Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Bogdan har levert varene når han har spilt, penalty-hero bl.a. God backup for en (antagelig) ny keeper i sommer. Blir for tidlig å hente ny keeper i januar. Heller satse på å hente spiss/ving

Lenke til kommentar

Blir smått misunnelig når jeg ser flere av andres lags keepere. Mignolet er ok, men mangler en del aspekter i spillet sitt til å bli en topp 4-keeper.

Har vel nemt det før, men mange keeperes (og andre spilleres) prestasjoner går opp og ned med lagets prestasjoner.

Lenke til kommentar

Bogdan har levert varene når han har spilt, penalty-hero bl.a. God backup for en (antagelig) ny keeper i sommer. Blir for tidlig å hente ny keeper i januar. Heller satse på å hente spiss/ving

Jada, men det finnes ikke grunnlag nok enda til å vurdere om Bogdan er en å satse på. Vært god de få kampene han har spilt, de kan jeg holde med deg i.

Lenke til kommentar

Jada, men det finnes ikke grunnlag nok enda til å vurdere om Bogdan er en å satse på. Vært god de få kampene han har spilt, de kan jeg holde med deg i.

Derimot kan vi si at det finnes grunnlag for å tvile på Mignolet. Så jeg hadde ikke grått mer enn 2,33 sekunder om Bogdan hadde fått prøve seg over en lengre periode.

Lenke til kommentar

Deilig med tre poeng! Nå puster vi topp 4 i nakken, i alle fall om man blåser litt hardt.

Når det er sagt syns jeg fortsatt vi har en lang vei å gå. Vi gjør det bra når vi kan presse, og kjøre kontringer, men ikke så bra når vi styrer kampen. Syns også vi slapp Swansea litt for mye til i slutten av begge omgangene.

Dagens høydepunkter: Sturridge og Henderson på banen igjen.

Tenk om vi kan stille et lag med både Hendo, Sturridge og Coutinho samtidig igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...