Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
£39.99 ligger det som regel på, ca. 440,-. Kan finne billigere også om du tar deg tid til å lete litt rundt i forskjellige butikker.

Det er ikke så ille da, men det er vel uten trykk regner jeg med? Må man bestille med trykk eller får man kjøpt det også i butikker rundt om? Skal faen meg ha Torres på en av draktene. :p

I utgangspunktet er det uten trykk, ja. Blir nok £50-60 med trykk og eventuelt PL-merker. Men jeg leste også at det er en sportsbutikk i Liverpool som selger med trykk for £39.99, skal se om jeg finner igjen den artikkelen hvor jeg leste det.

 

Er det forresten noen som vet om man kan ta med seg en trøye i LFC-butikken i Liverpool og bare ta på trykk for en viss sum?

Lenke til kommentar
Er det forresten noen som vet om man kan ta med seg en trøye i LFC-butikken i Liverpool og bare ta på trykk for en viss sum?

 

 

Det burde da gå ann. Jeg har bare Torres 9, hjemmedrakta altså. Men jeg får lønning den 1 nov. Da kommer jeg nok til å kjøpe den hvite bortedrakta med Gerrard bakpå. Så ønsker jeg meg den svarte bortedrakta i julegave eller noe sånt. Med Pennant, Mascherano eller Carragher bakpå. Tror jeg går for Pennant :)

Lenke til kommentar

Vet ikke hvorfor vi diskuterer Drogba her overhodet, han vil aldri komme hit uansett. Dessuten ville han IKKE vært bra sportslig sett, når han sannsynligvis er PL's aller verste til drive med filming. Og hvis det er riktig at nå ønsker seg bort fra Chelsea fordi Mourinho ikke er der lenger, så har han ikke mye klubbfølelse i alle fall. Han er både drittsekk og usportslig, og da hjelper det ikke at han faktisk er en god fotballspiller.

Lenke til kommentar

Har fått den nye Røde drakten med Gerrard bakpå :D

 

Likte det Benites sa om Crouch, "Han er en hyggelig gutt og en god proff, sier Benítez til Liverpool Echo."

Bra at vi ikke selger han!

Bra at kewell har begynt å trene nå, snakk om at han kanskje drar i januar:S

Kewell er en spiller jeg virkelig ville hatt i klubben:)

Lenke til kommentar
Har fått den nye Røde drakten med Gerrard bakpå :D

 

Likte det Benites sa om Crouch, "Han er en hyggelig gutt og en god proff, sier Benítez til Liverpool Echo."

Bra at vi ikke selger han!

Bra at kewell har begynt å trene nå, snakk om at han kanskje drar i januar:S

Kewell er en spiller jeg virkelig ville hatt i klubben:)

 

 

Grattis med ny drakt da Lfcr :D Jeg håper også at Kewell blir, men da må han holde seg skadefri. Men jeg liker Kewell både som spiller og person. Virker som en veldig hyggelig kar.

 

Lfcr har du skaffet deg en av de andre draktene? :)

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Tipper vi vinner 0-1 i mårra, til tross for den dårlige formen og tidlig kamp etter landslagssamling (igjen)..

 

 

Jasså, ser Sammy Lee kanskje blir Rafas høyre hånd. Kan bli spennende det. Men også litt skeptisk, da må han være innstilt på å komme i andre rekke etter Rafa, og ikke tro han er sjefen liksom..

 

Edit: van Persie ute neste helg også. "Gode" nyheter for oss vil jeg si..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Jasså, ser Sammy Lee kanskje blir Rafas høyre hånd. Kan bli spennende det. Men også litt skeptisk, da må han være innstilt på å komme i andre rekke etter Rafa, og ikke tro han er sjefen liksom..

 

Edit: van Persie ute neste helg også. "Gode" nyheter for oss vil jeg si..

Hadde vært fint å få inn en scouser som Rafa's høyre hånd, men er skeptisk på ca. samme måte som deg. Han kan bli for dominerende, men jeg tror han vile vært en god ersatter for Pako. Men tror han kan takle rollen sin, han har vært assisterende manager før, og hvis han elsker klubben så vil det nok gå bra.

 

Angående van Persie, så ville jeg foretrukket skade på Adebayor, men dette hjelper oss vel en del...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...