Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Engelsk er ikke like store som amerikanske størrelser nei. ganske nært som vi bruker i Norge Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Jepp, men visste ikke om draktene var amerikansk størrelse.. NB er vel USAsk. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Det er vanlige "europeiske" størrelser. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Leser at det var Rodgers som overtalte eierne til å kjøpe Benteke. Det betyr kort og godt at han har lagt hodet på hoggestabben og slår ikke Benteke til i Liverpool så er nok Rodgers ferdig i Liverpool, med annet vi vinner noen trofeer, spesielt Europa League og en av de hjemlige cupene og er tilbake i Champions League i 2016/2017 sesongen. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Europa Leuge hadde faktisk vært fantastisk å vinne. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Europa Leuge hadde faktisk vært fantastisk å vinne. Og det gir CL plass i året etter. Endret 9. august 2015 av Fox Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Æsj, så lang tid til kampstart. Jaja, pilsen er ihvertfall kald. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg kjenner abstinensene ja. Får hheldigvi varmet opp med Arsenal-kamp først. Må ta meg en treningsøkt for å få tiden til å gå. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg skal fortsette på Fallout 3 med Arsenalkampen på tven i bakgrunnen til å få tiden til å gå. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg skal ete en svær pizza og se på serier før kamp. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Tre poeng foran Arsenal og Spurs, to foran Chelsea. Wohooo. 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Tre poeng foran Arsenal og Spurs, to foran Chelsea. Wohooo. I tillegg er vi foran United. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Tre poeng foran Arsenal og Spurs, to foran Chelsea. Wohooo. I tillegg er vi foran United. Ja, den eneste måten dere kan være foran oss er alfabetet. So at least you've got that going for you. xD Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Oi den satt som ei kule den burnen der. 7 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Tre poeng foran Arsenal og Spurs, to foran Chelsea. Wohooo. I tillegg er vi foran United. Ja, den eneste måten dere kan være foran oss er alfabetet. So at least you've got that going for you. xD 6 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Joda, forsto jo det. Var en spøk fra min side også (Selv om den er ganske sann ) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Joda, forsto jo det. Var en spøk fra min side også (Selv om den er ganske sann ) i vår kamp scoret vi målet selv Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hvorfor stresse med å score selv når du har andre folk til å gjøre det for deg? Mer uthvilt til neste kamp xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå