indahla Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Allen var absolutt OK. Mange gode taklinger. Lenke til kommentar
sector Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ja igår klarte Allen seg godt. Som defensiv midtbane gjorde han jobben sin sammen med Lucas, men etter min mening bør ikke laget spille med mer enn en slik spiller. Offensiv er ikke noen av de gode og kreative nok. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Kamptråd for morgendagen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1696959 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Utrolig hvor lette mål United alltid får! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Faen med syting om United da, og her inne i Pool-tråden til og med. Syter du alltid når noen scorer på corner? Endret 28. november 2015 av Mr. President™ 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Utrolig hvor lette mål United alltid får! Word, det er klassisk United å få lette mål. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Faen med syting om United da, og her inne i Pool-tråden til og med. Syter du alltid når noen scorer på corner? Hvorfor kommer du inn i Liverpool tråden å klager? Er du United supporter vil du selvsagt være uenig. Edit: Hadde vært noe annet om jeg fyrte opp under med å poste noe slikt i United tråden. Nettop derfor jeg poster her for å slippe konfliktulver. Endret 28. november 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Populært innlegg .AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 28. november 2015 Faen med syting om United da, og her inne i Pool-tråden til og med. Syter du alltid når noen scorer på corner? Hvorfor kommer du inn i Liverpool tråden å klager? Er du United supporter vil du selvsagt være uenig. Edit: Hadde vært noe annet om jeg fyrte opp under med å poste noe slikt i United tråden. Nettop derfor jeg poster her for å slippe konfliktulver. Ikke bry deg om hva President skriver. Han er bare så jævlig opphengt i hva andre skriver om United fordi det sårer han veldig dypt i hjerterota hans, derfor leker han politi og sitter på vakt i Pool-tråden på heltid. 14 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Gah. Kan dere ikke bare gi dere..? Dere gjør ikke saken bedre ved å kaste bensin på bålet.. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Game Day! Endret 28. november 2015 av indahla Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Vi må passe på for Swansea sine kontringer, de scorer utrolig mange mål på nettop kontringer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Blir smått misunnelig når jeg ser flere av andres lags keepere. Mignolet er ok, men mangler en del aspekter i spillet sitt til å bli en topp 4-keeper. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Enig med deg. Man vet i grunn ikke helt hva han kan finne på å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Vi får hente Donnarumma for en milliard eller to da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Evt Ter. Endret 29. november 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Mignolet for meg, kjapt oppsummert i +/-. +god på strek +gode reaksjonsredninger +drar av og til ut noen fantastiske matchvinnerredninger -dårlig i felt, selv om han har tatt steg også der -elendig på å sette igang spillet. Dette punktet er jo lett å trekke frem etter tabben mot Bordeaux, men har tenkt på det tidligere og, så det er sagt -dårlig pasningsfot -virker som han blir fort stressa hvis han får tid til å tenke Hadde ikke plaget meg om Klopp drar på keeperjakt til sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå