Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså.. En fyr må jo spille noen kamper for å kunne vise om han takler det eller ikke. Han får jo ikke en gang spille på Aston Villa sitt U21.

Logisk nok egentlig, for der ønsker de jo selvsagt å fostre sin egen ungdom fremfor noen som er innleid.

Hele den låneavtale er for meg helt bak mål. Jeg er sikker på at noen i Championship eller verstefall League One ville brukt han i startoppstillingen.

Jeg sier ikke at han nødvendigvis er kjempegod eller noe sånt, men jeg syns fyren fortjener en real sjanse basert på hvorfor han ble signert og blant annet utlånet i La Liga.

Helt greit om han hadde fått en sjanse, men ikke taklet Premier League. Det er helt fair, er ikke alle som gjør det.

Men å kjøpe en ung og lovende spiller som viser gode takter, men aldri gi vedkommende som mye som en eneste sjanse før han blir dømt, det er bortkasta penger fra Liverpool sin side og det er dårlig utviklingsmessig fra spilleren sin side.

Jeg vet i hvert fall at jeg er lei av at Liverpool kaster bort mye penger på unge talenter og spillere de ikke har noen interesse av å gi en sjanse.

Lenke til kommentar

Lallana må jeg si skuffer meg mye i grunn. Han er ikke den spilleren han var i Southampton. Jeg tror jeg skrev noe sånt som at jeg kunne tenkt meg å se han i Liverpool-trøya da han spilte for Southampton, men jeg sitter ikke med den følelsen når jeg ser han spille lenger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tar innpå 3 poeng på arsenal, United og Leicester, 2 poeng på Watford og møter sunderland neste mens Leicester møter City og arsenal og United møter Bournemouth og Chelsea. Kan bli sweet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...