AllFather Skrevet 21. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2015 You can polish a turd, but its still a turd. Problemet er vi har for mye dritt på laget som må bort. Trenger en skikkelig opprydding. Det tar tid å bygge opp et lag igjen etter at Dodgy fylte det med spillere som knapt når opp til middelmådighet. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Er vel strengt tatt transferkomite i pool er det ikkje? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Ja, men BR brukte mye penger på spillere han ønsket, de beste kom fra komiteen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2015 Er vel strengt tatt transferkomite i pool er det ikkje? Har blitt avvist allerede at de bestemmer. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Er vel strengt tatt transferkomite i pool er det ikkje? Har blitt avvist allerede at de bestemmer. Har blitt avvist at dei bestemmer har eg også hørt, men har det blitt avvist at dei bestemte i si tid? Det kunne jo gitt meining då vi henta spelarar som knapt blei brukt. Noke som kunne stemme overens med at dei ikkje var Rodgers sitt valg. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 La nå Klopp få hvertfall ett sommervindu før dommen blir avsagt. Tror ikke det er noen som gir noen endelig dom til Klopp, poenget var bare at vi har hatt veldig dårlig utvikling i det siste. Er vel ikke så uvanlig med en formtopp i begynnelsen. Det er nå jobben blir gjort. Om 1 år er dere på et helt annet nivvå Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 http://touch.liverpool.no/Nyheter/-Marko-Grujic-har-blitt-enig-med-Liverpool.aspx Noen som vet noe om denne karen? Ser spennende ut. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 http://touch.liverpool.no/Nyheter/-Marko-Grujic-har-blitt-enig-med-Liverpool.aspx Noen som vet noe om denne karen? Ser spennende ut. Var med å vant u20 vm på aldersbestemt. Ganske høg til å vere såpass teknisk 1.90+. ...noke som igjen gjer han god å ha på dødballer osv. ..er vel mine oppsummerte notater av han. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2015 Kan ikke være verre en de vi har nå. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 http://www.90min.com/posts/2815991-emre-can-criticised-by-former-liverpool-midfielder-after-watford-performance?a_aid=35370true.. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Can er selve definisjonen på ujevn. Tror han kan bli veldig god med tiden, men er fortsatt litt usikker på hva som kommer til å bli hans beste posisjon. Var lett mest dominant i en forsvarstreer, som den ballspillende forsvareren. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Er fortsatt overbevist om at Can er best i forsvaret. Virker som han gjør alt for å ikke spille i forsvar. Tenker på utaleser han kom med når Rodgers var trener. Vet ikke hvor mange ganger han skulle nevne til avisene at favorittposisjonen hans er på midtbanen, Uansett om det er favoritt posisjonen hans betyr det ikke at han er best der. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Jeg har tenkt akkurat det samme. Virker som han har en liten barnslig innstilling til at han skal spille i posisjonen han synes er morsomst, for etter min mening er han klart best som stopper. Men hadde vi forsterket midtbanen mer i sommer så hadde nok Can vært i forsvar eller på benken. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Trene enda mer så han blir best som midtbane kanskje. Edit: Med mindre han blir bedt om å fokusere på ferdigheter relevant til forsvarsposisjonen på trening. Endret 21. desember 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Kjøp heller en midtbanespiller som er bedre en Can, skal ikke så veldig mye til. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Husk at han er 94modell også da. Er jeg den eneste som har mest tro på ham på midtbanen? Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Hvor mange Can klareringer har resultert i mål for motstanderen denne sesongen? Jeg teller hvertfall 2, kanskje 3. Han har ingenting i en forsvarsrekke å gjøre. Når det er sagt så trenger han å gjøre den defensive midtbaneposisjonen til sin egen slik som Lucas i sin tid gjorde. Per i dag kan han litt av alt, men ikke noen "spesialist" i noen av rollene. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Lurer på om det er mulig å gjensidig avbryte et låneopphold selv om Liverpool i utgangspunktet ikke kan kalle tilbake spilleren? For vi kunne trengt Ilori på enten banen eller benken nå og i Aston Villa spiller han jo knapt nok for U21 laget. Blir interessant å se hva slags spillere Liverpool ønsker å signere til sommeren. Lenke til kommentar
magb Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Litt latterlig at vi trenger en spiller som ikke er god nok for U21 laget til Aston Villa! Får heller kjøpe noe nytt og bedre! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 (endret) Litt latterlig at vi trenger en spiller som ikke er god nok for U21 laget til Aston Villa! Får heller kjøpe noe nytt og bedre! Er jo ingen som egentlig vet om han er god nok for Premier League, for Rodgers ga han aldri sjansen. Og når Klopp tok over så var han allerede utlånt. Hvorfor de valgte å låne han ut til Aston Villa, for øvrig en klubb med en haug med avdanka stoppere, og ikke en Championship klubb når de først ønsket å se om han taklet engelsk fotball er jo egentlig et stort mysterium. Godt mulig han ikke takler Premier League like godt som han taklet La Liga, men han bør i det minste få en real sjanse til å prøve seg. Det gjelder jo egentlig samtlige spillere vi har i klubben som ikke er på førstelaget. Er de ikke ansett som gode nok etter å ha fått en mulighet, så bli kvitt dem. Jeg så litt av han når han spilte i La Liga, blant annet når han temmet Messi og co. og jeg syns han virket som en interessant spiller og jeg skjønte hvorfor han i utgangspunktet ble hentet, akkurat som Gomez. Men vi trenger uansett en ny stopper. Sånn type 24-27 år med erfaring. Rett og slett fordi det herfra og inn bare vil gå nedover med Skrtel. Denne og de to neste sesong er mye mulig de siste sesongene for Skrtel som fast på førstelaget til Liverpool. Endret 22. desember 2015 av Cappo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå