Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker å se at Liverpool-spillerne blir mye, mye tøffere og hardere mot lag som WBA, Stoke og Crystal Palace. Mot slike lag må man vinne duellene om ikke annet. Jeg vil se en hard jævel av en midtbanespiller som får kort fordi han er for rå og ikke fordi han er for seint ute i duellene, slik som Lucas. Og som er god. Det er for veikt rett og slett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ah, husket jeg ble storfornøyd da jeg leste terminlisten fotan sesongen. Watford og Leicester i jula? Lett poengsurfing tenkte jeg. Pussig hvor sesongen har utartet seg. Må bare le av det. Ha ha ha

Lenke til kommentar

Litt typisk å møte formlagene i jula ja. :/

Men NÅ kjenner jeg at jeg begynner å bli rimelig irritert over at Rodgers og co sendte Ilori til Aston Villa hvor han får spille herlig U21 fotball.... Seriøst, fuck det greiene der altså.

For han kunne vi virkelig trengt siden Lovren er ute med skade og nå også Skrtel.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Alle spillerne får strykkarakter av meg. Tredje kampen på rad hvor Liverpool hadde en gylden sjanse å ta innpå hvor de velger å ikke møte opp engang.

Lenke til kommentar

Problemet er at Liverpool ikke klarer å spille mot lag som ikke MÅ vinne. Liverpool er rågod mot lag som MÅ vinne.

Men når Liverpool blir laget som MÅ vinne så går det verre.

Derfor syns jeg Liverpool burde bli MYE mer kyniske. Vil ikke motstanderen vinne? Nei greit, så bare la de ligge der da. Ikke press på, spill defensivt selv. Mye bedre med 1 poeng enn 0.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tåler å tape mot formlag som Watford og Leicester, uavgjort mot West Brom antifotball er forsåvidt kjipt men ok. Det verste tapet kom mot Newcastle

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Sesongen var ødelagt da BR fikk fornyet tillit. Tar det helt piano, vi klarer aldri topp 4 uansett. Klopp har en enorm jobb, men han fikser det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...