knipsolini Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Slik det har blitt er det gøyere å se andre lag drite seg ut enn å se Liverpool skrape til seg 3 poeng i ny og ne. Høydepunktet for sesongen var definitivt igår og Mous rant. Kan leve en stund på den, frem til FSG tar til fornuften. Det samme gjelder for meg, og det er faen meg tragisk. Elendig angrepsspill og middels poengfangst er ikke spesielt underholdende. Litt trøst å se Chelsea og United gå på trynet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Og med united tap idag er ikke liverpool så langt bak toppen. Ikke at det har noe å si da vi ikke vinner kamper uansett. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Tottenham tapte ja.. Fint mål av Kane Milner får mye harsh kritikk her synes jeg. Han er en av dem som jobber mest for drakta, selv om kvaliteten er slapp til tider (som gjelder flere spillere). Lol? Han spiller jo ræva hver forbanna kamp? Forventer i det minste at han kan sende en j*** pasning, men nei han slår vekk balle hver gang. 0 gjennombrudd kraft, taper hver eneste 1vs1 duell. Rett og slett en ellendig spiller, hele laget faller jo sammen når midtbanen er tippeliga nivå. Han løper mye ja, men hvem bryr seg om det når han bare løper rundt uten å verken få tak i ballen eller bidra med noe når vi vinner den. Hadde en aen spiller på laget spilt så jævlig som det hadde han blitt sendt ned på b-laget. Ser virkelig nå hvor god Henderson er i dette laget, stort savn.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Rodgers har fått sparken. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Klopp for the kop? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Den så jeg faktisk ikke komme. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Vet ikke hva jeg skal føle. Liker Rodgers, men det han har levert i senere tid har ikke vært godt nok. Lykke til og takk for en av de beste sesongene jeg har opplevd som supporter. 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fin type, men resultatene har ikke stått til godjekt siste tiden... Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 En seier for dere, et stort tap for oss at Rodgers har fått sparken Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Er på en måte smålig sjokkert. Trodde ikke FSG hadde baller nok til å sparke Rodgers nå. Nå er kun Ancelotti eller Klopp bra nok! Endret 4. oktober 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Helt ærlig, jeg tror ikke dere under noen omstendigheter får Ancelotti. Klopp liker vel kanskje byggeprosjekter godt, så det er vel mulig. Skulle dere få uansett en av dem, ja så blir det farlig for oss andre. Fotballen til Klopp er så sykt direkte at det blir spennende å se hvor mange av Liverpools spillere som takler den. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Lykke til videre til Rodgers. Eneste manageren etter Benitez som har gitt oss en virkelig bra sesong, med herlig fotball. Nå blir det spennende å se hvem vi får. Blir så sykt oppgitt hvis vi henter Monk eller noe sånt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Det værste med Rodgers er pressekonferansene når han har motgang, forferdelige greier. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Dette kommer på et perfekt tidspunkt! Det flytter fokuset bort fra det flaue tapet mot Arsenal og bort på Liverpool og Rodgers Endret 4. oktober 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hvordan kan en positiv ting for Liverpool flytte fokus vekk fra en negativ kamp av United? Tipper begge deler får greit med spalteplass i morgendagens engelske presse. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 . Enig med din kommentar, men det er ikke alle som syns at dette er direkte positivt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Trenger ikke å være negativt for at det skal være fokus på det. Begge deler vil få mye spalteplass, men uten denne sparkingen så hadde det vært mindre å snakke og skrive om. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Greit nok. Det har vært altfor dårlig og jeg syns mye har pekt feil vei for BR. Lykke til videre, BR. Ancelotti FTW. Ikke at jeg tror det blir han. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ancelotti er trofé-garantist. Klopp er ikke så verst han heller, men han har nok litt å bevise utenfor Tyskland, spesielt mtp sesongen han hadde i Dortmund ifjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå