Leaf Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) Hvis han hadde vært god nok for PL så hadde han spilt på førstelaget Aston Villa. Tror du de bruker han på U21 for moroskyld? Endret 23. desember 2015 av Leaf Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Altså.. En fyr må jo spille noen kamper for å kunne vise om han takler det eller ikke. Han får jo ikke en gang spille på Aston Villa sitt U21. Logisk nok egentlig, for der ønsker de jo selvsagt å fostre sin egen ungdom fremfor noen som er innleid. Hele den låneavtale er for meg helt bak mål. Jeg er sikker på at noen i Championship eller verstefall League One ville brukt han i startoppstillingen. Jeg sier ikke at han nødvendigvis er kjempegod eller noe sånt, men jeg syns fyren fortjener en real sjanse basert på hvorfor han ble signert og blant annet utlånet i La Liga. Helt greit om han hadde fått en sjanse, men ikke taklet Premier League. Det er helt fair, er ikke alle som gjør det. Men å kjøpe en ung og lovende spiller som viser gode takter, men aldri gi vedkommende som mye som en eneste sjanse før han blir dømt, det er bortkasta penger fra Liverpool sin side og det er dårlig utviklingsmessig fra spilleren sin side. Jeg vet i hvert fall at jeg er lei av at Liverpool kaster bort mye penger på unge talenter og spillere de ikke har noen interesse av å gi en sjanse. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Noen som er spent foran kampen idag? Tror det er bedre å møte et hvertfall foreløpig topplag kontra noen av de som ligger langt nede på tabellen. Satser på at det løsner skikkelig på hjemmebane idag. Btw, heia Stoke! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Kamptråd? Ser ut som Knewt og Mednaetha har tatt juleferie Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Ikke rart vi ikke scorer. Så fort ballen er nærme mål skal alle prøve selv. Kom igjen spill nå sammen! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Lallana må jeg si skuffer meg mye i grunn. Han er ikke den spilleren han var i Southampton. Jeg tror jeg skrev noe sånt som at jeg kunne tenkt meg å se han i Liverpool-trøya da han spilte for Southampton, men jeg sitter ikke med den følelsen når jeg ser han spille lenger. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Ikke spesielt pent, men seier mot ligaleder er uansett deilig! Tre poeng på United, to poeng bak, og to poeng på Chelsea, er også herlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Hele laget hevdet seg fra siste kampene, alt jeg ber om. Sterk seier, liverpool burde eksklusivt spilt mot topplagene. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Total Shots 25 Shots On Target 4 Blocked Shots 9 Shots from outside the box 12 Shots from inside the box 13 Shot Accuracy (excluding blocked shots) 25% Link Hjelpes. 25 skudd for å få 1 mål. 18 spilte kamper denne sesongen og 21 mål. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Benktekes forsøk på å score på åpent mål på overtid oppsummerer vel hvor effektive vi er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Trenger ny spiss i januarvinduet. Har ingenting med Benteke å gjøre, men ings,sturridge og origi ute tilsier ny spiss. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Trenger også en ny taktikk. Når man knapt klarer å treffe mål, og bare helt sjeldent lage mål fra utenfor 16 meteren bør man slutte med det. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Trenger ny spiss i januarvinduet. Har ingenting med Benteke å gjøre, men ings,sturridge og origi ute tilsier ny spiss. Firmino kan spille spiss om han bare hadde vært brukbar til noe. Kan ikke fem spisser i klubben som krever plass i troppen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) Når er Ings tilbake? Edit: Hadde nesten glemt han var i klubben.. Endret 26. desember 2015 av indahla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Tar innpå 3 poeng på arsenal, United og Leicester, 2 poeng på Watford og møter sunderland neste mens Leicester møter City og arsenal og United møter Bournemouth og Chelsea. Kan bli sweet Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 https://www.instagram.com/p/_xIm1THJzS/?taken-by=ec2323 Sry, Amigo. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå