Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er negativ til BR, ser ikke hvordan jeg ikke kan være det slik som han styrer laget. Veldig positiv til Milner kjøpet da :)

Har du et par stikkord om nøyaktig ka som er gale? Mulig nevnt før, men i mine auger var det BR som snudde suarez ifra syting og biting til lean mean scoring machine.
Han har alltid vært lean mean scoring machine, dessuten bet han i Liverpool også. Men BR ja: Ingen meritter, svak taktisk, sene bytter, altfor sta, spillere som blir helt feil brukt er blant annet noen ting som irriterer meg med han. Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Ikkje dei to første sesongane i pool, og så var jo det å få han "on track" etter at han beit igjen også. Han kunne fort blitt fryst ut, og solgt.

At han ikkje har meritter plager meg ikkje noko særlig heller.

Om det er mykje i dette med at han er svak taktisk og har seine bytter, og er altfor sta (lol fergie), og slikt er det jo verre. 

Kven er det han bruker feil då? Såg Markovic var nevnt. No har ikkje han vore så veldig mykje på bana at eg har fått gjort meg opp ei meining men..

Lenke til kommentar

Han scora greit i Eresdivison ja. Det gjorde Siem de Jong også. Sjevtsjenko putta vel greit i Milan før han kom til Chelsea. Poenget er at ved skifte av liga er det ikkje allitd like sikkert en tar overgangen.

Eg veit ikkje kven som "fiksa" Suarez eg. Han gjekk ifra biting og suspendering, og masse gule for syting og filming, til å putte over 30 i en sesong, omtrent ikkje få gult for noke usportslig, og null biting - fram til dei slapp han laus uten pool sitt støtteapparat i VM. 

Kor vidt det er BR si fortjeneste eller ikkje skal eg ikkje sei. Noken i managementet har no gjort noko riktig iallefall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ibe bør brukes neste runde, Gomez også. Vi møter arsenal borte, da blir det for veikt. Må da gå an å bruke de to spissene vi har kjøpt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...