blured Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Helt ærlig, jeg tror ikke dere under noen omstendigheter får Ancelotti. Klopp liker vel kanskje byggeprosjekter godt, så det er vel mulig. Skulle dere få uansett en av dem, ja så blir det farlig for oss andre. Fotballen til Klopp er så sykt direkte at det blir spennende å se hvor mange av Liverpools spillere som takler den.Enig. Ancelotti takket nei til Milan i sommer, pga han trengte en pause. At han derfor plutselig skal takke ja til Liverpool, ser jeg på som lite sannsynlig. Klopp hadde vært skremmende for oss andre, men også positivt for Engelsk fotball som helhet. Men han har en såpass stort navn, at han kanskje heller velger en klubb han får begynne å trene med fra mai/juni. På den andre siden, så ser verken Mourinho, Wenger, LvG eller Pellegrini ut til å skulle gi seg med det første (dvs til neste sommer). Så om han er interessert i å trene i PL, så er jo dette en god mulighet. Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Såg en plass på nett, eng. avis, at det var en bosnisk (!) avis som skrev at Klopp og en bosnier hadde skrevet en form for kontrakt allerede med LFC. Skal se om eg finner den siden igjen og vise linken Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Håper virkelig at vi har erstatteren klar.. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Såg en plass på nett, eng. avis, at det var en bosnisk (!) avis som skrev at Klopp og en bosnier hadde skrevet en form for kontrakt allerede med LFC. Skal se om eg finner den siden igjen og vise linken bosnisk avis er nok ikke stort bedre enn the sun Stoler ikke på det, for å si det sån... Endret 4. oktober 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ahhhh! Dette blir spennende, kjenner jeg gleder meg til neste kamp mer en jeg har gjort på lenge Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Bosnieren det er snakk om er Zeljko Buvak, og han har vært assistenten til Klopp i Dortmund. Saken står bl.a. Her https://www.101greatgoals.com/blog/transfers/reports-in-bosnia-claim-that-jurgen-klopp-zeljko-buvac-have-agreed-to-take-over-at-liverpool-pravdabl/ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Den så jeg ikke komme nei. Kudos til FSG som viser autoritet og har baller til å sparke Rodgers. Han sa jo selv at han skulle bli dømt etter 3 år. Han har brukt vesentlig med penger, og hentet et tosifret antall spillere. Da er ikke den fotballen Liverpool spiller nå bra nok. Jeg likte Rodgers, og håpte han skulle få det til, så sparkingen er med en liten bismak. Selv om jeg er imot sparking av managere, så trengte det å gjøres noe. Som det er påpekt andre steder, så er det nok en planlagt sparking nå rett før landslagspausen. Erstatter er nok klar, vil tro det er Klopp. FSG er såpass profesjonelle at de gjør ikke noe de ikke har en plan over. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Går ikke an å hate Klopp. Hadde ikke jeg gjort om han tok over United engang. Er vel en av de mer karismatiske hyggelige managerene jeg har sett mange år. Nå som det er sagt, tror ikke han kommer til oss, blir alt for stort renovasjonsobjekt Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Nå sier jo ryktene at han er LFC fan. Skal aldri si aldri.#KloppfortheKop Endret 4. oktober 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Å sparke Rodgers er dessverre ei lettvint løysing, som ikkje vil løyse noko som helst. Det seier seg sjølv at ein klubb vert svekka av at nøkkelspelarar forsvinn sesong etter sesong. Rodgers har gjort ein god jobb gitt gjeldande forhold, men han kan ikkje klandrast for at enkeltspelarar ønskjer å få mest mogleg ut av ei kort karriere. Problemet heiter FSG, som ikkje har finansielle musklar til å gi spelarar tilstrekkeleg løn, ei heller råd til å hente tilstrekkeleg gode spelarar på transfermarknaden. Middelmådighet avler middelmådighet. Mr. Henry bør ta sin hatt og gå, slik at meir pengesterke eigarar kan kome inn og realisere fansen sine naturlege ambisjonar om jamnleg tittelkamp. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Herregud så håpløst å la Rodgers hente inn 40 spillere for å så sparke'n. Skulle de sparket han burde det vært gjort i mai. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 litt enig med mr. banan her. Hvorfor i alle dager vente så lenge? FSG hadde vell troa på at Rodgers og nysigneringene skulle slå til. Hadde heller ikke noe i mot at Rodgers forsatte før sessongen, men nå er folk lei av dritten hans. Håper jeg slipper å se den forferdelige ving-back formasjonen igjen på Anfield. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg kommer til å drepe noen hvis Dick Advocaat kommer inn som erstatter. 2 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hva slags formasjon er ikke det viktigste (for meg). 10-plass på tabellen er mye viktigere. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Moyes for the Kop! 5 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Farvel Rodgers. Takk Gud!! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Go go FSG, wtg! Lettet og glad, dog over en litt sen men god beslutning av FSG. Endelig. Rodgers var ikke den rette, men jeg tviler ikke ett sekund på at han prøvde sitt beste hele tiden, men hans beste er desverre ikke godt nok for Liverpool FC. Ønsker han alt det beste videre. NÅ blir det spennende å se, Klopp eller Ancelotti? Et stort navn må på banen, ikke noen som kan bli bra, men proven quality nå Jeg kommer til å drepe noen hvis Dick Advocaat kommer inn som erstatter. HAHAHAHAH Endret 4. oktober 2015 av Colin. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 8.10.2015 Monk sign 3 years deal with Liverpool. Hadde vært så sykt typisk oss ^^ Alltid b vare.. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 8.10.2015 Monk sign 3 years deal with Liverpool. Hadde vært så sykt typisk oss ^^ Alltid b vare.. Right? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) 8.10.2015 Monk sign 9 years deal with Liverpool. Corrected that for ya' ... Endret 4. oktober 2015 av indahla 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå