Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Slik det har blitt er det gøyere å se andre lag drite seg ut enn å se Liverpool skrape til seg 3 poeng i ny og ne. Høydepunktet for sesongen var definitivt igår og Mous rant. Kan leve en stund på den, frem til FSG tar til fornuften.

Det samme gjelder for meg, og det er faen meg tragisk. Elendig angrepsspill og middels poengfangst er ikke spesielt underholdende. Litt trøst å se Chelsea og United gå på trynet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Og med united tap idag er ikke liverpool så langt bak toppen. Ikke at det har noe å si da vi ikke vinner kamper uansett.

Lenke til kommentar

Tottenham tapte ja.. Fint mål av Kane :D

Milner får mye harsh kritikk her synes jeg. Han er en av dem som jobber mest for drakta, selv om kvaliteten er slapp til tider (som gjelder flere spillere).

Lol? Han spiller jo ræva hver forbanna kamp?

Forventer i det minste at han kan sende en j*** pasning, men nei han slår vekk balle hver gang. 0 gjennombrudd kraft, taper hver eneste 1vs1 duell.

Rett og slett en ellendig spiller, hele laget faller jo sammen når midtbanen er tippeliga nivå.

Han løper mye ja, men hvem bryr seg om det når han bare løper rundt uten å verken få tak i ballen eller bidra med noe når vi vinner den.

Hadde en aen spiller på laget spilt så jævlig som det hadde han blitt sendt ned på b-laget. Ser virkelig nå hvor god Henderson er i dette laget, stort savn..

Lenke til kommentar

Helt ærlig, jeg tror ikke dere under noen omstendigheter får Ancelotti. Klopp liker vel kanskje byggeprosjekter godt, så det er vel mulig. Skulle dere få uansett en av dem, ja så blir det farlig for oss andre. Fotballen til Klopp er så sykt direkte at det blir spennende å se hvor mange av Liverpools spillere som takler den. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...