oOF Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Hvorfor må Liverpool få mål i mot igjen for at de skal begynne å presse motstanderen. Skuffende kamp taktisk igjen av BR og dårlig av spillerne. BR er ikke i stand til å vinne over van Gaal. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Driter totalt i Benteke sitt mål, han er ikke spissen Liverpool trenger. Alle visste det, utenom BR. Laget spiller som et nedrykkslag, kvalmt å se hvordan Liverpool har falt under BR. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Enig. Benteke spiller ræva i dag. Synes også at det Milner har vært en katastrofe i midtbanerollen. Emre Can besitter kvaliteter som passer bedre til en stopper, mange feil valg med ballen på midtbanen. Hva faen gjør fks en spiller som Ings som vingback? Han er kun god i en sentral rolle. Firmino bidrar verken defensivt eller offansivt, smerter å si det for han er en spiller jeg egentlig liker ganske godt. Markovic som har vært en av preseasons aller beste spillere går på lån. Burde helt klart vært i troppen i kveld. Det er heller ikke tvil om at Rodgers gjør taktiske blundere gang på gang nå, bruker spillere i feil posisjoner og evner heller ikke å få spillerne til å yte noe som helst i andre omgang. Synes dere han snart fortjener sparken? Endret 12. september 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Det burde jo være ganske opplagt for de fleste, at selv om Benteke er et beist av en spiller, så er han fullstendig avhengig av en bevegelig spissmaker ala Sturridge eller Origi som han kan gi ballen videre til. Samtidig er Milner avhengig av Henderson for å kunne spille optimalt. Samme gjelder egentlig Can. Bevegeligheten og den enorme arbeidskapasiteten til Henderson låser oppe de to andre sentrale midtbanespillerne. Mot United så tror jeg faktisk at jeg ville valgt en helt standard 4-4-2 med Mignolet - Clyne, Skrtel, Lovren (Sakho), Gomez - Ibe, Milner, Lucas, Moreno - Benteke, Origi/Ings. Men ja, slik som Liverpool har spilt og jeg ser for meg det er tenkt at Liverpool skal spille så passer rett og slett ikke Benteke inn. Ikke fordi han er dårlig eller noe, han er bare feil type spiller. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Selger vel Benteke til West Ham for halv pris neste sommer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Liverpool igår var uten kreativitet(Coutinho),hjerte(henderson) og målteft(sturridge), men makan til tafatt! 1.omgangen var en SKAM Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Viser hvor mange middelmådige spillere vi faktisk har når Coutinho og Hendo er ute. Noen andre som er lite imponert over Milner i midtbane posisjon så langt? Greit nok at han løper mye, men han løper mye feil og slår bort for mange baller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Ny kamptråd. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1684106 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 RRARD DRØMMER OM Å BLI MANAGER FOR LFC Steven Gerrard legger ikke skjul på at han veldig gjerne tar over tømmene på Anfield en dag, og at han da ønsker Xabi Alonso eller Jamie Carragher som sin assistent. Torbjørn Flatin // @tflatinMandag 14.09.2015 kl.10:27 I en rad av publiserte utdrag fra sin nye biografi, gjengitt i Daily Mail, sier Steven Gerrard at det er hans drøm å bli manager for de helrøde. «Noen ganger tillater jeg meg å la tankene vadre og tenke «ville det ikke bli utrolig å lede Liverpool en dag»» Pr. i dag kan jeg ikke vite om jeg er god nok eller om jeg noen gang i fremtiden vil bli spurt. «Først og fremst må jeg føle meg sikker på at jeg kan gjøre suksess som manager. Jeg vil aldri ta en jobb bare på bakgrunn av mitt navn. «Jeg vet at det å være manager for Liverpool Football Club er en enorm jobb. Det krever den rette mannen med de rette egenskapene og viten. For meg kan det derfor, for øyeblikket, bare være snakk om et «kanskje». Alt jeg nå kan si er at det er en deilig drøm å ha. «Hvis jeg fortsatt skal fantasere litt, helt hypotetisk, om at jeg en dag blir manager for Liverpool, da vet jeg hvem jeg ville ha som min assistent: Xabi Alonso eller Jamie Carragher. De er veldig intelligente, har dyp kunnskap om fotball og er spesielle menn.» Xabi Alonso , Gerrard og Carra som trenerteam hadde vært et artig eksperiment Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Milner er en av deres beste kjøp. Firmino har ikke tatt PL med storm og desidert deres værste kjøp til nå.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Synes Ings er det verste kjøpet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 Fornøgd med Ings jeg , men i typisk Rodgers stil så bruker han ingen av spillere på rett del av banen. Jeg nekter å tro at han er så dum at han ikke ser dette , så jeg tror han gjør det rett og slett på trass . Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Ings hadde nok spilt bedre om han slapp å være vingback i store deler av kampen. Taktisk har BR vært tilbakestående i det siste. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 Jepp , i tre år. Tror han generelt sett bare er tilbakestående Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Blir faktisk mer og mer enig med deg. Klopp for Kop! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Eller barre ta Gerrard, kan umulig være en dårligere manager enn BR. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Gerrard som manager med Xabi og Carra i trenerteamet er en sinnsykt spennende tanke. Håper det kan skje om noen år! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Klopp vil ikke trene "gode" klubblag Høyaktuell for nederland jobben om dagen. Personlig vil jeg ha Van Boer eller Ancelotti. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Klopp vil ikke trene "gode" klubblag Høyaktuell for nederland jobben om dagen. Personlig vil jeg ha Van Boer eller Ancelotti. Passer jo perfekt her, da! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Henderson til USA for å undersøke skaden. Håper virkelig han kommer fort tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå