Stimann Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Så mange følelser i samme bilde Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Ja, ja.. Man U er fortsatt foran på tabellen.. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Enn så lenge... 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 “And yeah, you saw Mama (Sakho) before the injury, then last week and today, it’s difficult to come in. Nobody’s waiting for you, you have to be prepared from the first second, there’s no time to come in easy, but they did really good. I said both played one of these passes - I said ‘If you want to kill me, take a knife, don’t play these passes, you don’t have to’. He he 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) Borini foran Liverpooloppgjøre på onsdag: – Jeg har alt sagt alt jeg vil si om min tid der, men ja, jeg ønsker å score mot Liverpool, uttaler han til Chronicle Live.– Mer enn noen andre ønsker jeg det! What a dick, ikke Liverpools feil at han nektet å la seg selge(til nettopp Sunderland) to sesonger på rad fordi ''han ville kjempe om plass'' i et Brendan Rogders mannskap. Tror han vet hvor sta og dønn deal BR er. Endret 28. desember 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg ser ikke noe galt i det han sier. Håper bare at Liverpool har greid å putte 3-4 mål før han scoer reduseringsmålet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Ikke noe galt at han ønsker å score mot Liverpool MER ENN NOEN ANDRE? Really? Normal praktis er å ikke feire når man netter imot gamleklubben, er litt i mot det selv men å aktivt gå ut med slik utsang er litt dickish spør du meg Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Normal praktis er å ikke feire når man netter imot gamleklubben Som er helt på tryne, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Onsdag 30.desember: Sunderland (B) Premier LeagueLørdag 2.januar: West Ham (B) Premier LeagueTirsdag 5.januar: Stoke (B) LigacupFredag 8.januar: Exeter (B) FA-cupOnsdag 13.januar: Arsenal (H) Premier LeagueSøndag 17.januar: Manchester United (H) Premier LeagueLørdag 23.januar: Norwich (B) Premier LeagueTirsdag 26.januar: Stoke (H) Ligacup Fuck me for et program i Januar. Også møte Stoke nå da i det steame de er i for tiden, i en cup de VELDIG gjerne vil vinne. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 En kamp om gangen. Begynner med å knuse Sunderland imorra Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Canos sies å være et av de store talentene blant ungdommen til Liverpool. Og det var jo et særdeles lekkert mål og forarbeid. Han gjør det visstnok ganske bra i Brentford. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 visste hvor god canos var når han kom som 15-16åring. Class. Barca ville ikke slippe gutten, men han var for ung til å få proffkontrakt så han valgte og forlate klubben. Spania har vist noen egne regler for dette.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Det var jo slik Fabregas kom til Arsenal fordi spanske klubber ikke har lov til å signere spillere under 16 år (eller var det 18 år?) på proffkontrakter. Eller tar jeg helt og fullstendig feil i dette? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Er noen regler rundt det, ja ? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Tror det er under 16år. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Barca ville ikke slippe gutten, men han var for ung til å få proffkontrakt så han valgte og forlate klubben. Spania har vist noen egne regler for dette.. Det er også noe som heter Bosman overganger og transfervinduer ;-) Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Ikke tenk på det... det er ikke alltid han har noe poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå