Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Løst fra twitter..

Corinthians president: "Pato will be sold in the next transfer market. His agent is in Europe discussing with clubs"

Liverpool have agreed to sign Alexandre Pato from Corinthians for €20M in January. (Alfredo Pedulla)

http://www.express.co.uk/sport/football/617787/Confirmed-Liverpool-Jurgen-Klopp-Alexandre-Pato-Manchester-United-transfer-news-gossip

http://www.90min.com/posts/2706432-alexandre-pato-reportedly-agrees-14-2m-january-liverpool-switch?a_aid=35396

According to Alfredo Pedullà, Alexandre Pato to Liverpool for €20m is very close. He says there's an agreement in principle with Liverpool.

Lenke til kommentar

Man burde heller sett en noen som kan ta den defensive midtbanen. Lucas duger ikke, for foos sake.

Vi har då både Can, Lucas, Milner, Allen og Henderson som kan bekle denne rolla, og du meiner at det er den vi bør sjå på?

Ja absolutt, ingen av de du nevner er gode nok for den rollen.

Lenke til kommentar

Min mening er at Milner ikke er god nok for dagens Liverpool lag. Han har ingen TOPP-kvaliteter, men er en spiller som besitter ferdigheter på middels nivå. Han har IKKE fart, han kan ikke slå skikkelige pasninger og han har ikke teknikk. At Brendan valgte Milner som visekaptein er for meg en gåte, men men... Jeg mener både Can, Lucas og Allen alle er bedre alternativ på midtbanen. Milner skal ha kudos for innsats, men totalt sett blir han altfor for svak etter min mening. Håper Klopp har baller nok til å benke han mot Palace i dag, men han er vel en type spiller som Jürgen liker mtp. innsats og løpskapasitet.  :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...