Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen fortelle meg hvorfor ting har forandret seg så fra sesongene med Suarez?

Hvorfor har han lagt om hele spillestilen fra den gang?

Vi har generelt et bedre forsvar i dag enn den gang. Midtbanen er mer eller mindre like bra.

Greit nok at spillere som Suarez ikke vokser på trær og at resten av laget må dra lasset litt mer når det kommer til scoringer, men hvorfor blir hypermobile Suarez erstattet av mye mer statiske spisser?

Ings er etter min mening er mer rett type spiss for Liverpool.

Hvis Rodgers får sparken så er det ikke kun resultatene som veier, men også at han overbeviste styret om et kjøp, nemlig Benteke, som egentlig ikke passer inn i hvordan Liverpool burde spille.

Når vi mistet Suarez så syns jeg vi burde gått rett for en annen mobil spiss. Det er viktigere med spillere som passer inn enn store navn.

Jeg må også le av folk som ikke skjønte hvorfor Real Madrid ansatte Benitez. Vel, sesongen så langt taler vel for seg selv.

Latterlige 14-1 i målforskjell og 13 av 15 poeng.

En kan bare drømme om hva Benitez kunne utrettet i Liverpool med de økonomiske musklene de har vist til nå når en tenker på hva han utrettet med et mer eller mindre 0 budsjett.

Mener at bare fordi Suarez ble solgt så hadde ikke Rodgers trengt å begynne med nye formasjoner og ny spillestil. Nei, han hadde bare trengt å finne en mobil spiller som kunne skapt disse rommene for de andre angrepsspillerne som Suarez gjorde.

Oki, så hadde vi kanskje scoret litt færre mål, men hva så? Det hadde i hvert fall fungert i motsetning til det han prøver på i dag.

Lenke til kommentar

BR har ikke fått spillerne til å yte. Når de ikke vinner duellene, vinner de ikke kampene. Tafattheten og tannløsheten fra siste del av fjorårssesongen har bare fortsatt dessverre. Ny manager må rett og slett få spillerne til å krige mer og kjempe mer før alt annet. .

Endret av oOF
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Når man har gode spisser i hopetall og fremdeles ikke makter mer enn et mål per kamp så er det noe riv ruskende galt med taktikk,mentalt og spillemåte.

Velger gang på gang "sine" spillere uavhengig av hva som er best for laget. Fryser ut spillere og elendig man management.

Får vi noe bedre så preis på, men kun da.

Venter gjerne ut året om det betyr kvalitet inn.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg pleier å være konsekvent på det, om et lag blir foretrukket foran Liverpool uten at det er storkamp, så gidder jeg ikke å ta meg bryet med å se kampen som vises. Å se manu med Martial i spissen, *den nye januzaj* (mtp måten han har blitt hypet opp allerede...), med kommentatorer som jubler for hver lille berøring, nei takk. 

Lenke til kommentar

Jeg pleier å være konsekvent på det, om et lag blir foretrukket foran Liverpool uten at det er storkamp, så gidder jeg ikke å ta meg bryet med å se kampen som vises. Å se manu med Martial i spissen, *den nye januzaj* (mtp måten han har blitt hypet opp allerede...), med kommentatorer som jubler for hver lille berøring, nei takk. 

Synes det er bedre med engasjerte kommentatorer, enn motsatt. Har du sett en kamp der Arne scheie eller Drillo kommenterer? Sovner nesten..

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Joda, greit nok det, men når enkelte kommentatorer overdriver når det kommer til enkelte spillere, nei, da synes jeg det blir tullete. Husker jo bare hvordan de holdt på med Januzaj, og "alle" lot seg rive med, selv om man så dette var en ung gutt som bare var en gutt med potensiale, ikke noe mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...