Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Origi var såpass billig når vi kjøpte han at det er ikke mye han skal utvikle seg før vi kan selge han med gevinst.

Det kan derimot godt hende at han kan blomstre sammen med Benteke på topp og med spillere som Coutinho og Firmino bak seg.

Preseason sier egentlig veldig lite. Hjelper ikke om en er aldri så god i preseason om en ikke får det ut i den ordinære sesongen også.

Så jeg vil ikke dømme spillere før sesongen er over egentlig og de har fått en fair sjanse.

Jeg må også le litt av Nasri som klager på at folk buet på Sterling og at de bør komme seg videre og finne seg i at han har byttet klubb.

Men da tror jeg han har misforstått ganske kraftig HVORFOR fotballtilhengere generelt buer på Sterling.

Det er ikke fordi han gikk fra Liverpool til Manchester City. Det er MÅTEN han opptråtte på. Folk buer fordi Sterling har blitt et symbol på den typen fotballspiller som alle fotballtilhengere hater å måtte oppleve i sin klubb.

Måten han har oppført seg på er noe ingen ønsker å se fra en spiller i klubben de heier på.

Mistet all respekt for Sterling egentlig og han fortjener å bli buet for måten han oppførte seg på.

Hadde han levert transfersøknad, holdt seg i bakgrunnen og oppført seg så hadde han fortsatt hatt min respekt.

Men han gjorde jo nettopp det motsatte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...