Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, for du tror han har lyst å ligge på sykebenken? Jeg tror han ønsker, mer enn noen, å være skadefri. Er jo enig i at han ikke burde få langtidskontrakter, evt med klausuler med ant. spilte minutter e.l., men å tro at smerteterskelen er problemet, og at han ikke gidder fordi han tjener fett? Nei...

Lenke til kommentar

Jeg er ikke skråsikker på det. Selvfølgelig er det mange faktorer som spiller inn. Er det en gratisovergang har ny klubb råd til å betale mye lønn, men om noen skal kjøpe han ut av vår kontrakt? Nei. Kontrakten går ut i 2019, da er han 30 år. Ingen kommer til å kjøpe han ut av kontrakt og tilby han høy lønn når han spiller 30-40% av en sesong.. Tror vi får beholde han lenge, på godt og vondt. Vi har en sinnsykt god spiss, men samtidig en spiller som tar opp mye lønn og nesten aldri spiller.

Lenke til kommentar

tviler på at vi klarer å holde Sturridge med eb spillbasert kontrakt.

Vil klubben ha en spiller som spiller 15% av kampene,er klubbens best betalte spiller? Det kommer nok inn et spørsmål om økonomi i dette også? Talentet er stort, skadeomfanget er enormt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Synes det er på tide Liverpool tar å freder nr.9 shirt og lar legenden leve i fred. Ingen som tar på seg den trøya sliter etter Torres furtet seg til Chelsea. Aspas, Carroll og Benteke? Ingen har levd opp til skjorta.

Lenke til kommentar

Tja.. I den tiden Torres var i Liverpool så levde han etter min mening opp til #9 trøya.

Men enig i de andre. Kjenner jeg begynner å bli litt lei av Benteke. Alt for statisk for Liverpool sin spillemåte.

Seneste i dag var det et veldig godt eksempel på 0 - 0. Han har god plass innenfor 16-meteren, men i stedet for å møte pasningen og banke ballen i mål så står han å venter på at ballen skal komme til han. Og da skjer jo det som ikke er noen overraskelse, WBA spilleren plukker den opp rett foran Benteke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...