uker siden han sist akkurat var tilbake fra skade.

Virkelig definisjonen av kjeks han der.

Håper vi får 10+ kamper ut av han resten av sesongen, men tviler på det. Er nok skadet igjen om 120-180 minutters spill på banen.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Når det gjelder Sturridge så anser jeg han ikke som 'tilbake' ennå selvom de sier det. Han er så mye skada at jeg egentlg har gitt han opp, for meg så er han alltid skadet. Så slipper jeg å bli skuffa over han igjen ;)

Gjorde den samme blunderen han gjorde mot West Bromwich, feilvurderinger i feltet. Gikk heldigvis bra denne gangen. Liverpool kan få bedre og stabil keeper enn mignolet.

Ah ok. Må ha vært opptatt av noe annet (eller noen ;)) da. Men bra det gikk bra. Føler meg aldri heeelt trygg på Simon selvom han egentlig er ganske god og har hatt mange clean sheets dette kalenderåret (flest i PL vel?) ;)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at man kan være keeper i England når man er så utrolig dårlig i feltet. Faller så fort noen kommer borti han og får aldri frispark for det. Det er vel bedre å få bokset ballen ut av feltet enn å prøve å gå opp for å hente, få en liten dytt i ryggen og deretter falle så lang man er?

Lenke til kommentar

Noen m¨å lære Mignolet at det er lov til å stå på streken. 

Husker jeg feil? Sa ikke Klopp at det var han som ønsket at Mignolet ble mer aktiv?

Jeg for min del ser gjerne at han bare blir på streken og lar forsvarerne ordne opp. Kan ikke si at jeg kan huske mange målene imot som en følge av at han IKKE gikk ut i feltet.

Eventuelt kan han holde seg til å bokse, bare få ballen vekk.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Feltarbeidet hans er jo en gigantisk svakhet i spillet hans. Det er bare flaks at det ikke har blitt flere mål i mot. På den positive siden så er det flott at Lovren viser seg å være en noenlunde ok forsvarsspiller også. Hyggelig, dog uventet, at han plutselig skal bli den stopperen man har størst tiltro på.

Lenke til kommentar

Lovren så jo ikke god ut under Rodgers av en eller annen grunn, til tross for mye spilletid.

Så en kan jo lure på hva Klopp har sagt til han. :p

Jeg syns det er herlig å se på hvordan fansen elsker Sakho da.

De sang jo navnet hans gjentatte ganger mot Sunderland og spesielt etter den grusomme taklingen til Lens som kunne gått virkelig galt.

Men en ting skal de 3 førstevalgsstopperne våre ha. De er ingen primadonnaer. De er en noen beinharde stoppere!

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...