Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Poenget her er , dette er noen eller var kansje verdens beste lag på tidpungtene vi slo dem ut. Grunnen til det var som Hyrlen poengterte defensive egenskaper. Men DET kan ikke forklares med cup er cup, kjøss meg midt i arsle.

Barcelona fullstendig ute av form verdens beste lag? Håper du tuller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg har også lest at Liverpool var best i gårsdagens kamp. Og at United var det laget som burde si seg mest fornøyd med uavgjort.

 

Som NightKeeper sier over her så burde Liverpool-reservene slått United-juniorene rimelig lett. Og dette er jo rimelig flaut fra deres side. Så hvordan "Hewitt" her kan skrive "Men positivt å se at våre unge talenter spiller ut de unge djevlene på bortebane." er jo bare helt på tryne.

HALLO! Selvsagt burde Liverpool ha vunnet når de var så overlegne i kampen, men det går da an å fokusere på det som er positivt! De spilte meget godt på bortebane mot en vanskelig motstander. Selvsagt er det positivt, selv om man ikke er fornøyd med selve resultatet.

 

Blir vel omtrent det samme med dere etter de første kampene til A-laget deres i serien. Dere var jo så forbannet fordi dere ikke vant, for dere var jo så overlegent bedre enn motstanderne... For å bruke dine ord så måtte dette være utrolig flaut for dere. Selv om dere rundspilte motstanderen, finnes det ikke noe å trekke noe positivt ut av det. Lurer på hvem som er helt på tryne...

Lenke til kommentar
Godt svaret, Superparanoid. Jeg synes bare det var latterlig av Hewitt å være fornøyd med at deres talenter utspilte våre talenter. Det skulle da egentlig bare mangle da deres talenter var flere år eldre.

I ren kjedsomhet regnet jeg ut snittalderen på førsteelleveren til de to lagene. Liverpool hadde et snitt på 19,3 år mens United hadde 19,1 år i snitt. Så jeg vil ikke si at alderen er så veldig godt argument her.. ;)

Lenke til kommentar
Håper du tuller nå?

 

 

Ja, jeg har også lest at Liverpool var best i gårsdagens kamp. Og at United var det laget som burde si seg mest fornøyd med uavgjort.

 

Som NightKeeper sier over her så burde Liverpool-reservene slått United-juniorene rimelig lett. Og dette er jo rimelig flaut fra deres side. Så hvordan "Hewitt" her kan skrive "Men positivt å se at våre unge talenter spiller ut de unge djevlene på bortebane." er jo bare helt på tryne.

Øhh, jeg skjønner ikke problemet? Jeg er fornøyd med at våre reserver/talenter utspiller deres reserver/talenter, hva er problemet i det? Er selvfølgelig ikke fornøyd med at vi tilsynelatende gir bort to poeng, men at rapportene melder om utspilling er selvsagt moro for oss. Hva angår alder så har vel allerede Erlend eid deg på det punktet, så da trenger vel ikke jeg nevne noe mer der. Ja, jeg er selvsagt klar over at vi stilte med noen spillere som er litt mer "etablert", for eksempel Lucas og Leto, men dere stilte jo med Dong som har vært innom A-troppen han også. Ellers ser jeg fortsatt ikke problemet med at jeg tar med meg det positive fra kampen. For du vil vel kalle det positivt å utspille motstanderen, selv om man ikke vinner?

Lenke til kommentar
Tror ikke Dong er det beste argumentet her, han er kun i United for å øke inntekten fra supportere i Asia.

Det er jo bare forkastelig og tåpelig av Manu, om det er sant det du sier der. Det må vel finnes andre metoder for å øke inntekten fra Asia, enn å ødelegge en spiller på den måten! Om igjen: Tåpelig!

Lenke til kommentar

Fra Liverpool.no

 

 

Normalt pålitelige Marca kommer i kveld med nyheten om at vår toppscorer, Fernando Torres, pådro seg en muskelskade i høyre bein på trening med det spanske landslaget.

23-åringen var på landslagssamling med Spania da skaden oppstod. Spanjolene møter som kjent Danmark i helgen.

Marca antyder at det kan gå opptil ti dager før skaden er leget. Det vil i så fall bety at Torres mister neste helgs Merseyside-derby mot Everton.

 

Vi regner med at det vil komme litt mer klarhet i hvor alvorlig skaden er i løpet av helgen.

 

---------------------

 

Herregud, for en jævlig kjip nyhet å få på en fredags kveld. Svarte faen!!

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...