Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det stemmer det Tony Barrett sier om transferkomiteen til Liverpool, så beholder altså Rodgers jobben foreløpig takket være en spiller han i utgangspunktet ikke ville ha, nemlig Sturridge.

Men du ser igjen hvordan Liverpool er et helt annet lag med Sturridge i slag. Imponerende å banke inn 2 mål i sin andre kamp etter å ha vært ute i så mange måneder.

En skadefri Sturridge er vanvittig viktig for Liverpool.

Lenke til kommentar

Jeg mener nå at det første målet til Aston Villa så burde Mignolet bare gått ut og plukket den, for det er jo ingen der egentlig.

Det er jo det Sakho vil at Mignolet skal gjøre også.

Nummer 2 er det ikke så mye å si på egentlig, ingen store blundere av noen.

Lenke til kommentar

http://www.liverpool.no/rykter/Origi-sendes-p-nytt-utln.aspx

- "Liverpools eiere har vært i kontakt med både tidligere Borussia Dortmund-manager Jürgen Klopp og tidligere AC Milan, Chelsea og Real Madrid-manager Carlo Ancelotti. Toppledelsen i Liverpool er splittet i om man skal avskjedige Brendan Rodgers eller ei. Ancelotti fortalte Liverpool at han ikke er tilgjengelig før i desember, mens Klopp skal være villig til å komme umiddelbart. Men det vil ikke skje uten at Liverpool taper stygt på Goodison Park neste helg."

:wow:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

http://www.liverpool.no/rykter/Origi-sendes-p-nytt-utln.aspx

- "Liverpools eiere har vært i kontakt med både tidligere Borussia Dortmund-manager Jürgen Klopp og tidligere AC Milan, Chelsea og Real Madrid-manager Carlo Ancelotti. Toppledelsen i Liverpool er splittet i om man skal avskjedige Brendan Rodgers eller ei. Ancelotti fortalte Liverpool at han ikke er tilgjengelig før i desember, mens Klopp skal være villig til å komme umiddelbart. Men det vil ikke skje uten at Liverpool taper stygt på Goodison Park neste helg."

:wow:

Søndagsrykter er like troverdig som Erna Solbergs penis.
Lenke til kommentar

Rodgers fikk en pustepause fra min side hvertfall. Så lenge vi er med i kampen om topp 4 synes jeg egentlig ikke det er grunnlag for å sparke manageren. Men får vi en ny rekke med kamper der vi ikke scorer mer enn 1 mål, og totalfailer i cupene, er det bare å pakke sekken.

Synes kjøpene har virket relativt bra. Gomez, Ings, Milner, Clyne er jeg veldig fornøyd med, spesielt når man tar kostnaden i betraktning. Firmino kan (og bør!) bli bra. Origi lukter litt flopp, egentlig.

Endret av Schweigaard
Lenke til kommentar

Idiotisk påfunn å gi bot på £50 for å ha kommet for sent til trening? For seriøse klubber så er ikke trening en drop-in greie, men det er kanskje ikke slik det er i Liverpool? :hmm:

Liksom skrevet fra hans perspektiv da vettu. Litt sånn 2 cool 4 swindon typ.

Hvordan det er i Liverpool vet jeg ikke, skal jeg være ærlig. Kan jo virke slik?

Lenke til kommentar

Idiotisk påfunn å gi bot på £50 for å ha kommet for sent til trening? For seriøse klubber så er ikke trening en drop-in greie, men det er kanskje ikke slik det er i Liverpool? :hmm:

Liksom skrevet fra hans perspektiv da vettu. Litt sånn 2 cool 4 swindon typ.

Kan nevnes at det ikke var lett å forstå da jeg dessverre ikke er synsk :(

Beklager, visste ikke at jeg var slik en mester av å skrive i koder. Skal veie mine ord forsiktig neste gang slik at alle får det med seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...