Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liker at Klopp ser at midtbanen idag var problemet, tviler vi får se Lucas-Allen-Milner oppsettet igjen. Takk gud Can er tilbake neste kamp, samme med (sannsynligvis) Coutinho.

Tror ikke liverpool har tapt om Can ikke var suspendert.

Lenke til kommentar

Det her kjem fra samme person som meinte at 3 def mids var lovlig mykje i en å samme kamp. Du er klar over ka Can blir lista opp som av posisjoner sant?

Det var veldig mange som hadde en dårlig dag på jobb idag. Lucas var for meg den verste, ikkje fordi han var så mykje dårligare enn resten, men fordi han har vore så veldig mykje bedre tidligare. 

Oppsummert såg det ut som newcastle dreiv med gegenpressing idag. 

Lenke til kommentar

Å tape i dag var egentlig helt ok å svelge. Kan ikke forvente å vinne hver bidige kamp heller, selv om det Pool viste utpå der i dag var katastrofe, de siste kampene har vært helt fantastiske, så dette tapet måtte bare eventuelt komme. Men som sagt - alle kan ha en dårlig dag på jobben.  

Men er det bare meg eller er Benteke litt lazy, sånn egentlig? Minner meg om Bony slash Balotelli. Vi trenger noen som presser forfra og forårsaker problemer. Dette er grunnen til at Lallana, Coutinho og Firmino fungerte opp foran - fordi alle tre av dem presser høyt på og jakter etter ballen hele tiden. Når en ikke presser på, som Benteke, så vil ingenting fungerer og det gjør opposisjonen til å spille ut. Han er en meget dyktig spiller, men jeg innser bare mer og mer at han passer ikke oss. Synd, for jeg var veldig positiv til han når Pool kjøpte han.

Lenke til kommentar

Tror måten vi kan få ut potensialet til Benteke er om vi bygger hele laget rundt han og hans sterke sider. Altså spille forholdsvis lik fotball som United gjorde under Moyes. Kjedelig innleggsfotball altså.. Det er jo uten tvil Bentekes sterkeste side, selv om han har glimtet til med litt teknikk her og der.

Lenke til kommentar

Og hvorfor måtte ibe gjøre det? Jo! fordi han var den eneste på midtbanen med offansive kvaliteter.

Milner, Lucas og Allen sammen er helt håpløst. Har sett det før, men da var det Couthino som fikk skylden. 

Men det går an å bruke hode litt også, etter å ha gått i samme fellen 5-6-7 ganger (jeg vet ikke hvor mange). Å sentre kan jo være et alternativ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...