edge Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Om det blir Klopp så tror jeg Markovic kan slå gjennom skikkelig. Usikker hva det betyr for Firmino og Benteke thou. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Tror Firmino vil fungere bra under Klopp Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg tror alle de kjappe angrepsspillerne vi har vil passe under Klopp. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 For et lag det var! Arbeloa, Aurelio, Babel...joda..konge det der. ^^ 1 Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Klart det vil løyse noe, vi får inn enn manager som ikke malplaserer spillere og ikke bare står å glor uten å gjøre noe før 80 min når det går til helve** Å bruke spelarar ute av posisjon er ikkje nødvendigvis negativt, mange andre managerar har gjort det same med suksess. Utfordringa med å bygge opp Liverpool vil vere gigantisk uansett manager, på grunn av for dårleg spelarmateriale og evneveike eigarar. Snart forsvinn Coutinho også seier ryktene. Sidan 2009 har 5 klassespelarar forsvunne til presumptivt større klubbar fordi klubben manglar ambisjonar. Alonso, Mascherano, Torres, Suarez og Sterling. Før skjedde dette nesten aldri, men idag har Liverpool vorte ein talentutviklingsklubb for lag som Barcelona, Real Madrid, Manchester City og Chelsea. Meir pengar må til for å endre denne negative trenden. FSG er dei 10. rikaste eigarane i PL, då kan ein ikkje forvente å kunne kjempe om klassespelarar eller pokalar. Yanks out! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Forstår ikke den kortsiktige tankegangen til FSG hvis det er penger de skal hente ut ifra å utvikle spillere å selge. Det må vel være en større pengepremie å beholde spillere for å oppnå suksess i liga og turneringer. Når det er sagt, så har jo de fleste pengene fra salg blitt brukt på andre kjøp. Problemet der er bare at det har blitt kvantitet fremfor kvalitet. Det å ikke klare tiltrekke gode spillere og nå managere(Ancelotti), er definitivt en svekkelse etter FSG tok over. Endret 5. oktober 2015 av GLN Lenke til kommentar
sector Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Tror dere Klopp får jobben, dersom ryktene stemmer om at han vil ha siste ordet når det gjelder transfers? Såg et intervju med Klopp der han blir spurt om fremtiden og det å trene lag i et annet land. Han sa at utenom tysk kan han bare litt engelsk, og videre sa han at han er veldig avhengig av språk når han skal trene spillere. Håper at Klopp kan komme inn snarest, slik at han får begynne med jobbingen umiddelbart. Det er vel ikke alle spillerene til Liverpool som skal spille landskamp, og dermed får han tid til å ta en prat og se de som er igjen på Melwood i trening. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Er det sånt man synes er morsomt når man er 60 år? Merker jeg gruer meg til å bli gammal. 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg ser heller ikke humoren i den videoen. Men så er jeg jo bare 28 år da. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 13/14: 2 cm fra ligagull Så selges den beste Liverpool-spilleren de siste tjue årene til Barca, og målscorerplan-A ryker for Rodgers. Fair enough, men siden man har Sturridge så kan man vel forvente en del fra den fronten. Jeg husker jeg så Spurs-Liverpool på WHL i fjor, som vel var Sturridges siste kamp på en god stund. Fucking propagandafotball, dere vant vel med tre-fire mål. Så ryker Sturridge ut i en evighet, og med det ryker også målscorerplan-B. Likevel gir dere oss seriøs kamp om fjerdeplassen frem til mai. Så bruker man penger i bøtter og spann på Benteke, men seriøst... hva mer kunne dere forvente i år? Er bare en håndfull klubber som kan hente world class og være utenfor CL samtidig. Cavani/Lewandowski-klasse er jo bare å glemme. Så ryker Benteke ut med skade, samtidig som kapteinen deres brekker foten. Så kommer Sturridge tilbake etter å ha vært mer eller mindre ute av spill i ett år (jada han spilte vel litt i vår men han ble da fort skadet igjen). Så scorer han to mål og sikrer dere tre poeng. Kampen etter tar dere et etter min mening sterkt poeng borte mot Everton (til sammenligning tror jeg United går på en ny smell der). Så får Rodgers sparken. Poenget mitt er: Liverpool har vært uheldige. Det å miste Sturridge i fjor tror jeg fratok dere CL-plass. Og med Sturridge og kanskje til og med Sterling i år (dersom laget hadde vært poengmessig sterkere i fjor er det vel legitimt å tro at han kunne blitt?) hadde det sett langt bedre ut etter åtte kamper. Jeg er ikke Pool-fan, og er slettes ikke emosjonelt involvert i klubben, men likevel synes jeg dette er en feil av Liverpool FC. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Kunne ikke vært mer enige i det du skriver. MEN, på en annen side så var det denne lagoppstillingen og formasjonen da Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Tror du misforstår litt. Det er ikke fordi vi er urealistiske å forventer en world class signering at vi er misfornøyde med Benteke. Han er jo en god spiller. Grunnen til at vi klager er fordi Benteke overhodet ikke passer inn slik som Liverpool er tenkt å spille. Det hadde vært mye bedre om de brukte de pengene de brukte på Benteke på en spiller med et litt mindre kjent navn, men som er mer bevegelig og som jobber mer på topp, slik som Suarez. Som kan skape rom og sjanser for de andre spillerene. En slik spiller trenger ikke score mål i bøtter og spann selv slik som Suarez gjør, det er bare en bonus om han scorer over 10-15 mål selv. Poenget med en slik spiller er å gjøre det lettere for resten av laget å score. Det hjelper ikke at Rodgers i utgangspunktet ikke ville ha en spiller som Sturridge. Det hjelper ikke at Rodgers overbeviste eierne om å kjøpe Benteke når han ikke passer inn. Mener du at det er riktig å nedprioritere Europa League som gir Champions League plass? Syns du det ser ut som at Rodgers pr. i dag har et tydelig filosofi om hvordan han vil at laget skal spille, at han har en helhetlig plan? Du må ikke tro at disse eierne til Liverpool er som Real Madrid. De driver andre sportsklubber. De klarer å se hva som er påvirket av uflaks og skader og hva som er påvirket av dårligere avgjørelser fra manageren og mangel på en plan. Syns du 0 pokaler på 4 år er godt nok for en klubb som Liverpool? De har ikke vunnet så mye som et Liga Cup trofe. Et og annet trofe, hvilket som helst faktisk, tror jeg hadde gjort at han hadde sittet lenger i managerstolen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Wenger og Arsenal gikk 10 år. 4 år er ingenting. Det er vanskelig å vinne trofeer i England. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Syns du 0 pokaler på 4 år er godt nok for en klubb som Liverpool? De har ikke vunnet så mye som et Liga Cup trofe. Et og annet trofe, hvilket som helst faktisk, tror jeg hadde gjort at han hadde sittet lenger i managerstolen. "En klubb som Liverpool". Her kommer jo poenget til Carragher godt fram. Dere har en fiks idé om at Liverpool er en større klubb enn hva den egentlig er. Endret 5. oktober 2015 av banansplitt™ 3 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Det hadde vært mye bedre om de brukte de pengene de brukte på Benteke på en spiller med et litt mindre kjent navn, men som er mer bevegelig og som jobber mer på topp, slik som Suarez. Som kan skape rom og sjanser for de andre spillerene. En slik spiller trenger ikke score mål i bøtter og spann selv slik som Suarez gjør, det er bare en bonus om han scorer over 10-15 mål selv. Poenget med en slik spiller er å gjøre det lettere for resten av laget å score. Hvis kriteriene er de du lister opp her: Danny Ings. Han kom til og med gratis. Endret 5. oktober 2015 av Amoralsk Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hadde jo også Borini som matcher kravene. Han var vel til og med BRs ønske å hente, men ble jo fryst ut som så mange andre. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Større enn hva? Du mener det er urealistisk at en klubb som Liverpool skal være med å kjempe om en Champions League plass? At Liverpool skal være med å kjempe om å vinne FA Cupen og Liga Cupen? Mener du det er en fiks ide? Det er jo stort sett de samme målene som samtlige av lagene som som regel er å finn på den øvre halvdelen av tabellen har. Ja, det er vanskelig å vinne trofeer i England når du driver og nedprioriterer enkelte turnering og/eller har en smal tropp. Jeg mener at samtlige lag som pleier å havne på den øvre halvdelen har en god sjans for å vinne FA Cupen eller Liga Cupen om de faktisk satser på det. Greia er jo det at de ikke gjør det. Og ikke sammenlign med Arsenal. Wenger hadde aldri sittet så lenge om han hadde havnet på 6. plass sesong etter sesong og heller ikke vunnet noe trofeer. Rodgers også hadde sittet lenger om han sesong etter sesong hadde ført Liverpool til Champions League. Rodgers også hadde sittet lenger om han hadde hatt en like klar filosofi og plan om hvordan laget skal spille som Wenger har. Det er jo ikke bare i Liverpool managere får sparken når de ikke har noen klar filosofi og en omtrent er avhengig av individuelle prestasjoner for å redde resultater. Lagmatrialet Liverpool har er ikke dårlig. Men Rodgers vet ikke hvordan han skal spill eller hvordan han skal få det beste ut av det. Når du ikke har store individuelle prestasjoner og heller ikke lykkes med å lage et lagmaskineri så går det som regel dårlig. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå