SpongeFrog Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Utrolig hvor mye Klopp har fått ut av troppen vår! <3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Det er jo ikke vanskelig å se forskjellen på laget under de to. BR - Redd for å gjøre feil, dårlig og lavt press, elendig innsats. Null mål. Ingen løp fra midtbanen mot motstandermålet. Klopp - Mye høyere presshøyde, laget jobber. Se hvor mye oftere de bruker mottaket til å vende og løpe fremover med en-to touch i stedet for å vende seg bakover og rundt seg selv. Mange flere og bedre løp mot det andre lagets mål. Generelt ser jeg fremgang på det aller meste. Til og med Lucas var bra i dag. Milner derimot. Mye innsats, men uff så sløv han er av og til. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Er Milner sløv av og til? Synes han er sløv hele forbanna tiden jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Heldigvis kun krampe på Coutinho, bør spares mot the French på torsdag. Swansea neste helg,må prestere like bra som "antatt dårligere lag" som mot de beste. "kun" 6 poeng opp til fjerdeplass. Mye kan skje enda. Med seier på torsdag så er avansement i El berget Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Enig, han må spares. Er en god mulighet for noen av våre mindre profilerte spillere til å spille seg i form. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Skummelt å nedprioritere EL også. Har troa på at vi kan gjøre det bra der. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Firmino burde spille seg i form, greit om han spiller 60min mot Bordeaux. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Fy fader Klopp er topp! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Deilig match! Firmino kommer til å bli så forbanna god! Kult å se et tomt Etihad de siste minuttene. Latterlig lag. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 enda latterligere supportere Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Eh... er dette et stikk mot dere selv? 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Fytti grisen for en deilig kamp i går. Kommer ikke helt over det. Firmino kommer til å bli enda mer klasse når han blir 100% vandt til Premier League. Linkupen mellom Coutinho og Firmino er helt utrolig, og blir vel bare bedre og bedre. Can tar store steg i hver eneste kamp. Lucas er tilbake i storform. Lallana viser seg som den spilleren jeg håpte han skulle være da vi hentet han. Forsvaret fungerer, selv med Lovren. Håper Lovren fortsetter i samme sporet, og dersom han gjør det blir det vanskelig for Sakho å spille seg inn igjen. Det beste av alt er at vi faktisk har gode offensive alternativer på benken og. Ibe har vært frisk. I går hadde vi både Benteke og Sturridge på benken. Jeg gleder meg massivt til å se Sturridge under Klopp. Kanskje Klopp til og med vinner noe i år. Gode muligheter til å ta en cup i alle fall. Topp 4 er ikke urealistisk, selv om jeg tror det blir vanskelig. Per nå har vi United, City, Arsenal og Spurs foran oss av de jeg tror blander seg inn i Topp 4. Chelsea kommer nok også sterkere. Leicester er en boble som snart sprekker, de har nesten ikke møtt noen av de sterke (topp 5-6) lagene i ligaen. Nå må Klopp bare finne ut hvordan vi skal spille bedre på hjemmebane og mot antatt svakere motstand. Vi har klart oss bra mot vanskelig motstand, ikke så bra mot svakere motstand der vi bør styre kampene. God søndag! 2 Lenke til kommentar
sector Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Er det noen spillere som har vunnet premier league for tre forskjellige klubber? Toure har vunnet med City og Arsenal, og det er 8 poeng til topps på tabellen. Kanskje, bare kanskje....? Vet at tabelltopp i mai er longshot så det holder, men tanken slo meg, og ønsker bare å dele det. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Sahko har ikke noe problem med å spille seg inn, han har vært den desidert beste spilleren iår. Desuten var Lovren nærme med å blyndre det til flere ganger igår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Vel. Jeg tror ikke Chelsea har sjans i havet på topp 4. Det toget har gått for lenge siden. Spurs ser sterke ut, og de blir nok hovedkonkurrenten vår. Arsenal, Man City og Man Utd får seile sin egen sjø. Og enig med GnilreG, Sakho er bedre enn Lovren på alle mulige måter. Går rett inn i startoppstillingen, selv om sistnevnte leverte en god kamp i går. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Er det noen spillere som har vunnet premier league for tre forskjellige klubber? Toure har vunnet med City og Arsenal, og det er 8 poeng til topps på tabellen. Kanskje, bare kanskje.... Vet at tabelltopp i mai er longshot så det holder, men tanken slo meg, og ønsker bare å dele det. ikke en umulig tanke mtp at vi har spilt de aller verste bortekampene allerede og kommet ganske bra igjennom det, er jo de kampene som på papiret ikke skulle være så vanskelig som vi har feilet på ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Laget forresten en kamptråd til torsdag. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1696105&do=findComment&comment=22907059 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Vel. Jeg tror ikke Chelsea har sjans i havet på topp 4. Det toget har gått for lenge siden. Spurs ser sterke ut, og de blir nok hovedkonkurrenten vår. Arsenal, Man City og Man Utd får seile sin egen sjø. Og enig med GnilreG, Sakho er bedre enn Lovren på alle mulige måter. Går rett inn i startoppstillingen, selv om sistnevnte leverte en god kamp i går. Jeg tror Chelsea kommer til å komme som et lokomotiv etter nyttår. Laget er for bra til å sose nedi der de er nå. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Vel. Jeg tror ikke Chelsea har sjans i havet på topp 4. Det toget har gått for lenge siden. Spurs ser sterke ut, og de blir nok hovedkonkurrenten vår. Arsenal, Man City og Man Utd får seile sin egen sjø. Og enig med GnilreG, Sakho er bedre enn Lovren på alle mulige måter. Går rett inn i startoppstillingen, selv om sistnevnte leverte en god kamp i går. Jeg tror Chelsea kommer til å komme som et lokomotiv etter nyttår. Laget er for bra til å sose nedi der de er nå. Lokomotiv Chelsea? Sounds about right. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå