AllFather Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 https://twitter.com/8Fact_Footballl/status/650680399954243584/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Det var litt tøft når han begynte å banke på brystkassa i tillegg 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Når er Henderson tilbake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Avgjørelsen var gjort før kampen tydeligvis. Helt fair, var på tynn grunn før sesongstart fikk tillit og hentet benteke... Kjipt å få gråpapir via telefon på bussen da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 https://twitter.com/8Fact_Footballl/status/650680399954243584/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw Sakho er beast. Var vel en eller anna i kamptråden som presterte å si at han er for dårlig for PL eller noe. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Avgjørelsen var gjort før kampen tydeligvis. Helt fair, var på tynn grunn før sesongstart fikk tillit og hentet benteke... Kjipt å få gråpapir via telefon på bussen da. Det er vel ikke så lang reise da, kan jo hende han spaserte.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Kan hende han spankulerte Ibsen style Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Sakho og Hummels blir nok en god kombinasjon Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Liverpool neste sesong: Manager: J. Klopp. Mignolet Clyne - Hummels - Sakho - Moreno Coutinho - Gundogan - Henderson - Reus Sturridge - Aubameyang Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Henning Berg er klar... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Å sparke Rodgers er dessverre ei lettvint løysing, som ikkje vil løyse noko som helst. Det seier seg sjølv at ein klubb vert svekka av at nøkkelspelarar forsvinn sesong etter sesong. Rodgers har gjort ein god jobb gitt gjeldande forhold, men han kan ikkje klandrast for at enkeltspelarar ønskjer å få mest mogleg ut av ei kort karriere. Problemet heiter FSG, som ikkje har finansielle musklar til å gi spelarar tilstrekkeleg løn, ei heller råd til å hente tilstrekkeleg gode spelarar på transfermarknaden. Middelmådighet avler middelmådighet. Mr. Henry bør ta sin hatt og gå, slik at meir pengesterke eigarar kan kome inn og realisere fansen sine naturlege ambisjonar om jamnleg tittelkamp. Klart det vil løyse noe, vi får inn enn manager som ikke malplaserer spillere og ikke bare står å glor uten å gjøre noe før 80 min når det går til helve** 2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Tja.. Hva skal en si. Jeg skal ikke påstå jeg var en av disse som ropte om at han burde få sparken. Meeeeen.. Denne sesongen har Rodgers frustrert meg enda mer enn forrige sesong. Etter min mening startet det hele helt tilbake i slutten av 2013/2014. Allerede da viste han at han hadde en del taktisk uklokskap i seg. Chelsea parkerte bussen. Og det var faktisk helt greit. Vi kunne bare parkert bussen selv, vi trengte ikke et bedre resultat enn uavgjort mot Chelsea. Et annet godt eksempel var mot Crystal Palace. Å prøve og ta igjen den målforskjellen var ganske idiotisk. Han kunne bare roet ned laget på 3-0. Vi hadde ikke trengt å angripe så hodeløst mer. Neste sesong, 2014/2015. Savnet av Suarez er stort, men det hjelper ikke å bruke spillere i feil posisjon hele tiden og kjøper et lass med ubrukelig spillere fremfor å se på hva som gjorde Liverpool så gode med Suarez. Det var ikke kun målene, men bevegeligheten. Hva kjøper vi? Stasjonære spisser. Dette fremfor å lete etter en som kanskje ikke har det største navnet, men som passer Liverpool sin spillerstil som hånd i hanske. En spiller som hadde laget disse rommene for de andre Liverpool spillerne. En spiller som er dette stadige uromomentet. Så kommer 2015/2016. Nye spillere ble kjøpt. Denne gangen er jeg relativt fornøyd med spillerne som kom inn. Det var gode erstatninger for spillere som forlot klubben. Men lo and behold, spilleren jeg er mest kritisk til at vi signerte viser seg å være nettopp et kjøp som Rodgers overtalte klubben om. Jeg tør å påstå at Benteke er en veldig stor faktor for at han fikk sparken. Alle (og garantert også Liverpool sine eiere) kunne se at Benteke var en mismatch av dimensjoner i forhold til resten av laget og måten Liverpool liksom skulle spille på. Også er det dette med formasjon da. Gud bedre... Når du signerer en spiller som Gomez og du plutselig vil spille med 3 bak, så bruker du selvsagt Gomez og ikke en fyr som helst vil spille på midtbanen. Du har et akademi fullt av offensive talenter og en unggutt som Ibe ikke gjør det så bra, hva gjør du da? Nei for all del, ikke bruk noen av de andre lovende talentene som Teixeira eller Dunn i stedet. Altså.. Se på Mignolet. Det beste som kunne ha skjedd han var at han ble benket for Jones. Han kom tilbake bedre enn noen gang. Det er jo en slik reaksjon du ønsker fra spillerne dine. Får du ikke den reaksjonen, så må en se på hvorfor. Kanskje Liverpool ikke er den riktige klubben for spilleren? Så har du denne utfrysingen av spillere. Spillere som er publikumsyndlinger. Spillere som faktisk er de beste i sin posisjon i Liverpool. Spillere som har kjempet seg inn igjen på laget, spilt skjorta av seg kamp etter kamp og alltid er blant de som presterer best. Spillere som ikke er kjøpt av Brendan Rodgers... Så ja, frustrerende fyr. Vi vet hvor god han kunne gjøre Liverpool på det beste, men etter å ha tapt ligagullet på målstreken så så det nesten ut som han mistet litt troa på hva han drev med og måten han ville spille på. For noe radikalt har forandret seg fra 2013/2014 til i dag og det uten at det egentlig var nødvendig. Små justeringer er alltid nødvendig, men her har det skjedd alt for store ting. Du kan nesten se at spillerne ikke lenger har den samme troen på hvordan de skal spille. Noen ganger så ser det ikke ut som Rodgers har fortalt dem en eneste ting om hva kampplanen er før kampen. Også har du denne merkelige nedprioriteringen av Europa League, som gir Champions League plass. Noe som kanskje er viktigere enn noen gang når England står i fare for å miste den ene av 4 plasser i Champions League neste sesong. Lykke til videre. Det var synd det endte som det gjorde. Om det blir noe bedre med ny manager? Jeg håper det. Vi vet hva spillerne er gode for når de blir satt ordentlig i system. Bare det å få en manager inn med en helt klar plan og en klar visjon på hvordan en skal spille så er jo det allerede bedre enn i dag. Rodgers hadde det, men et sted mellom 2013/2014 og i dag så mistet han det. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Well said. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Når du signerer en spiller som Gomez og du plutselig vil spille med 3 bak, så bruker du selvsagt Gomez og ikke en fyr som helst vil spille på midtbanen. Du har et akademi fullt av offensive talenter og en unggutt som Ibe ikke gjør det så bra, hva gjør du da? Nei for all del, ikke bruk noen av de andre lovende talentene som Teixeira eller Dunn i stedet. Bra post, men du har en tendens til å overvurdere totalt random spillere vi har på reservene. Dunn f.eks holder jo ikke championship-nivå en gang, hvorfor i alle dager skulle han få spilletid? Teixeira kan jeg heller være enig med deg i, men han synes jeg burde bli lånt ut, da Coutinho/Lallana/Firmino allerede har hans posisjon på banen. Ibe er strengt tatt den eneste vingen vi har, så forstår at han har fått spille. Må jo satses på også, utvilsomt et stort talent. Gomez er uskreven i PL, og ble kjøpt for fremtiden. Forstår at han ikke har fått spille midstopper, selv om det hadde vært bra for utviklingen hans. Endret 4. oktober 2015 av Schweigaard Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Når du signerer en spiller som Gomez og du plutselig vil spille med 3 bak, så bruker du selvsagt Gomez og ikke en fyr som helst vil spille på midtbanen. Du har et akademi fullt av offensive talenter og en unggutt som Ibe ikke gjør det så bra, hva gjør du da? Nei for all del, ikke bruk noen av de andre lovende talentene som Teixeira eller Dunn i stedet. Bra post, men du har en tendens til å overvurdere totalt random spillere vi har på reservene. Dunn f.eks holder jo ikke championship-nivå en gang, hvorfor i alle dager skulle han få spilletid? Teixeira kan jeg heller være enig med deg i, men han synes jeg burde bli lånt ut, da Coutinho/Lallana/Firmino allerede har hans posisjon på banen. Ibe er strengt tatt den eneste vingen vi har, så forstår at han har fått spille. Må jo satses på også, utvilsomt et stort talent. Gomez er uskreven i PL, og ble kjøpt for fremtiden. Forstår at han ikke har fått spille midstopper, selv om det hadde vært bra for utviklingen hans. Sant for så vidt. Jeg tenkte ikke så mye i farta. Sjekket bare hvem som ikke var utlånt. De største talentene med unntak av Teixeira er vel allerede utlånt. Jeg blandet kanskje Dunn med Kent? Eller er kanskje ikke noe god han heller? Spiller en 4-3-3 så trenger en strengt talt ikke vinger? Men ja, Ibe er vel den eneste vingen vi har. Med annet en regner med de som er lånt ut, da har vi vel Wilson også? Uansett... I stedet for å fleske ut penger for Benteke så burde vi nok ha kjøpt en ving av et slag. Spennende tid i møte. Jeg er særdeles forsiktig optimist med lav forventninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Kamptråd for Spurs. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 http://www.theanfieldwrap.com/2015/10/brendan-rodgers-sacked-a-reaction/ Syns denne var ganske fin. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Den midtbanen var så mye bedre enn dagens. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå