Tunky Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Stod Per. Ter hadde jeg skjønt var Ter Stegen Hvordan er Bernd Leno? Har ikke hørt noe om han på en stund. Ble jo omtalt som den nye Neuer for en stund tilbake. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Åhå, det fikk ikke jeg med meg! Leno har jeg siklet på i mange år og en keeper jeg ønsket at vi skulle handle i sommer når jeg trodde DDG dro. Hvordan han har prestert i år vet jeg ikke, men han har vært solid i tidligere år. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Tino Horn står øverst på listen ifølge flere engleske medier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Bogdan har levert varene når han har spilt, penalty-hero bl.a. God backup for en (antagelig) ny keeper i sommer. Blir for tidlig å hente ny keeper i januar. Heller satse på å hente spiss/ving Lenke til kommentar
toreae Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Blir smått misunnelig når jeg ser flere av andres lags keepere. Mignolet er ok, men mangler en del aspekter i spillet sitt til å bli en topp 4-keeper. Har vel nemt det før, men mange keeperes (og andre spilleres) prestasjoner går opp og ned med lagets prestasjoner. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Bogdan har levert varene når han har spilt, penalty-hero bl.a. God backup for en (antagelig) ny keeper i sommer. Blir for tidlig å hente ny keeper i januar. Heller satse på å hente spiss/ving Jada, men det finnes ikke grunnlag nok enda til å vurdere om Bogdan er en å satse på. Vært god de få kampene han har spilt, de kan jeg holde med deg i. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 HENDO PÅ BENK FOLKZ!!!!!!!! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Bogdan har levert varene når han har spilt, penalty-hero bl.a. God backup for en (antagelig) ny keeper i sommer. Blir for tidlig å hente ny keeper i januar. Heller satse på å hente spiss/ving Jada, men det finnes ikke grunnlag nok enda til å vurdere om Bogdan er en å satse på. Vært god de få kampene han har spilt, de kan jeg holde med deg i. Derimot kan vi si at det finnes grunnlag for å tvile på Mignolet. Så jeg hadde ikke grått mer enn 2,33 sekunder om Bogdan hadde fått prøve seg over en lengre periode. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Mignolet har hatt noen matchvinnenede redninger for oss. Synes ikke at Mignolet har gjort seg bort.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Tja, han må nok ta på seg skylda for Bordeaux-målet på torsdagen... Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 sant nok, men heldigvis førte det ikke til at vi tapte. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Han har ikke gjort seg bort, nei. Han har mange gode redninger i Liverpool-drakt. Som sagt er det største aberet at han mangler alt av offensive fibre. Setter aldri i gang fort, dårlige utspill osv. I tillegg mangler han litt i feltarbeid. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Enig der @Knewt. Hva skjer med Firmino? Ser ut som han bare daffer rundt nå.. Can har spilt bra i Lucas-rollen første 45. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Herlig med 1-0!!!! GO U REDS! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Mignolet er ingen leder,for veik Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1697116Litt av en vinkling på Øzil vs Coutinho. Hva synes dere? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Özil 9 av ti ganger. Sorry. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Perfect week! Rundpulte city borte, sikret avansement i Europa league og første hjemmeseier i ligaen for Klopp! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 City ble rundpult forrige helg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Deilig med tre poeng! Nå puster vi topp 4 i nakken, i alle fall om man blåser litt hardt. Når det er sagt syns jeg fortsatt vi har en lang vei å gå. Vi gjør det bra når vi kan presse, og kjøre kontringer, men ikke så bra når vi styrer kampen. Syns også vi slapp Swansea litt for mye til i slutten av begge omgangene. Dagens høydepunkter: Sturridge og Henderson på banen igjen. Tenk om vi kan stille et lag med både Hendo, Sturridge og Coutinho samtidig igjen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå