Jefe Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Prøver meg på lagoppstiling. --------Reina---------- ---Finnan---Carragher---Hyypia---Riise--- ---Pennant---Gerrard---Mascherano---Babel--- --------------Torres--------Voronin--------------- Jeg håper at Babel starter. Spissplassene er jeg meget usikker på. Jeg er redd for at Crouch starter. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Går og henger meg hvis Crouch starter. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Går og henger meg hvis Crouch starter. Bra for deg Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Går og henger meg hvis Crouch starter. Bra for deg Ja ikke sant. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Joda Benitez skal sikkert prøve noe nytt i dag, og starter med Crouch + Torres på topp... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Går og henger meg hvis Crouch starter. Jeg skyter meg i foten hvis Crouch starter. Mannen brude finne seg en ny klubb, og vi brude finne oss en ny spiss... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Vel, ser ut som Torres ikke kan spille. Kuyt er vel heller ikke klar enda? Sikkert Crouch og Voronin på topp da ... :/ Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Da bør Crouchie dra frem scoringsteften igjen! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det en kamp Crouch burde gjøre det bra i, er det i dag! Får håpe at han viser sitt gamle jeg ved å bomme på 5 sjanser, men muligens score på en. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Reprise fra fjorårets Arsenalkamp ville vært godt spør du meg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Jaja, hvis ikke Torres kan spille så må det vel bli Crouch da. Håper alikevel på Babel og Voronin på topp. Pokker ta landslagssamlingene som skader spillerne altså. Faen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Vel det er jo likt for alle klubber, og alle spillerne er jo der frivillig. Selv om det er synd med skader, så kunne det like så greit skjedd på våre egne treninger som landslagssamlinger. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Både Pennant og Benayoun er blant de som har hatt lengst tid på å forberede seg, så skal ikke se bort i fra at begge de to starter. Er med andre ord en sjangse for Voronin Babel på topp. Drømmer også om et lite gjensyn med Kewell. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Rafa kommer aldri til å kaste inn på Kewell uten kamptrening og i dårlig form. Måtte i så fall være om vi leder relativt komfortabelt mot slutten eller noe. Tviler på at Kewell er på benken en gang. Reina Finnan Carra Hyypia Arbeloa Pennant Gerrard Masche Riise Voronin Babel Sånn tipper jeg. Tviler på at vi får se Babel på topp, men det er jo lov og håpe. Mer sannsynlig med Riise/Arbeloa på back, og Babel på venstrekanten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Her er lagoppstillingen: Reina Finnan Carragher Hyypiä Riise Benayoun Mascherano Sissoko Gerrard Voronin Kuyt Håper at Sissoko spiller MYE bedre enn hva han gjorde mot Marsielle. Synd at vi ikke får se Babel på topp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Ingen forsvarsspillere på benken. For et sjakktrekk Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Jojo, kan jo funke det der. Sissoko må ta seg sammen i dag. Håper bare ikke det blir for defensivt altså. Edit: Og hva skjer med Benayoun til fordel for Pennant? Endret 20. oktober 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Benayoun kan krige uten å få kort, det kan ikke Pennant. Det der er et Liverpools mest spartanske oppstilling. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Benayoun kan krige uten å få kort, det kan ikke Pennant. Det der er et Liverpools mest spartanske oppstilling. Tihi Benitez gjør nok lurt i å ha et par leggsparkere på banen, men klarer ikke Sissoko og ta Arteta ut av kampen skal de slite hardt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Sissoko må bevise seg i dag, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå