Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lucas takler for seint... Sjekk alle gulkorta han får.

Ja, han har mange gule kort, de fleste ganske unødvendige. Men jeg føler noen ganger at det er helt greit, siden det virker som om han satser mest ute på banen når de andre blir litt puslete. Ikke misforstå meg her. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det må være noe internkommunikasjon som svikter. Dårlig organisering og manglende rutiner. Dette bør Rodgers ordne opp i så fort som mulig. Får et veldig uprofesjonelt inntrykk utad. Samtidig bør det ikke komme som noe sjokk at Lucas veies for lett for førstelaget etter at bl.a. Can og Milner har kommet inn i laget.

Så lenge det ikke går over til utfrysing à la Balo, Enrique og Lambert så bør ikke dette være noe å lage en stor sak ut av.

Lenke til kommentar

Håper at vi stiller med Moreno på venstre back i hjemmekampen mot bournemouth. Synes Gomez gjorde seg litt bort mot Stoke, var ikke ellendig, men heller ikke spesielt god.

Trenger ikke å fokusere fult så mye på den defensive tryggheten hjemme mot Bournemouth, som borte mot Stoke.

Hva tenker dere om venstreback plassen fremover? Gomez eller Moreno?

Lenke til kommentar

Etter å ha lest en del og slikt, så føler jeg at Moreno har mer å bidra med enn kun på banen. Han er visst en moroklump på trening og slikt også.

Et godt eksempel på dette er når han kopierte dansen til Sturridge.

Jeg syns ikke han er så dårlig som folk skal ha det til og når han i tillegg innehar slike egenskaper også utenfor banen, så anser jeg han som en spiller som det faktisk er viktig å ha i troppen.

Men det er helt greit at Moreno får litt press på seg til å forbedre seg, noe jeg tror han vil også da han er en ung spiller med mye å lære.

Han har tross alt bare vært 1 år i en totalt ny liga som er relativt annerledes fra La Liga.

Derimot ser det ikke ut som man management er Rodgers sin sterke side og jeg er redd han kan ende opp med å drive bort kvalitetspillere som nettopp Moreno og Sakho.

Hvis vi kommer langt i alle cupene så blir det nok rikelig med spilletid på de fleste spillerene i Liverpool som er en del av førstelagsdiskusjonen, selv om jeg helst skulle sett en bakre firer bestående av Clyne, Skrtel, Sakho og Moreno.

Det er også veldig viktig å holde Sakho fornøyd, for Skrtel har tross alt bare 1, kanskje 2 år igjen på toppnivå og da ville det vært sabla surt å ha drevet vekk en så god spiller som Sakho i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...