Leaf Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Synd at målet til Moreno ble feilaktig avblåst. Den avslutningen var det høy klasse over! Alt i alt et vel fortjent tap. Svært skuffende etter noen sinnsykt bra matcher i det siste. Fortsatt bare 6 poeng opp til 4., så alt er mulig Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 Var vel strengt tatt en pasning som gikk i nettet, men synd ja. Dog null poeng er fortjent i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Liker at Klopp ser at midtbanen idag var problemet, tviler vi får se Lucas-Allen-Milner oppsettet igjen. Takk gud Can er tilbake neste kamp, samme med (sannsynligvis) Coutinho. Tror ikke liverpool har tapt om Can ikke var suspendert. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Det her kjem fra samme person som meinte at 3 def mids var lovlig mykje i en å samme kamp. Du er klar over ka Can blir lista opp som av posisjoner sant? Det var veldig mange som hadde en dårlig dag på jobb idag. Lucas var for meg den verste, ikkje fordi han var så mykje dårligare enn resten, men fordi han har vore så veldig mykje bedre tidligare. Oppsummert såg det ut som newcastle dreiv med gegenpressing idag. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Å tape i dag var egentlig helt ok å svelge. Kan ikke forvente å vinne hver bidige kamp heller, selv om det Pool viste utpå der i dag var katastrofe, de siste kampene har vært helt fantastiske, så dette tapet måtte bare eventuelt komme. Men som sagt - alle kan ha en dårlig dag på jobben. Men er det bare meg eller er Benteke litt lazy, sånn egentlig? Minner meg om Bony slash Balotelli. Vi trenger noen som presser forfra og forårsaker problemer. Dette er grunnen til at Lallana, Coutinho og Firmino fungerte opp foran - fordi alle tre av dem presser høyt på og jakter etter ballen hele tiden. Når en ikke presser på, som Benteke, så vil ingenting fungerer og det gjør opposisjonen til å spille ut. Han er en meget dyktig spiller, men jeg innser bare mer og mer at han passer ikke oss. Synd, for jeg var veldig positiv til han når Pool kjøpte han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 FA-cupens 3. rundeExeter - Liverpool 2 Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Benteke minner vel mest om en Heskey i sin spillestil. Dog er han muligens en smule bedre mentalt utrustet enn sistnevnte. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Tror måten vi kan få ut potensialet til Benteke er om vi bygger hele laget rundt han og hans sterke sider. Altså spille forholdsvis lik fotball som United gjorde under Moyes. Kjedelig innleggsfotball altså.. Det er jo uten tvil Bentekes sterkeste side, selv om han har glimtet til med litt teknikk her og der. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Nja, cluet er like så mye å få han til å jobbe (smartere og mer). Liverpool har som regel noe varierende kvalitet fra innlegg og cornere også. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 For ikke mye glede av Benteke når Ibe løper 50 meter med ball, for å miste den utenfor 16meteren. Jeg gremmes fortsatt over den kampen. Lenke til kommentar
magb Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Og hvorfor måtte ibe gjøre det? Jo! fordi han var den eneste på midtbanen med offansive kvaliteter. Milner, Lucas og Allen sammen er helt håpløst. Har sett det før, men da var det Couthino som fikk skylden. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Joda, Milner/Lucas/Allen dufter ikke av trepoengere og furunål, men Ibe hadde mange dårlige pasninger i sisteleddet mot Newcastle. Forøvrig noe han generelt er dårlig på. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Rykter på twitter om ny Sturridge long term.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) e: svampen var før meg ja... Endret 8. desember 2015 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Sturridge ville vært en fin tilvekst til det medisinske rommet til Arsenal. Wilshere, Oxlade, Walcott og Welbz hadde ikke takket nei til en til å være sammen med. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Og hvorfor måtte ibe gjøre det? Jo! fordi han var den eneste på midtbanen med offansive kvaliteter. Milner, Lucas og Allen sammen er helt håpløst. Har sett det før, men da var det Couthino som fikk skylden. Men det går an å bruke hode litt også, etter å ha gått i samme fellen 5-6-7 ganger (jeg vet ikke hvor mange). Å sentre kan jo være et alternativ... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Sturridge, ass. God i de 78 minuttene han kan spille fotball i løpet av en halvsesong. Den mannen skal rett og slett ikke ha ny kontrakt så mye som han er skadd. Altfor dyrt for en spiller som er laget av kjeks og sand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå