Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel strengt tatt transferkomite i pool er det ikkje?

Har blitt avvist allerede at de bestemmer.

Har blitt avvist at dei bestemmer har eg også hørt, men har det blitt avvist at dei bestemte i si tid? Det kunne jo gitt meining då vi henta spelarar som knapt blei brukt. Noke som kunne stemme overens med at dei ikkje var Rodgers sitt valg.

Lenke til kommentar

La nå Klopp få hvertfall ett sommervindu før dommen blir avsagt.

Tror ikke det er noen som gir noen endelig dom til Klopp, poenget var bare at vi har hatt veldig dårlig utvikling i det siste.

Er vel ikke så uvanlig med en formtopp i begynnelsen. Det er nå jobben blir gjort. Om 1 år er dere på et helt annet nivvå

Lenke til kommentar

Er fortsatt overbevist om at Can er best i forsvaret. Virker som han gjør alt for å ikke spille i forsvar. Tenker på utaleser han kom med når Rodgers var trener.

Vet ikke hvor mange ganger han skulle nevne til avisene at favorittposisjonen hans er på midtbanen, Uansett om det er favoritt posisjonen hans betyr det ikke at han er best der.

Lenke til kommentar

Hvor mange Can klareringer har resultert i mål for motstanderen denne sesongen? Jeg teller hvertfall 2, kanskje 3. Han har ingenting i en forsvarsrekke å gjøre. Når det er sagt så trenger han å gjøre den defensive midtbaneposisjonen til sin egen slik som Lucas i sin tid gjorde. Per i dag kan han litt av alt, men ikke noen "spesialist" i noen av rollene.

Lenke til kommentar

Lurer på om det er mulig å gjensidig avbryte et låneopphold selv om Liverpool i utgangspunktet ikke kan kalle tilbake spilleren?

For vi kunne trengt Ilori på enten banen eller benken nå og i Aston Villa spiller han jo knapt nok for U21 laget.

Blir interessant å se hva slags spillere Liverpool ønsker å signere til sommeren. :)

Lenke til kommentar

Litt latterlig at vi trenger en spiller som ikke er god nok for U21 laget til Aston Villa!

Får heller kjøpe noe nytt og bedre!

Er jo ingen som egentlig vet om han er god nok for Premier League, for Rodgers ga han aldri sjansen.

Og når Klopp tok over så var han allerede utlånt.

Hvorfor de valgte å låne han ut til Aston Villa, for øvrig en klubb med en haug med avdanka stoppere, og ikke en Championship klubb når de først ønsket å se om han taklet engelsk fotball er jo egentlig et stort mysterium.

Godt mulig han ikke takler Premier League like godt som han taklet La Liga, men han bør i det minste få en real sjanse til å prøve seg.

Det gjelder jo egentlig samtlige spillere vi har i klubben som ikke er på førstelaget.

Er de ikke ansett som gode nok etter å ha fått en mulighet, så bli kvitt dem.

Jeg så litt av han når han spilte i La Liga, blant annet når han temmet Messi og co. og jeg syns han virket som en interessant spiller og jeg skjønte hvorfor han i utgangspunktet ble hentet, akkurat som Gomez.

Men vi trenger uansett en ny stopper. Sånn type 24-27 år med erfaring. Rett og slett fordi det herfra og inn bare vil gå nedover med Skrtel. Denne og de to neste sesong er mye mulig de siste sesongene for Skrtel som fast på førstelaget til Liverpool.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...