Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har vært Liverpool-fan en stund, men jeg ser ikke på den kampen som veldig viktig for min egen del. Hadde jeg imidlertid kommet inn i et miljø hvor den var det, slik Torres har, hadde jeg nok skiftet mening. At begge lagene er fra samme by gjør for min del ingenting. Det er ikke akkurat som om Everton kan krone seg som det beste fotballaget i byen selv om de vinner. Vi vet jo alle hvem det er...

Fortsatt, alle vet at dette er et stort lokaloppgjør likt United vs City. Å alt jeg har hørt før Torres overgangen er at han har vært stor fan hele sitt liv og annet som tydeligvis var litt svada.

 

Skjønte du ikke innlegget mitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok neppe svada. Han har nok alltid vist at disse oppgjørene er utrolig store. Tingen er at vi som bor i Norge, og som er vant til at det store oppgjøret er møtene mellom Enga og Lillestrøm, ikke helt kan fatte hvor stort et oppgjør på størrelse med L'pool vs. Everton / United vs. City er.

 

Du finner ingen plass i verden der lokaloppgjør er større og betyr mer enn i England, spør du meg.

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til å tvile på Torres' Liverpool-sympati bare på grunn av dette. Det er vanskelig å se for seg hvor stort et slikt lokaloppgjør faktisk er, for de som aldri har opplevd et selv. Torres har nok vært klar over byrivaliseringen, men jeg tviler på at han er klar over hvor stort det er for alle i byen før han opplever det selv, og det er nok dette spillere og fans har fortalt ham.

 

Jeg tror heller aldri Torres var die-hard-fan, men hadde Liverpool-sympati før han kom til klubben. Tviler også på at han fikk tid og anledning til å sett veldig mange kamper som profesjonell spiller. Det som uansett sier mest om hans sympati for Liverpool er selvsagt det faktum at han gikk ned i lønn fra Atletico og avslo bedre tilbud fra Inter Milan, samt mange andre klubber før det igjen. :)

 

Tell me about the captain's armband you displayed during a game against Real Sociedad last season, with You'll Never Walk Alone written on the inside?

 

There is a group of my mates, about five or six of us, and we've all grown up supporting Liverpool. Because they are all so committed to Liverpool, they've had We'll Never Walk Alone tattooed on their arms. It's changed slightly because it's a symbol of our friendship as well as our support for the club. Obviously I couldn't have that tattooed on my arm playing for Atletico, but they gave me this armband as a present for my last birthday.

Lenke til kommentar

Du tror ikke han vet hvor stort byrivalisering er? Skulle da tro han har møtt Real Madrid et par ganger iløpet av sin Atleticokarriere.

Når det er sagt så vil jeg heller ikke tvile på Pool-sympatien hans pga. dette. Han er trossalt fotballspiller, ikke forsker. Så et par halvdumme utsagn her og der er han absolutt ikke alene om.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Nå var det vel ikke akkurat det jeg sa ...

 

Klart han vet hvor stort et Ateltico vs Real-oppgjør er, han har jo tross alt spilt i Ateltico lenge og født og oppvokst i Madrid. Det jeg sier er at det er vanskelig å se for seg hvor store slike lokaloppgjør er uten at man selv er fra byen eller har opplevd det selv. Torres vet godt hvor stort et Ateltico vs Real-oppgjør er, men han vet/visste nok ikke hvor stort et Liverpool vs. Everton / Man Utd vs City / Newcastle vs Sunderland / Arsenal vs Tottenham-oppgjør er, fordi han selv aldri har opplevd det. Det er vanskelig for meg å se for meg hvor stort et Ateltico vs Madrid-oppgjør er også. Torres skjønner nok at denne kampen betyr ekstra mye for fansen, men tror ikke det går opp for han før han opplever stemningen og intensiteten på banen selv hvor mye kampen faktisk betyr.

 

Edit:

Og la meg legge til hvor jeg hater jobb til tider som sørger for at jeg må se kampen i opptak. :( Og jeg greier aldri la være å følge med resultatet, så blir alltid til at jeg følger med resultatet på jobb og så går hjem og ser kampen ...

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Fy fader så flaks vi her i huset har. Unitedkampen er som kjent blitt flytta en dag, og vi hadde allerede bestilt fly og hotell og alt. Vi hadde RyanAir, så det gikk selvfølgelig ikke å avbestille, vi kunne ha booka om til en ekstra dag, men det hadde kosta en formue ekstra, i tillegg til en dag ekstra i byen og en natt til på hotell som jo koster det også. Så, mens vi sitter og lurer på hva i all verden vi skal gjøre, så tikker det inn en epost om at avgangen fra Torp - Liverpool er flytta med et par timer. Dette gjør at vi faktisk kan avbestille og få pengene tilbake.. Nå er nytt fly bestilt fra Torp til Manchester, og det var til og med for en billigere penge.. Går det ann å ha flaks sier jeg bare.. :p

 

Følte bare for å dele denne gledeshistorien med alle andre! :D Var redd for at det ikek ble noe tur en liten stund altså..

Lenke til kommentar
Liverpool FC bekrefter omsider at Fernando Torres er skadet.

 

- Jeg akter å bli spilleklar til lørdag. Jeg ønsker ikke å miste lokaloppgjøret mot Everton. Jeg har blitt fortalt hvor spesiell denne kampen er, og jeg bare må bli spilleklar i tide, har spissen uttalt til den spanske radiostasjonen EFE.

Ble fortalt? Var det ikke slik at Torres var Liverpool fan før han kom? Tittelen på Grand Prix sangen deres på innsiden av kapteinsbåndet osv? Er det ikke slike ting man skal vite da?

 

:dontgetit:

Hva er det som er så rart med det? Jeg vet også at lokalderbyet mellom Liverpool og Everton har stor betydning i Liverpool, men jeg har aldri personlig opplevd det - jeg har aldri vært til stede på en sånn kamp, og har i alle fall aldri spilt en sånn kamp selv... Hadde jeg( :whistle: ) blitt hentet til Liverpool, hadde sikkert jeg også blitt fortalt hvor spesiell denne kampen er. Jeg vet at det er spesielt, men sannsynligvis forstår man ikke hvor stort det er før man selv er der å opplever dette personlig...

Lenke til kommentar

En annen ting er jo at Torres er ikke verdens stødigste i engelsk, så hans utsagn kan ofte bli misforstått eller at han forteller ting litt "enkelt" fordi han ikke kan si det på en bedre måte. :p Regner med at han mente at alle har fortalt ham hvor stor stemning det er og hvor mye det betyr for fansen osv, og så har det blitt til den uttalelsen. :p

 

Edit:

Så nå at han hadde uttalt det til en spansk radiostasjon, så da kan vi jo droppe denne hvert fall. :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Jeg har vært Liverpool-fan en stund, men jeg ser ikke på den kampen som veldig viktig for min egen del. Hadde jeg imidlertid kommet inn i et miljø hvor den var det, slik Torres har, hadde jeg nok skiftet mening. At begge lagene er fra samme by gjør for min del ingenting. Det er ikke akkurat som om Everton kan krone seg som det beste fotballaget i byen selv om de vinner. Vi vet jo alle hvem det er...

Fortsatt, alle vet at dette er et stort lokaloppgjør likt United vs City. Å alt jeg har hørt før Torres overgangen er at han har vært stor fan hele sitt liv og annet som tydeligvis var litt svada.

 

Skjønte du ikke innlegget mitt?

Åpenbart ikke :)

Lenke til kommentar
Fy fader så flaks vi her i huset har. Unitedkampen er som kjent blitt flytta en dag, og vi hadde allerede bestilt fly og hotell og alt. Vi hadde RyanAir, så det gikk selvfølgelig ikke å avbestille, vi kunne ha booka om til en ekstra dag, men det hadde kosta en formue ekstra, i tillegg til en dag ekstra i byen og en natt til på hotell som jo koster det også. Så, mens vi sitter og lurer på hva i all verden vi skal gjøre, så tikker det inn en epost om at avgangen fra Torp - Liverpool er flytta med et par timer. Dette gjør at vi faktisk kan avbestille og få pengene tilbake.. Nå er nytt fly bestilt fra Torp til Manchester, og det var til og med for en billigere penge.. Går det ann å ha flaks sier jeg bare.. :p

 

Følte bare for å dele denne gledeshistorien med alle andre! :D Var redd for at det ikek ble noe tur en liten stund altså..

 

Flaks! :cool:

Lenke til kommentar

Mange flere også? Hvilke skal du ha? Jeg har faktisk ingen, men jeg må få kjøpt meg. Hvor kjøper dere?

fotballshop.no er jo en mulighet, men hvordan ligger de i pris i forhold til andre? Blir fort 1000,- hvis du vil ha med navn. :hm:

 

 

BTW, hvor lenge har Carlsberg vært hovedsponsor? :p

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

£39.99 ligger det som regel på, ca. 440,-. Kan finne billigere også om du tar deg tid til å lete litt rundt i forskjellige butikker.

 

Selv har jeg bare årets hjemmedrakt, 06/07-bortedrakten og 04/06-hjemmedrakten. Årets bortedrakt skal kjøpes når jeg er i Liverpool neste måned, og finner jeg noen eldre drakter også der så kjøper jeg kanskje de også. Begynte sent, men har bestemt meg for å kjøpe alle hjemme- og bortedrakter nå, og kanskje noen CL- og tredjedrakter også. Godt å ha, og moro når tidene går å kunne se tilbake på gamle drakter. :)

Lenke til kommentar
£39.99 ligger det som regel på, ca. 440,-. Kan finne billigere også om du tar deg tid til å lete litt rundt i forskjellige butikker.

Det er ikke så ille da, men det er vel uten trykk regner jeg med? Må man bestille med trykk eller får man kjøpt det også i butikker rundt om? Skal faen meg ha Torres på en av draktene. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...