Jefe Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Noen ganger skjønner ikke jeg hva som foregår i hodet på Rafa. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 I alle dager.. Hvorfor tar han ut Gerrard når Sissoko er på banen? Spanjolen er jo stein! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 I alle dager.. Hvorfor tar han ut Gerrard når Sissoko er på banen? Spanjolen er jo stein! Man tar ikke ut Gerrard UANSETT!! han er jo ikke skadet heller. Hvorfor skal man ta ut sin beste spiller? Fatter det ikke, han må ha røyket noe alvorlig idag.. Sette inn en "debutant " i et lokal derby MOT kapteinen Det er ikke noe logikk i det hele tatt. Hva er det neste? Reina mot crouch?? man kan stille slike spørsmål nesten Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Liverpool var heldige med dommern i denne kampen ja, synd. Kuyt skulle vært utvist. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Nightkeeper, åffer? Kan du oppdatere meg litt, fulgt ikke med kampen idag. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Lucas ordner opp han Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hehe, hands.. 2-1 ja, Liverpool har flaks på side idag Endret 20. oktober 2007 av Fox Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Et genitrekk av rafa Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Haha! Tror jammen meg Neville liker Liverpool! 2-1! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Faenmeg styggeste jeg har sett. Vinner på to straffer. Målscorer Kuyt skulle vært utvist. Mye fikk dere Clattenburg for? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Nightkeeper, åffer? Kan du oppdatere meg litt, fulgt ikke med kampen idag.Kuyt hadde et frekt "flying kick" på Neville Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 . Mye fikk dere Clattenburg for? Hehe.. Latterlig Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) . Mye fikk dere Clattenburg for? Hehe.. Latterlig Faenmeg det styggeste. Everton snytt for tidenes straffe på slutten også, fy faen. Jævla flakselag. Endret 20. oktober 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Mye fikk dere Clattenburg for? Etter dømmingen som i flere år har blitt utøvd på Old Trafford bør vel dere vite det? Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Ja, utrolig soleklar straffe... Men Liverpool var heldig, det har skjedd med alle klubber også... Tilmed Arsenal og United.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Mye fikk dere Clattenburg for? Etter dømmingen som i flere år har blitt utøvd på Old Trafford bør vel dere vite det? Jeg spør igjen, mye kjøpte dere han for? Hjemmedømming på OT er en myte btw. Everton snytt for tidenes straffe på slutten der, fy faen så heldige dere er. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 . Mye fikk dere Clattenburg for? Hehe.. Latterlig TIL HELVETE MED DEG. Faenmeg det styggeste. Everton snytt for tidenes straffe på slutten også, fy faen. Jævla flakselag. Helt enig med deg. Dommeren var svak! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Fortjent seier, helt klart. Håper Neville får karantene. Lurer på hvor han har lært usportsligheten sine hen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå