indahla Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Minner om James Rodriguez i VM. Pent mål!God sammenligning 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Utrolig fint mål av Benteke. Måtte han fortsette med sånne mål. Egentlig, å score mål er nok... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Satan for et mål a! Fortsett sånn ja. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Fantastisk flott mål! Virkelig herlig å se slike kanoner! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Så lenge han har fylt målkvoten sin for årets sesong så er jeg også fornøyd Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Han heter ikke Falcao ;P 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Nei, men han spiller for Liverpool 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Virker som Gomez og lovren starter på søndag foran Moreno og sakho. Spennende. Ibe blir også å starte sammen med lallana på sidene til benteke. Mig Gomez-skrtel-lovren-clyne Henderson -Coutinho -Milner Lallana-benteke-ibe Endret 4. august 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Fint å sjå Ibe, Lallana og Cou på bana samtidig, men synest ikkje det lyser defensiv slagkraft av den oppstillinga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Forøvrig har stoke hatt en elendig preseason. Dog bedre motstand enn liverpool har hatt. Spent om Johnson starter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Kamptråd. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Fint å sjå Ibe, Lallana og Cou på bana samtidig, men synest ikkje det lyser defensiv slagkraft av den oppstillinga Og der tror jeg vi får se utover sesongen, med mindre BR har gjort noen taktiske grepe på midtbanen defensivt. Det er den posisjonen jeg ville ha kjøpt en jævel av en spiller etter en spiss hvis jeg hadde vært Liverpool-manager. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Er ikke Alonso gratis etter denne sesongen? Håper vi klarer å hente han tilbake. Ja, han er ikke ung lengere, men han har fortsatt noe å tilføre. Benitez derimot, nei, han ønsker jeg ikke tilbake. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Tja, Benitez blir jo garantert ledig snart han også. Må vel vinne alt som er for å få fortsette i Real Madrid. Endret 6. august 2015 av Leaf Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Vil ha Klopp, men vil ikke han så går Benitez greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Hvor mange ganger skal du gnåle om Klopp? Han kommer ikke. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Gnåler helt til vi signerer noen andre. En så lenge lever drømmen, usannsynlig som den er. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 http://www.liverpool.no/Nyheter/Kontrakt-fram-til-mai-2019-for-norsk-stortalent.aspx KONTRAKT FRAM TIL MAI 2019 FOR NORSK STORTALENTEdvard Sandvik Tagseth (14) flytter til Liverpool om halvannet år. Senere vil han skrive proffkontrakt med de røde fra Anfield. Torbjørn Flatin // @tflatinTorsdag 06.08.2015 kl.15:55 - Dette er noe jeg har drømt om siden jeg var liten. Det er spesielt å få oppleve det, sier Edvard til Trønder-Avisa. Han har Liverpool som favorittlag og nå er det en drøm som går i oppfyllelse.Ifølge Trønder-Avisa er Tagseth offisielt klar for klubben når han fyller 16 år, i januar 2017. Da reiser også han og familien over til Liverpool. Inntil da vil han reise over til akademiet ei uke hver måned ut 2015, før mengden økes i 2016.Liverpool kan først skrive proffkontrakt når spilleren har fylt 17 år.Selve avtalen skal binde det norske talentet til Liverpool frem til mai 2019.- Jeg skal bare gjøre mitt beste i årene som kommer, så får vi se, sier gutten som gleder seg til han nå får sin fotballutdannelse i Liverpool Football Club.Han har tidligere vært på treningsopphold i Everton, Manchester City og Manchester United, ved siden av Liverpool.Se dokumentar om Edvard Sandvik Tagseth fra Trønder-Avisa. Her er video med intervju av 14-åringen etter at valget var tatt (1 minutt ut i klippet). Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 http://www.vgtv.no/#!/video/115783/foppall-i-england-droemmescoringer-og-sterling-hets/1 fine mål Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Han 14-åringen virker lovende. Vi får håpe han fortsetter fremgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå