Colin. Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Syns synd i Rodgers, han har det ikke akkurat lett. Ikke fikk han kjøpe spillere som han ønsket (eldre og erfarne spillere) fordi de ikke var lønnsomme (hvis det som kommer fram om kriteriene fra kjøpskomiteen stemmer). Vil absolutt påstå at FSG er direkte medvirkende årsak til resultatene hvis de har nektet å hente inn spillerne som trengs, pga. manglende potensiell prisøkning. Edit: Trykka litt for fort nå. Håper egentlig at dere signerer Klopp. Det skal bli djevelsk gøy med enda en svær profil i ligaen og ikke minst en helt ny måte å spille fotball på. Spennende! Rodgers visste hva han gikk til, og kunne når som helst sagt opp om det så var etter den første måneden i klubben... FSG har vært medvirkende i positiv forstand. Se på kjøpene som har blitt gjort av hhv komiteen og BR. Hvem kommer best ut? Jo, komiteen, by far. BR var rett og slett ikke god nok som taktiker, til å ta beslutninger når det gjaldt overganger, og kanskje også som inspirator. I fremtiden ser jeg ikke bort ifra, med erfaring, at BR kan bli en over middels god manager. Helt enig, Jurgen Klopp vil være utrolig spennende og er en stor fargeklatt, at Klopp skal være en stor inspirator liker jeg også. Ancelotti vil være stort også, da han har mer å vise til I en perfekt verden hadde Rafa sagt opp i Real Madrid og tatt over Liverpool, men desverre vil ikke det skje. Rafa gjør det jo sålangt strålende i Real Madrid også. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Garantert fake. Liverpool spiller ikke CL i 15/16 og derfor kan de heller ikke vinne Club World Championship i 2016. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Både Tony Barrett i The Times og Andy Hunter i The Guardian melder at Jürgen Klopp vil ankomme Merseyside for å signere en treårskontrakt med Liverpool på torsdag. Endret 6. oktober 2015 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Forsiktig optimist vedr. Klopp. Hadde eit grådig sterkt lag i Dortmund og fikk lang tid til å bygge det. Vi får sjå kva det blir av det, men håpar jo på det beste. Førstevalget mitt var min gode ven Ancelotti. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Forsiktig optimist vedr. Klopp. Hadde eit grådig sterkt lag i Dortmund og fikk lang tid til å bygge det. Vi får sjå kva det blir av det, men håpar jo på det beste. Førstevalget mitt var min gode ven Ancelotti. For han har aldri hatt sterke lag 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg tviler fortsatt på han kommer, men har nå håpet på han siden før Rodgers kom, så optimisten i meg håper fortsatt Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 image.jpeg ser ut som min fm karriere håper dette skjer! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Klopp hadde vært awesome. Du vet det er en god mann når han farter rundt i en Insignia på tv. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Må være rart hvis han kommer, å spille foran så få mennesker. 82,000 er vel det han er vant til hver uke. Skulle ønske vi hadde en slik stadion |ninjaedit| Hvis dere har mulighet så er det to land dere bør få med dere å se fotball i, og det er Tyrkia og Tyskland. Helt unike opplevelser Endret 7. oktober 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Må være rart hvis han kommer, å spille foran så få mennesker. 82,000 er vel det han er vant til hver uke. Skulle ønske vi hadde en slik stadion Vi er på vei, bare vent 20 år. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Merkelig om han går med på å bruke transfer komiteen^^ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Er ikke greia at han er vant med det fra Dortmund? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) https://youtu.be/qCJjfHxScSc Gode argumenter rundt Brendan Rodgers fra bla Ian Wright og Shearer Endret 7. oktober 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Piers Morgan er en klovn. 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 BBC melder at Klopp blir presentert imorgen. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Tror det ikke før jeg ser det Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Tør ikke tro det før jeg ser bilde av han iført en caps med Liverbirden på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå