Tunky Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Tenk om han hadde vært like god fremover på banen, da... La merke til det i går - tror ikke han traff på et eneste langt oppspill/klarering til Benteke. Ei heller på noen av de få innleggene han kom til. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Altså.. fyren er 18 år bare. Han har heller aldri spilt venstre back og det skal litt til å tilvenne seg det og kunne bli god offensive også. Uansett så ser jeg ikke på det som noen krise at han ikke er kjempegod offensiv. Jeg ønsker heller at vi er bunnsolide bakover. Trenger vi litt offensive kraft på kanten samtidig så er det bare å hive innpå Moreno på venstre ving og Gomez bak han. Problem solved. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Jaja, jeg er enig. Var mest ment som kritikk mot den type statistikker - antagelig (uten at jeg har sett det) har alle spillerne han er sammenlignet med bedre offensive statistikker - by far. Altså kan man finne statistikk som favoriserer egenspiller hvis man bare vil. Uansett - jeg liker Gomez. Han har bidratt mye til at vi har 3 clean sheets. Endret 25. august 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Forøvrig selger Kopshop drakter for 499 nå.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Gledens dag, Balotelli er borte. www.tv2.no/2015/08/25/sport/ac-milan/liverpool/7297223 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 På lån. Og Liverpool betaler majoriteten av lønnen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Altså.. fyren er 18 år bare. Han har heller aldri spilt venstre backHva har han spilt da? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Han var vel så vidt jeg vet litt backerfaring, men som høyreback. Får si som en eller en annen ekspert sa: "Vi har funnet en edelsten i Gomez" Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Han har spilt mest stopper og litt på høyre back for han er jo høyrebeint. Da er det er noe helt annet å så bli flyttet over på venstre back. Du kan ofte se det at han helst vil ha ballen over på høyre foten. Endret 25. august 2015 av Cappo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 På fredag er det EL-trekning. Håper virkelig vi trekker Rosenborg (gitt at de ikke blir grisebanka av Steaua på torsdag), så jeg kan labbe noen hundre meter ned i veien og se Liverpool. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Håper ikke at Moreno vil dra nå. Elsker raidene hans på slutten av kampene, en mer energisk spiller finner du ikke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Gikk ikke Rodgers ut her om dagen og sa at Moreno var ved godt mot og klar for å kjempe seg tilbake i laget? 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Håper ikke at Moreno vil dra nå. Elsker raidene hans på slutten av kampene, en mer energisk spiller finner du ikke. har jo en plass på laget han ja, vært energisk som du sier i de kampene så regner ikke med han forsvinner med det første men mye bedre som ving enn back ihvertfall Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 På fredag er det EL-trekning. Håper virkelig vi trekker Rosenborg (gitt at de ikke blir grisebanka av Steaua på torsdag), så jeg kan labbe noen hundre meter ned i veien og se Liverpool. Regner med at du huser alle fellow Liverpool-fans fra forumet om vi trekker RBK? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Sure thing! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Havner RBK i seeding gruppe 2 eller 3 hvis (når) de går videre? Liverpool er jo i gruppe 2.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) 3.om ikke 4 Endret 27. august 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå