Tunky Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Da er vinduet stengt og fasiten er inne. Jeg er stort sett veldig fornøyd. Vi har blitt kvitt mye dødkjøtt (Lambert, Borini, Johnson, Jones, Aspas, Manquillo, Coates, (Balotelli)) og klart å holde på noen viktige spillere jeg var redd vi skulle miste (Lucas, Sakho). Vi har sendt flere spillere jeg håper kan ta steget til førstelaget, på lån (Lazar, Wisdom, Ojo og en haug unggutter). Vi har nesten ikke brukt en krone (netto) og har fått en fantasilion for grineungen Sterling. Det eneste jeg kunne sett for meg var at vi henta en bedre reservekeeper og kanskje en venstreback til. Hadde jo ikke gjort meg noe om vi valgte å gå £50-60m i "minus" og henta en storfisk, men det blir jo så og si umulig uten CL. Skulle gjerne også sett Enrique ut av klubben. Nå trekker han forholdsvis mye lønn for å legge ut bilder på Instagram.. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Ufattelig at vi ikke gikk all in for Alex Song :/ Ser ut til at vi må leve med mange frispark på 20-25 meter i år, som i fjor .. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Fikk dere £10m for Borini. Dæven. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Fikk dere £10m for Borini. Dæven. Fikk £7,8M. Tror dealen er at det økes til 10 hvis diverse kriterier blir fullført. EDIT: Riktig. Fant dette på liverpool.no Fabio Borini, Sunderland, £7.75M+£2.25M Endret 2. september 2015 av Nettels Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Nesten 8m for Borini er jo helt sykt. Det er nesten en like god deal for Liverpool som 35m for Carroll var for Newcastle. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Ja, mtp hvor lite Chicha kostet er det ganske syk pris for Borini. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=WOxBOuhIw7M&feature=youtu.be Endret 3. september 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Flott, da har han fylt målkvoten sin halvveis allerede. Synd at den kom i en treningskamp da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Can fra start for Tyskland, som høyreback i følge Vglive. 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Og Lazar goalet mot Frankrike.. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Og Lazar goalet mot Frankrike.. Det var vel ærlig talt Mitrovic som scora, ikke Markovic. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg så ikke kampen og har ikke sett målene. Vglive sier Lazar, men om du sier Mitrovic tror jeg på deg. Vglive er jo ikke alltid nøyaktig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 in Rodgers we mistrust Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Kjenner jeg gleder meg litt, når jeg tenker på hvor bra vi var mot Arsenal i første omgangen. Men så kommer jeg på at Coutinho er utestengt denne kampen. Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Couthino, Lallana, Henderson og Sturridge ute, tror vi skal være veldig fornøyd hvis vi får noe ut av denne kampen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Jeg slo av , angrer at jeg orket p slå på vpn for å se (hakkete) kamp . Å tape har aldri plaget meg , men å se fotball under Rodgers er like grusomt som å se Brann under Skarsfjord. Tapper meg for all interesse for fotball , dreper lysten totalt . Jeg vil heller ligge i bunnen med Chelsea en å se Rodgers som manager Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Så jævlig tannløst og ræva. Begynner å få nok av dette. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Bedre om Rodgers legger frem takktikken på walisisk, tror jeg... Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Fy faen så dårlig Benteke er i "open play". Milner skuffer meg også stort nå Helt j****lig gjennom 90min #RodgersOut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå