Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg tror også Can kan bli veldig god i fremtiden. På midten, og ikke som midtstopper riktignok. Han har ikke det som trengs for å spille stopper i en backfirer, men funker bra som en offensiv, spillende stopper/DM i en treer bak. Ser for meg han som en av to bakerst på midten i en 4-2-3-1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er sikker på at Henderson vil løfte nivået på de andre midtbanespillerne.

Så jeg tror at Can vil gjøre det bra på midtbanen sammen med Henderson. Per i dag er ikke Can god nok til å gjøre alle de forskjellige oppgavene han ser ut til å ta på seg på egenhånd.

Med Henderson på plass så kan en snevre inn og tilpasse Can sin rolle mer til hans styrker enn det den er i dag. 

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Enig med deg Cappo. Henderson-Can tror jeg kunne blitt en fin kombinasjon.

Mulig i fremtiden, men se hvor mange feil Can gjør som fører til brudd i mot. Det er han og Milner som slår vekk ballen gang etter gang. Han har ikke en følsom nok fot, tar ofte feil valg med ball osv..

Hans beste egenskaper kommer best frem i forsvar.

Lenke til kommentar

Minjolet

Sakho - Skrtl - Agger

Allen - Can - Moreno

Coutinho - Lucas

Klopp - Benteke

Benk Lovren og signer Agger igjen. Moreno inn som DM. Allen slår langpasninger rett frem på Benteke, som legger ballen tilbake til offensiv midtbane. Lucas og Coutinho skal få skyte så mange langskudd som de bare orker, med 30+ skudd hver per kamp skal jo to-tre gå i mål sånn statistisk sett. Klopp helt fremme på banen for maks hands-on approach. Ingen backer eller vinger, målet står jo tross alt midt på kortlinja (hvorfor har ingen lagt merke til dette før). Funka som faen i FM15 seriøst. Ellers ryktes det at Messi kan tenkes transfer til engelsk fotball, her bør 'Pool være på hugget.

Enig med benking av Lovren, men å signere en spiller som sliter med tempoet i dansk fotball(i følge det jeg har hørt) så tviler jeg på at han holder noe PL nivå lenger. Men å hente en ny midtstopper er jeg ikke i mot ;)   Liker at du har det gode tospannet Klopp-Benteke på topp, radarpar, tror Klopp hopper hakket høyere enn Benteke :D

Lenke til kommentar

Har sansen for Teixeira. Han viste lovende takter i dag syns jeg. Men på en annen side så er det vel ikke for ingenting at han fikk prisen Academy Player of the Year for sesongen i fjor.

Sabla synd frekkisen hans ikke gikk inn, for det hadde den fortjent. Men bare det faktum at han prøver på noe sånt viser jo at fyren har selvtillit.

Litt artig å se at han også slo alle døballene og frisparket hans var jo også nære på å bli mål.

Håper han får prøve seg mer egentlig. Han er tross alt 22 år, så enten bør Liverpool gi han en real sjanse for å se om de vil fortsette å satse på han eller så bør de la han gå.

Helt greit resultat med tanke på hva slags lagoppstilling vi hadde. Syns alle tre ungguttene gjorde en grei kamp og ingen gjorde seg vel bort egentlig.

Hadde det ikke vært for skaden på Toure så kan det vel hende vi hadde fått se Sinclair også med innhopp.

Helt på slutten så ser det ut som at Lovren også pådrar seg en skade når han prøver å rette opp en feil han gjorde.

Og skal en tro diverse snakk så hadde nok Enrique fått spille og Clyne blitt hvilt om han ikke slet med en smell.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Helt greit resultat med tanke på hva slags lagoppstilling vi hadde. Syns alle tre ungguttene gjorde en grei kamp og ingen gjorde seg vel bort egentlig.

Han som spilte høyrebekk hadde ikke helt dagen, iallefall ikke i 1. omgang. Var for feig og lot seg lett dra bort. Kom seg mot slutten av 2. omgang.
Lenke til kommentar

Liverpool har jo en ung tysker på utlån nede i Østerrike eller hvor det å er. Samid Yesil. Noen som vet hvordan det går med han?

Han er vel spiss. Kanskje han hadde vært noe å hente fra utlån. Liverpool trenger jo noen som vet hvor målene skal scores.

Men jeg vet intet om Yesil for tiden.

Lenke til kommentar

En rask titt så har han 6 kamper og 1 mål. Men jeg aner ikke hvor mange minutter de 6 kampene er.

Vet han scoret 2 mål på 3 minutter eller noe i en treningskamp for FC Luzern mot Kaiserslautern.

Vet også at han bøttet inn mål for reservelaget til Liverpool rett etter å kommet tilbake for langtids skade.

Er nok redd for at mange skader ødela utviklingen for noe som kunne blitt en målfarlig spiss for Liverpool.

Hjelper heller ikke at han aldri fikk sjansen når han først var skadefri.

Han sammen med en del andre spillere har passert 20 år og bør enten selges eller gis en real mulighet.

Hadde jeg vært Klopp så hadde jeg nok tatt neste preseason til å ta en skikkelig titt på ungdommen.

Selge eller gi slipp på de som de mener ikke er bra nok, fostre de som er gode nok og eventuelt hent inn nye talenter.

Er en uting å låne ut spillere til klubber som ikke bruker de aktivt.

Jeg hadde nok heller sett at vi lånte ut spillere til Championship klubber som aktet å bruke de.

Da tenker jeg spesielt spillere som Ilori og nettopp Yesil. Meningsløst å låne de ut til andre ligaer for da får vi jo ingen pekepinne på hvordan de takler den engelske ligaen.

Ibe og Teixeira er gode eksempler på at utlån til engelske ligaer er bra.

Og hvorfor Ilori råtner på lån i Aston Villa som ikke har noen som helst intensjon om å bruke han i stedet for å låne han til en Championship klubb som helt sikkert hadde brukt han jevnlig, om ikke fast, er for meg helt uforsåelig.

Fyren har jo kvaliteter, det har vi jo sett blant annet på utlåne i Spania. Spørsmålet er om han passer inn i Premier League.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...