AllFather Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Samme taktikk her? Så vil blir en selgende klubb som kjøper tilbake det vi selger:p Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hater slike bilder. Tror folk virkelig at det er manageren som sitter ved bordet og forhandler med agenter og klubber? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Nei, men jeg tror manageren er med i bildet i en velorganisert klubb. Om ledelsen selger unna spillere du bygger på, så funker det heller ikke være manager i den klubben. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Ikke større skilpadde enn det Klopp så ut som i sin siste sesong i Dortmund. Du bør vel gjerne lese deg litt opp på kva som faktisk skjedde spesielt den høstsesongen då dei låg på nedrykk. Haug med spelarar ute med skade, Lewandowski sine sko fyller du ikkje umiddelbart, Götze vekk, nye spelarar glimrer ikkje umiddelbart, et par tre virkelig komiske tabber som førte til tap osv. Bland inn ein sånn sigande følelse av dårlig sjøltillit i spelargruppa, så har du det gåande. Litt som Chelsea no, med unntak av skadene, dei er vel ikkje så hardt skadeplaga. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 http://www.tv2.no/v/967852/ "live" nå First interview ^_^ 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Bare å se fyren snakke, hadde ikke brydd meg om det hadde vært om sofaputer, får meg til å smile. Tror ikke engang jeg hadde blitt sur og bedt han bli fjernet hvis vi rykka ned Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 "Football is not that important, we are not doctors, we dont save life. But we are here to make people forget troubles and problems for 90 minute and to make happy and entertain. That is our job and that why here for. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Tror ikke engang jeg hadde blitt sur og bedt han bli fjernet hvis vi rykka ned Amen. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Fy flate så sykt digg å se det intervjuet! 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Dæven hvor tøft! Dette blir riktig gøy å følge framover, selv om det for meg er i feil klubb da! Gratutulerer alle sammen Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Får følelsen av Klopp er 100% seg selv og helt trygg på hvem han er... sprader inn på Anfield matta nå i dress... og jeans! love it. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Blir spennende om stemningen snur hvis han ikke får det til nå da.....Og evt hvor mye tid han får om han trenger det. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Som United-supporter frykter jeg ansettelsen av Klopp mer enn samtlige spillerkjøp Liverpool har hatt de siste 20 årene. 2 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Grattis med en fantastisk manager Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 TTT = ting tar tid. Klopp-effekten blir vel synlig først etter noen måneder. Tipper jeg da. Liverpool vil nok få en boost nå, ja.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Husker dårlig, men hvordan var stemningen når Rodgers bla ansatt? Var det Moyes i united, eller klopp i liverpool stemning? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Husker dårlig[...] Det tror jeg ingenting på... 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 I am the normal one 4 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Husker dårlig, men hvordan var stemningen når Rodgers bla ansatt? Var det Moyes i united, eller klopp i liverpool stemning? Mer Moyes. For meg var det mer Brann nedrykk å få han. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Må si det er meget rart å se Klopp i en annen farge enn gult. Endret 9. oktober 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå