Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare lurer på hvor Rodgers ender opp om han må forlate Liverpool. Han tar sikkert over Sunderland og fører de til øvre halvdel... så sitter vi der og lurer på om det ikke var lurt å gi han mer tid. Skal Rodgers sparkes så ser jeg helst at han gjør det dårlig i sin neste klubb.

Lenke til kommentar

Kommer vi egentlig til å savne Benteke? Syns Ings imponerte forrige kamp jeg.

Ings og Sturridge/Origi på topp.

Så lenge Moreno og Sakho får spille så er jeg fornøyd.

Hva med en tre backslinje med Gomez, Skrtel og Sakho? Clyne, Moreno, Lucas, Can/Milner og Coutinho på midten og Ings og Sturridge/Origi på topp?

Lenke til kommentar

Nja. I en trebackslinje er man jo vanligvis avhengig av at en av stopperne kan være med frem og gjøre noe nytte for seg i situasjoner der man presser. Vi har jo sett hvor begrensa Gomez er offensiv, og ei heller Sakho og Skrtel er bra nok. Om vi fortsetter i en trebackslinje håper jeg det blir Sakho-Skrtel-Can. Evt. måtte Gomez tatt plassen til Skrtel eller Sakho..

Lenke til kommentar

Spørsmålet er om Rodgers tør å bruke reservene i morgen. Synes helt klart folk som Skrtel og Clyne kan få hvile med det kampprogrammet vi har nå. Aston Villa på lørdag er et vinn eller forsvinn for Rodgers, dessverre. Ryktes allerede fra Macca at klubben har vært i kontakt med Ancelotti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...