Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Flott, føles litt kjipt da det burde være hjemmelaget som skulle lage kamptråd men keep the streak going!

2 av 2!!

Lenke til kommentar

Jeg syns faktisk at Moreno burde vært byttet inn for Firmino og heller satt Coutinho på den andre siden.

For Arsenal var ganske slitne og Moreno kunne egentlig løpt fletta av dem.

Men tenk dere Benteke og Sturridge på topp da med Coutinho bak. Lukter mål av sånt. Benteke vil trekke til seg mye oppmerksomhet som gir rom for Sturridge og skulle han bli dekket opp også så blir det jo enorme rom for Coutinho eller dype løp fra Henderson/Milner.

Lenke til kommentar

Vi kan forsikre oss med at det ikke blir champions league neste sesong heller. Starte med 3 elendige kamper lover ikke bra.

I kveld hadde dei i det minste en god omgang. Det har dei no ikkje hatt før. Framgang.

Og 7 poeng på 3 kampa, der en har spelt 1 god omgang? Slett ikkje verst. Tenk om dei begynner å spele bra ^^

Lenke til kommentar

Liker Ibe jeg da. Men dette var nok ikke matchen for han. Vanskelig å se hva Rodgers kunne gjort annerledes.

Det var jo bare spisser på benken og Sakho.

Da måtte det vært som jeg sa i forrige posten da, at han satte inn Moreno og flyttet Coutinho over på høyre.

Må bare elske Rossiter da. Fyren er 18 år gammel og driver og dirigerer spillerne som om han hadde vært kaptein i flere år. :p

Coutinho og Firmino er etter min mening litt utypiske offensive brasilianere. De har en enorm arbeidsmoral både offensivt og defensivt.

Lucas viser etter min mening igjen at kritikerne kan klappe igjen brødboksen.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Når er Sturridge tilbake egentlig?

ryktes mot united 12 september, står ihvertfall det på physioroom

god kamp igår der forsvaret leverte strålende i 2 omgang, shaky i 1 omgang derimot, men holdt 0en på en vanskelig bortebane!

Offensivt var det knallbra i 1, coutinho og benteke fortsatte å terrorisere selv om de fikk mindre og mindre hjelp ved slutten av kampen, men du verden for en kamp det var, slik fotball skal være! :) håper de fortsetter presset de gjorde i første omgang for det var bra greier! :D

Lenke til kommentar

Den sykeste 0-0 kampen jeg har sett på svært lenge. Kunne jo like gjerne endt 3-3. Svært skuffet over Ibe. Rossiter (Gerrard v2) er sinnsykt spennende. Blir artig å følge han utover sesongen. 1 poeng på Emirates må man være fornøyd med uansett. Dessuten 1 poeng mer enn vi fikk i fjor. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...