oOF Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Lucas takler for seint... Sjekk alle gulkorta han får. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Lucas takler for seint... Sjekk alle gulkorta han får. Ja, han har mange gule kort, de fleste ganske unødvendige. Men jeg føler noen ganger at det er helt greit, siden det virker som om han satser mest ute på banen når de andre blir litt puslete. Ikke misforstå meg her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Det må være noe internkommunikasjon som svikter. Dårlig organisering og manglende rutiner. Dette bør Rodgers ordne opp i så fort som mulig. Får et veldig uprofesjonelt inntrykk utad. Samtidig bør det ikke komme som noe sjokk at Lucas veies for lett for førstelaget etter at bl.a. Can og Milner har kommet inn i laget. Så lenge det ikke går over til utfrysing à la Balo, Enrique og Lambert så bør ikke dette være noe å lage en stor sak ut av. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Mye synsing, ja, men Mednaetha har jo rett i at Liverpool fremstår noe mer rotete utad enn f.eks. Chelsea, Arsenal, United og City. Det gjelder ikke bare Rodgers, men klubben som helhet. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 http://www.liverpool.no/Nyheter/Personlige-problemer-for-Rodgers.aspx Rodgers har tydeligvis hatt mye problemer i sitt private liv. Synes han har taklet dette bra etter min mening. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Dumpet kjerringa når han fikk penger , dynka gebisset i klor og skaffet seg ung tøs. Ikke mye sympati der . Resten er grusomt synd 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) BR hadde vel strengt tatt nok penger mange år før bruddet AllFather men resten stemmer bra. Endret 11. august 2015 av KANE2009 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Vi blir Faen meg ikke kvitt borini og balotelli. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Ikke BR heller, noe som er mye værre. Balotelli og Borini koster lite i forhold til å beholde BR. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Kutt ut sutringa om BR frem til vi har tapt en kamp hvertfall? 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Vi har tapt mange kamper siden han kom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 http://www.vg.no/sport/fotball/liverpool/avis-scoret-selvmaal-fra-midtbanen/a/23505024/ Hørt noe om dette? Mario balotelli på trening med en suser fra midtbanen.. I eget mål. For å så feire. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 http://www.vg.no/sport/fotball/liverpool/avis-scoret-selvmaal-fra-midtbanen/a/23505024/ Hørt noe om dette? Mario balotelli på trening med en suser fra midtbanen.. I eget mål. For å så feire. Det minst sjokkerende her er vel at det var selvmål. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Ingen noe sjokk. Grunnen for at jeg var så skeptisk til at vi hentet han, sånn oppførsel er veldig forstyrrende, og hadde helt sikkert en viss betydning for de svake prestasjonenene i fjor. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Bare mimrer litt jeg... BR on Balotelli: "I can categorically tell you Mario Balotelli won't be at Liverpool." Takk faen for det. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Håper at vi stiller med Moreno på venstre back i hjemmekampen mot bournemouth. Synes Gomez gjorde seg litt bort mot Stoke, var ikke ellendig, men heller ikke spesielt god. Trenger ikke å fokusere fult så mye på den defensive tryggheten hjemme mot Bournemouth, som borte mot Stoke. Hva tenker dere om venstreback plassen fremover? Gomez eller Moreno? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Etter å ha lest en del og slikt, så føler jeg at Moreno har mer å bidra med enn kun på banen. Han er visst en moroklump på trening og slikt også. Et godt eksempel på dette er når han kopierte dansen til Sturridge. Jeg syns ikke han er så dårlig som folk skal ha det til og når han i tillegg innehar slike egenskaper også utenfor banen, så anser jeg han som en spiller som det faktisk er viktig å ha i troppen. Men det er helt greit at Moreno får litt press på seg til å forbedre seg, noe jeg tror han vil også da han er en ung spiller med mye å lære. Han har tross alt bare vært 1 år i en totalt ny liga som er relativt annerledes fra La Liga. Derimot ser det ikke ut som man management er Rodgers sin sterke side og jeg er redd han kan ende opp med å drive bort kvalitetspillere som nettopp Moreno og Sakho. Hvis vi kommer langt i alle cupene så blir det nok rikelig med spilletid på de fleste spillerene i Liverpool som er en del av førstelagsdiskusjonen, selv om jeg helst skulle sett en bakre firer bestående av Clyne, Skrtel, Sakho og Moreno. Det er også veldig viktig å holde Sakho fornøyd, for Skrtel har tross alt bare 1, kanskje 2 år igjen på toppnivå og da ville det vært sabla surt å ha drevet vekk en så god spiller som Sakho i mellomtiden. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Hvilke tegn har du sett på at Sakho presses vekk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå