Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg ikke visst at Klopp var ny manager så hadde jeg stemplet gårsdagens forestilling som en typisk Rodgers kamp. Lallana har blitt den nye Kuyt i dette Liverpool laget: løper og herjer - er involvert i det meste - men det blir for lite mål og målgivende.

Lenke til kommentar

Hadde jeg ikke visst at Klopp var ny manager så hadde jeg stemplet gårsdagens forestilling som en typisk Rodgers kamp. Lallana har blitt den nye Kuyt i dette Liverpool laget: løper og herjer - er involvert i det meste - men det blir for lite mål og målgivende.

Var en stor forskjell, han gjorde 3 bytter før BR hadde gjort 1...

Lenke til kommentar

Så vi samme kamp?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har dere fulgt med på ligue 1 sist sessong? Origi har dessverre tatt mange steg tilbake med tanke på hvor god han var i VM.

Orgi spilte 40 kamper i fjor uten å prestere i ligue 1, nå skal han plutselig begynne å putte på et enda høyere nivå?

Tviler strekt på at han har nivået inne...

Milner bidrar med 0, Han løper mye i sirkler, stopper opp hver gang for å vente på at Clyne skal overlappe. Noen ganger må du faktisk gjøre noe annet enn å vente på overlapp,Milner!

Utrolig forutsigbar og lite kreativ, ikke er han spesielt god til å lese spillet heller, derfor han løper så mye etter uten å vinne ball.

Se og gi Sakho det som er rettmessig hans eiendom, ja tenker på kaptainsbindet! 

Can er etter mitt vett midtstopper. Kankje at det er bedre og bruke Can med Sakho bak?

Noe av det jeg nevner her er årsaken til at vi ikke er bedre for tiden. Så mye penger brukt på så mye dritt, helt på trynet!

Jaja, vi er blitt nye Arsenal med kun en første 11er som holder nivå, resten er spillere langt under parr. La oss håpe at Klopp tar tak i noe av dette fort.

måtte bare lufte litt frustrasjon  :p  :D

Lenke til kommentar

Kun disse jeg synes er gode nok for en fast første 11'er:

Henderson, Skrtl, Sakho, Clyne, Couthino, Benteke.

Noen kan ta steget opp når de er i slaget: Lallana, Firminho, Moreno, Ings, Can

Resten er rett og slett ikke gode nok..  EDIT: Sturridge regner jeg ikke med lenger.

Endret av magb
Lenke til kommentar

Synes Benteke bidrar for lite i lagspillet. Mer en spiller som kan slå til glimtvis i en mindre klubb. Håper dog at jeg tar feil, men du kan jo se selv hvor svak han er i kombinasjonspill.

Er foråvidt enig med @magb, kun 4-5 spillere som holder top nivå her. Skremmende å tanke på hvor mye peng vi har svidd av på dritt.

Lenke til kommentar

Har andre spillere så mye bedre statistikk da? Hvem ellers skal skyte litt innimellom? Er vel ganske sikker på at Couthino skyter bedre enn resten av midtbanen vår, hvertfall det intrykket jeg sitter igjen med selv. :)

Endret av magb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...