oOF Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Martial har en helt annen fysikk enn Sturridge. Tenk om Daniel hadde vært som Luis Suarez; omtrent aldri skadd. Gutten hadde vært en gud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Ryktes at Klopp benket sturridge i sin første kamp da han egentlig ikke er 100% fit. Jürgen har desidert større baller enn Rodgers som gikk All in med sturridge for tidlig. Mer ings og benteke ute med skader vil origi få sjansen på topp. Hjelpes meg nå er det sink or swim for belgeren. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Dette blir spennende. Vinner Liverpool blir det glorie og ligagull i år, taper Liverpool så var det jo bare Klopp sin første kamp og han trenger jo tid! Internet vil koke over i dag 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Med Klopp så er Liverpool helt der oppe i facorittsjiktet. Topp 3 blir lag fra Manchester og omegn 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Er spent på kampen. Tottenham var i en grei steam før landslagspausen. Jeg tror ikke vi vinner, men håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Ryktes at Klopp benket sturridge i sin første kamp da han egentlig ikke er 100% fit. Jürgen har desidert større baller enn Rodgers som gikk All in med sturridge for tidlig. Mer ings og benteke ute med skader vil origi få sjansen på topp. Hjelpes meg nå er det sink or swim for belgeren. Har jo sett første kampene hvor dårlig fotball vi spiller med Benteke på top. Med en gang Sturridge kom tilbake ble alt mye bedre. Synes ikke Origi er god nok for en topklubb i PL, håper jeg blir motbevist i dag. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Det er heller ikke Ings. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Martial har en helt annen fysikk enn Sturridge. Tenk om Daniel hadde vært som Luis Suarez; omtrent aldri skadd. Gutten hadde vært en gud. Konsekvensen av eit slikt hypotetisk scenario er at Sturridge hadde gått til ein meir attraktiv klubb med kapitalsterke og ambisjonsrike eigarar. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Det er heller ikke Ings.Litt unfair for ings og origi. Ings har vært jagende og hardtarbeidende så langt for oss og origi har ikke hatt mange sjanser å vise seg frem. Mer positiv til ings forøvrig, kan bli vår nye kuyt. Jobber hardt og scorer når det trengs Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Ryktes at Klopp benket sturridge i sin første kamp da han egentlig ikke er 100% fit. Jürgen har desidert større baller enn Rodgers som gikk All in med sturridge for tidlig. Mer ings og benteke ute med skader vil origi få sjansen på topp. Hjelpes meg nå er det sink or swim for belgeren. Har jo sett første kampene hvor dårlig fotball vi spiller med Benteke på top. Med en gang Sturridge kom tilbake ble alt mye bedre. Synes ikke Origi er god nok for en topklubb i PL, håper jeg blir motbevist i dag. Det er ikke Bentekes feil, det var mangel på bevegelse rundt ballfører. Hvor ofte så du Liverpool komme med mange folk samtidig inni boksen forrige sesong? 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 igjen spiller Milner forjæ***! Kan noen få han ut!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Naturligvis ikke alt for mye Klopp får gjort i løpet av noen dager med spillerne. Ekstremt intenst i starten, men etterhvert spiller vi som vi har gjort resten av året. Ikke mye trøkk i angrepsspillet. Endret 18. oktober 2015 av knipsolini Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Godkjent første kamp. Rom ble ikke bygd på en dag. Mange viktige spillere ute med skade. Kjipt den første sjansen ikke gikk inn. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Beste jeg har sitt av Liverpool på lenge. Høyt press og lot ikke Tottenham i form få spille spillet sitt. Gleder meg til fortsettelsen med Klopp, spillet under BR i slutten var en tragedie. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1691116 Kamptråd 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 http://www.liverpool.no/Nyheter/Slik-ser-ikke-resultattavla-p-Anfield-ut-lenger.aspx Ny resultattavle på Anfield. Likte faktisk den gamle bedre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Enig,men bryr meg egentlig ikke så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå