Cappo Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Det hadde vært mye bedre om de brukte de pengene de brukte på Benteke på en spiller med et litt mindre kjent navn, men som er mer bevegelig og som jobber mer på topp, slik som Suarez. Som kan skape rom og sjanser for de andre spillerene. En slik spiller trenger ikke score mål i bøtter og spann selv slik som Suarez gjør, det er bare en bonus om han scorer over 10-15 mål selv. Poenget med en slik spiller er å gjøre det lettere for resten av laget å score. Hvis kriteriene er de du lister opp her: Danny Ings. Han kom til og med gratis. Danny Ings er en spiller som passer perfekt ja. En spiller som skaper rom og sjanser for andre og kan score et tosifret antall mål selv også. Men en spiller som han kom en sesong for sent. Når det er sagt så er Ings uten tvil en av de beste signeringene til Liverpool denne sesongen og som passer den måten det en gang i tiden var meningen at Liverpool skulle spille på. Som knewt nevnte så hadde Borini mye av det samme, men ikke like god som Ings. Men han ble frosset ut etter at han ikke ønsket å bli solgt. Tiltross for at han helt sikkert hadde gjort en bedre jobb enn Balotelli og Lambert om han faktisk hadde fått mer enn 1 random kamp her og der. Endret 5. oktober 2015 av Cappo Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Når Ings blir regnet som en av de beste som kom i sommer, så synes jeg det forteller veldig mye om kjøpene... Bare å ignorere trollepostene Cappo, er helt enig med deg, og det er de fleste. Man har ikke uflaks og er uheldig når man over 1 år og uttallige millioner brukt, fremstår som et bøsselag som knapt skaper en sjanse. Og spillerprestasjonene mot Everton, NOK EN GANG, var patetisk. Det var uten et fnugg av tvil klart som dagen at Rodgers var ferdig, ingen plan whatsoever. Såklart, dette er en veldig trist nyhet for alle andre enn Liverpool-supportere. Og de som sier at FSG er problemet har rett og slett ikke peilig. Det eneste problemet med dem er at de støttet sin mann litt for lenge... men å ønske FSG bort? Tull og vas. FSG viste mot og baller ved å sparke Rodgers bare etter 8 kamper, og ja, i etterpåklokskapens-navn, så kunne man gjort det i sommer allerede. Men er ingen vits i å dvele ved det, nå må man se fremover, og om Klopp tar over så har hvertfall jeg troen på et bedre lag, et bedre samspill, en plan som fungerer uten å måtte ha absolutt kvalitet i laget. Hvis Rodgers får 3 år, så bør en eventuell ny også få det. Og dømmes etter 3 år. Ingenting er sikkert, men det som var sikkert var at Rodgers ikke var den rette for Liverpool. 1 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Jaja, lykke til. Vent på neste og spark i vei videre. Tenker denne diskusjonen kommer igjen om to/tre år. Bare med nytt navn i sentrum. Heihurra! Endret 5. oktober 2015 av Amoralsk Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jaja, lykke til. Vent på neste og spark i vei videre. Tenker denne diskusjonen kommer igjen om to/tre år. Bare med nytt navn i sentrum. Heihurra! That's the spirit! Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 For min del, jeg holder med United og koser meg når det ikke går deres vei. Noe det ikke har gjort siden 1990, med et par små unntak. Men det er vel Sounness', Evans', Houlliers, Benitez', Hogdsons', Dalglish' og Rodgers sin feil. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 For min del, jeg holder med United og koser meg når det ikke går deres vei. Noe det ikke har gjort siden 1990, med et par små unntak. Men det er vel Sounness', Evans', Houlliers, Benitez', Hogdsons', Dalglish' og Rodgers sin feil. Hehe Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/liverpool/11913448/Why-Jurgen-Klopp-and-Liverpool-will-be-a-perfect-match.html At a time when Liverpool fans are idly wondering what sort of manager he will make if he ends up taking the job vacated by Brendan Rodgers on Sunday night, this penchant for straight-talking should be kept in mind. On the face of things, Klopp and Liverpool are a fit so snug they might have been matched on eHarmony. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 10 nye innlegg forsvant. Det har ikke gått tre dager siden forrige advarsel før man var i gang igjen. Trolling i andre lags tråder = advarsel, og deretter suspensjon fra forumet dersom det skjer igjen. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Klopp virker å være klar og presentereres imorgen. Jippi hippie! Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Har satt en del kroner på Klopp da han fremdeles lå til 1,30 i odds. Nå har de fleste bookmakere tatt bort spill på han. Det må være et bra tegn. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Og de som sier at FSG er problemet har rett og slett ikke peilig. Men det er vel bare Boston Red Sox de faktisk har hatt suksess med? Jeg er vesentlig mer bilsport interessert enn fotball, og en ting er i hvertfall helt sikkert, etter FSG gikk inn på eiersiden i Roush Racing, så har laget blitt gradvis dårligere. 1 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Ja, det er vanskelig å vinne trofeer i England når du driver og nedprioriterer enkelte turnering og/eller har en smal tropp. Jeg mener at samtlige lag som pleier å havne på den øvre halvdelen har en god sjans for å vinne FA Cupen eller Liga Cupen om de faktisk satser på det. Greia er jo det at de ikke gjør det. Og ikke sammenlign med Arsenal. Wenger hadde aldri sittet så lenge om han hadde havnet på 6. plass sesong etter sesong og heller ikke vunnet noe trofeer. Rodgers også hadde sittet lenger om han sesong etter sesong hadde ført Liverpool til Champions League. Rodgers også hadde sittet lenger om han hadde hatt en like klar filosofi og plan om hvordan laget skal spille som Wenger har. Her er en liste over lag som har vunnet turneirngene Liverpool har deltatt i siden Rodgers overtok: 12/13: Manchester United Swansea Wigan 13/14: Manchester City Manchester City Arsenal 14/15: Chelsea Chelsea Arsenal Barcelona - Foruten første sesong, der Liverpool sikkert kunne vunnet en ligacuptittel med maks satsing, og kanskje kunne vunnet FA-cupen (der Wigan for øvrig slo City i finalen) så er det ingen av de lagene som har vunnet turneringene "deres" som ikke er bedre enn Liverpool. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Syns synd i Rodgers, han har det ikke akkurat lett. Ikke fikk han kjøpe spillere som han ønsket (eldre og erfarne spillere) fordi de ikke var lønnsomme (hvis det som kommer fram om kriteriene fra kjøpskomiteen stemmer). Vil absolutt påstå at FSG er direkte medvirkende årsak til resultatene hvis de har nektet å hente inn spillerne som trengs, pga. manglende potensiell prisøkning. Edit: Trykka litt for fort nå. Håper egentlig at dere signerer Klopp. Det skal bli djevelsk gøy med enda en svær profil i ligaen og ikke minst en helt ny måte å spille fotball på. Spennende! Endret 6. oktober 2015 av Espp Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Syns synd i Rodgers, han har det ikke akkurat lett. Ikke fikk han kjøpe spillere som han ønsket (eldre og erfarne spillere) fordi de ikke var lønnsomme (hvis det som kommer fram om kriteriene fra kjøpskomiteen stemmer). Vil absolutt påstå at FSG er direkte medvirkende årsak til resultatene hvis de har nektet å hente inn spillerne som trengs, pga. manglende potensiell prisøkning. Edit: Trykka litt for fort nå. Håper egentlig at dere signerer Klopp. Det skal bli djevelsk gøy med enda en svær profil i ligaen og ikke minst en helt ny måte å spille fotball på. Spennende! Greit at komiteen har bommet på noen kjøp akkurat som alle andre. Men når Rodgers ønsker Williams, men i stedet får Sakho. Mener du virkelig at Rodgers er dårligere stilt da? Her er en liste med kjøp som ble trumfet gjennom av komiteen; Daniel Sturridge, Philippe Coutinho, Mamadou Sakho, Emre Can, Alberto Moreno, Luis Alberto, Iago Aspas, Lazar Markovic, Divock Origi og Roberto Firmino. La oss se.. Med unntak av Aspas så er vel det der strengt talt en godkjent liste spillere eller? Alberto fikk aldri sjansen til å vise se skikkelig frem, mens jeg syns Origi og Firmino viser lovende takter. De har jo ikke spilt så mye enda og har delevis lidd under at det ikke har vært en klar plan for hvordan laget skal spille. Så kan vi se på hvilke spillere Rodgers virkelig ønsket seg og fikk trumfet gjennom; Fabio Borini, Joe Allen, Adam Lallana, Dejan Lovren, Rickie Lambert, Danny Ings, James Milner og Christian Benteke. Hva skal en si? Milner er etter min mening god, men da er han avhengig av å spille med Henderson. Ings er en god signering og akkurat det Liverpool trenger. Lallana er jeg litt splittet på. I den ene kampen kan han være veldig god og neste fullstendig fraværende. Benteke er en god spiller, ingen tvil om det. Men han passer jo rett og slett ikke inn. Endret 6. oktober 2015 av Cappo Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Så komiteen fikk det som dem ville med disse spillerne (mange av dem er som du sier kvalitet). Hva så? Nå har ikke jeg insideinfo fra Anfield i det hele tatt, men dersom Rodgers aksepterte å bite i det sure eplet og hente OG BRUKE disse (4/5 av de komiteen hentet er jo faktisk fast på laget) så er jo det en smal sak? Nå er ikke dette et særegent Liverpool-problem, men jeg skulle gjerne etterlyst litt mer info rundt sparkingen av managere på generell basis, enten det er Steinar Nilsen, Brendan Rodgers eller Carlo Ancelotti. Pressemeldingene fra klubben er jo helt universal og standard greier. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Tror Klopp kan bli bra hvis han får 3-4 år. Spørsmålet er om han får såpass lang tid. Ellers hadde det vært legendarisk om dere ender opp med noe annet enn Klopp nå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Kommer kanskje an på hvem andre det blir. Blir legendarisk for Liverpool-fansen hvis det blir Ancelotti. Nærmest garantert topp 4 neste sesong om ikke denne. Verste som kan skje er at Big Sam tar over. Lol. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Takler Ancelotti en #6 klubb da? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Sannsynligvis ikke, men tror isåfall Chelsea ville ha fått det mye verre med å klare topp 4. Klopp vil nok trenge både mer tid og tålmodighet. Med tanke på hans siste sesong i Dortmund er fallhøyden også litt større. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Den midtbanen var så mye bedre enn dagens. Lett den beste sentrallinjen i ligaen. Tålig sykt at vi nesten vant ligaen i en sesong der spillerkjøpene våre var Dossena, Degen, Cavalieri, Riera og Keane. Undres fortsatt litt på om vi kanskje kunne vunnet hvis vi ikke hadde solgt Keane i januar. Greit nok at han ikke var god, men han var uansett bedre enn fuckings N'gog som så alt for ofte måtte steppe inn når Torres var skadet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå