Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ja, dette var fryktelig kjipt! Men uasett, jeg synes våre 3 andre spissene også er gode. ;)

 

ErlendRU: Har du bestilt tur gjennom turopperatør?

Jeg har lyst på en tur til Liverpool til våren for å se på kamp, men er usikker på hvordan jeg skal gjøre det.

Har sett en del på forskjellige opperatører og alle virker jo for så vidt bra. Turene gjennom LFCSCSB denne sessongen tror jeg er utsolgt da, eller?

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan sende mail til Sabra og høre med dem, ofte har de reiser igjen selv om det er opplyst at det er utsolgt og lignende. Blant annet stod på det på Liverpool.no at Porto-kampen var utsolgt, men da jeg tok kontakt for en rundt 2 uker siden så hadde de ledige plasser. Mitt hete tips: Dropp våren og dra på Liverpool - Porto! :p

 

Ellers er det mange operatører å kjøpe gjennom, Reiseshop, Steve Perryman, Fotballturer.no osv. Mye å velge mellom.

 

Siden du bor i Asker så kan du jo også ta fly direkte til Liverpool fra Torp med RyanAir, billig og du slipper å stresse med å komme deg fra Manchester til Liverpool.

 

Og vips, så har du en tur til en 4000 - 6000,- ca. :)

Lenke til kommentar

Crouch linkes bort igjen.

Peter Crouch har stort sett blitt linket til en ny klubb hver uke siden han signerte for Liverpool i 2005. Ettersom den lange spissen har hatt en formsvikt, og slitt med lite spilletid denne høsten, tar british presse helt av på ryktebørsen.

 

I dag er det The Mirror som linker engelskmannen bort. De hevder at Peter Crouch mistrives i Liverpool, og vil bytte klubb for å spille førstelagsfotball hver uke. Prislappen sies å være på hele 12 millioner pund - nesten det dobbelte man betalte for to år siden. Manchester City og Portsmouth skal være favoritter til å sikre seg angriperen.

 

 

Fra Liverpool.no

 

 

 

Vi burde være fornøyd hvis det sant at prislappen er på £12 millioner. Håper at han går, hvis ikke han hever seg noe betraktelig da.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Jeg nevner bare Bent for £18M jeg. Crouch burde jo nesten gå for £25M da. Greia er at det er mye penger som rår i Premier League nå, spesielt med nyrike middelhavsfarere som City som ønsker å etablere seg høyere og spytter ut sum etter sum. Crouch er engelsk, landslagsspiller og har hatt stor suksess. En prislapp på et sted rundt £10M er realistisk, og vi burde i så fall selge fort som faen. Ikke bare fordi han er elendig for tiden, men fordi han ikke passer inn i laget.

Lenke til kommentar

Håper ikke den prisen på Crouch gjør at vi ikke får solgt han. :(

 

 

Gode nyheter at Kewell begynner og trene for fullt i mårra da! Han må jaggu meg holde seg skadefri og spille bra for at han ikke skal forsvinne til sommeren. Vedder på at hvis han selges eller går gratis til noen så holder han seg skadefri og storspiller for den klubben ut karrieren.. :p

Lenke til kommentar

Tror nok Kewell forsvinner uansett om han holder seg skadefri til sommeren. Han er rett og slett for dyr å ha i troppen i forhold til hva man får. Synd, for han er en kjernekar og en skikkelig god fotballspiller, men skadene har ødelagt alt for han i Liverpool-drakta. Selv om han skulle holde seg skadefri de neste månedene, så vet vi jo at det ikke går lang tid før noe skjer uansett. Men er kanskje en mulighet for at han får en ny korttidskontrakt og lavere lønn hvis han godtar det hvis han holder seg skadefri en stund og spiller godt. :)

Lenke til kommentar
Liverpool FC bekrefter omsider at Fernando Torres er skadet.

 

- Fernando ble undersøkt av vår medisinske stab i morgentimene i dag, og det ble også foretatt en røntgenundersøkelse. Denne bekrefter en adductor-skade, uttaler klubbtalsmann Ian Cotton.

 

- Torres vil nå få intensivbehandling på Melwood, legger han til.

 

Selv er Torres optimist, og har god tro på at han skal bli spilleklar til lørdagens byderby mot Everton.

 

- Jeg akter å bli spilleklar til lørdag. Jeg ønsker ikke å miste lokaloppgjøret mot Everton. Jeg har blitt fortalt hvor spesiell denne kampen er, og jeg bare må bli spilleklar i tide, har spissen uttalt til den spanske radiostasjonen EFE.

 

- Jeg er veldig lykkelig i Liverpool, og har lært mye. Jeg elsker å være i en slik klubb. Jeg har spilt i derbykamper tidligere, for Atletico mot Real Madrid, og jeg ser frem til lignende kamper i Premier League, la han til.

La oss håpe han har rett i at han greier å rekke kampen. :)

Lenke til kommentar
Liverpool FC bekrefter omsider at Fernando Torres er skadet.

 

- Jeg akter å bli spilleklar til lørdag. Jeg ønsker ikke å miste lokaloppgjøret mot Everton. Jeg har blitt fortalt hvor spesiell denne kampen er, og jeg bare må bli spilleklar i tide, har spissen uttalt til den spanske radiostasjonen EFE.

Ble fortalt? Var det ikke slik at Torres var Liverpool fan før han kom? Tittelen på Grand Prix sangen deres på innsiden av kapteinsbåndet osv? Er det ikke slike ting man skal vite da?

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Liverpool FC bekrefter omsider at Fernando Torres er skadet.

 

- Jeg akter å bli spilleklar til lørdag. Jeg ønsker ikke å miste lokaloppgjøret mot Everton. Jeg har blitt fortalt hvor spesiell denne kampen er, og jeg bare må bli spilleklar i tide, har spissen uttalt til den spanske radiostasjonen EFE.

Ble fortalt? Var det ikke slik at Torres var Liverpool fan før han kom? Tittelen på Grand Prix sangen deres på innsiden av kapteinsbåndet osv? Er det ikke slike ting man skal vite da?

 

:dontgetit:

 

Jeg har vært Liverpool-fan en stund, men jeg ser ikke på den kampen som veldig viktig for min egen del. Hadde jeg imidlertid kommet inn i et miljø hvor den var det, slik Torres har, hadde jeg nok skiftet mening. At begge lagene er fra samme by gjør for min del ingenting. Det er ikke akkurat som om Everton kan krone seg som det beste fotballaget i byen selv om de vinner. Vi vet jo alle hvem det er...

Lenke til kommentar
Jeg har vært Liverpool-fan en stund, men jeg ser ikke på den kampen som veldig viktig for min egen del. Hadde jeg imidlertid kommet inn i et miljø hvor den var det, slik Torres har, hadde jeg nok skiftet mening. At begge lagene er fra samme by gjør for min del ingenting. Det er ikke akkurat som om Everton kan krone seg som det beste fotballaget i byen selv om de vinner. Vi vet jo alle hvem det er...

Fortsatt, alle vet at dette er et stort lokaloppgjør likt United vs City. Å alt jeg har hørt før Torres overgangen er at han har vært stor fan hele sitt liv og annet som tydeligvis var litt svada.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...