Leaf Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 På tide at Milner vrakes nå ja. Firmino må få spille! Tør ikke tenke på hvor gode Liverpool kan bli fremover med Cou, Firmino, Benteke og Sturridge! Det lukter mål. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Hva er drømmelaget når alle er fit? For meg kanskje: Mignolet Clyne, Skrtel, Sakho, Moreno Can Henderson, Firmino Coutinho Sturridge, BentekeKanskje Lucas inn for Can, iallfall om Lucas finner godformen.Men Klopp har vel ikke spilt mye diamant? Blir vel fort en 4-2-3-1, iallfall om han får kjøpt noen vinger. Også: https://twitter.com/MA_LFC/status/661108860661456896 Endret 2. november 2015 av Knewt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Lucas finner ikke godformen dessverre. Liverpool er nødt til å få mer fart og styrke inn sentralt enn hva Lucas kan stille med. Pr nu syns jeg ikke det er noen gode nok kandidater i klubben til å ta den rollen. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Det er ikkje stort poeng i å leike med formasjoner. Klopp er vel rimelig konsekvent på korleis formasjonen skal vere, såvidt meg bekjent iallefall. Han liker meget godt 4-2-3-1 formasjonen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Tja. Kan se både fordeler og ulemper med å stadig endre formasjon. De mest åpenbare er vel (ulempe) at man aldri blir ordentlig drilla i en formasjon og (fordel) at laget blir uforutsigbart og med det potensielt vanskeligere å forsvare seg mot. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Hva er drømmelaget når alle er fit? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Synes dere er veldig streng mot Milner egentlig. Men er vel kanskje fortjent når han tjener 150K i uken. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Når du har to av de tre deiligste negerne i hele ligaen (Sturridge, Benteke, Yaya) i troppen, så foretrekker man vel forhåpentligvis å spille med to spisser. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Er Sturridge neger? Trodde han var en Oreo-kjeks Endret 2. november 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Vraker lett Can over Milner. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Synes dere er veldig streng mot Milner egentlig. Men er vel kanskje fortjent når han tjener 150K i uken. Jeg var i utgangspunktet meget positiv til Milner, men syns han har skuffet stort. Vet ikke hvor mange kamper du har sett med han på banen, men han har ofte vært blant de dårligste på banen.. Håper han finner formen, kanskje når Henderson er tilbake. Syns Milner var bedre da de to spilte sammen. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Er Sturridge neger? Trodde han var en Oreo-kjeks Vennligst utdyp deg.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Er Sturridge neger? Trodde han var en Oreo-kjeks Vennligst utdyp deg.. Sturridge = svart Oreo = svart Sturridge = kjeks Oreo = kjeks Sturridge = Oreo Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Synes dere er veldig streng mot Milner egentlig. Men er vel kanskje fortjent når han tjener 150K i uken. Jeg var i utgangspunktet meget positiv til Milner, men syns han har skuffet stort. Vet ikke hvor mange kamper du har sett med han på banen, men han har ofte vært blant de dårligste på banen.. Håper han finner formen, kanskje når Henderson er tilbake. Syns Milner var bedre da de to spilte sammen. Kan godt forstå at han har skuffet i forhold til forehåndsforventningene, men mener mye av problemet ligger nettopp der. Han er ikke en gamechanger og mer en brikke i systemet. Tror han blir mye bedre under Klopp når han har en definert rolle i stedet for å må spille både indreløper og være spilleren som skal åpne mellomrommet til Coutinho. Ser Liverpool så ofte det ikke kolliderer med Arsenal og en 16:00 kamp ikke er mer attraktiv. Milner gjør ofte to jobber på banen, både Lucas og Can sliter ofte med å posisjonere seg og da blir Milner stående i ingen manns land og løpe som en hodeløs kylling i mellom. Tror nok som du sier det blir mye bedre med Henderson i laget, eventuelt i januar når Klopp får kjøpt en DM som er god nok. Var jo god av det jeg så av han i pre season og tidlig i sesongen med Henderson på banen. Lucas var elendig i første omgang på lørdag mot Chelsea når Hazard spilte SOM. Var overraskende nok mye bedre i andreomgang når Hazard byttet posisjon og gikk ut. Milner gjør ofte små irriterende feil som nok gjør helhetsinntrykket mye være enn det er. Samme med Rooney i Man Utd og Giroud i Arsenal. Vanskelig å være rasjonelle når små detaljer bygger frustrasjonen opp. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Rykter om Gerrard tilbake til LFC??? :O http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/engelsk-avis-gerrard-kan-vaere-klar-for-liverpool-comeback/a/23554711/ Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Mulig som trener, det hadde vært best. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Håper ikke han kommer tilbake som spiller iallfall. Det å få se han i en trenerrolle en gang i fremtiden er vel nesten garantert. 2 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Eg har tru på at Milner vil fungere mykje bedre som anker med Henderson i 4-2-3-1. Trur ikkje nødvendigvis Can er noko bedre der. Lucas er i mine auger litt over middagshøgda, men grei rotasjonsspeler. Problemet no er at når vi starter med Can, Lucas og Milner blir dette for meg altfor mange defensive midtbanespelarar. Det reflekterer vårt (manglande) offensive spel. Eller kreativiteten er liksom ikkje heilt der. Når Couthino omtrent er vårt einaste kreative kort, og han har jo ikkje vore heilt 100% i det siste (ja, sjøl med to mål forrige helg). Er en del snodige feilpasninger og valg han ikkje gjorde når han var på topp. Spent på om Benteke muligens kan bli dratt ned "in the hole" med Sturidge som spydspiss, om den karen nokensinne blir frisk igjen. Ser liksom ikkje for meg at Klopp går over til 4-4-2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå